AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #1 Skrevet 17. september 2023 Jeg personlig er ikke norsk og er i 30 årene, jeg synes norske menn ser både bedre ut og ha større utstyr og mye bedre i senga! Men likevel ser jeg og hører jeg hvordan norske damer løper etter menn fra : pakistan, spesielt tykere, araber osv. da mener jeg kvinner mellom 20-35 årene. Hvorfor tror dere at de er bedre i senga?! Anonymkode: f691a...851
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #2 Skrevet 17. september 2023 …skrevet av en araber / tyrker Anonymkode: 8e3d8...afb 5
Andro Skrevet 17. september 2023 #3 Skrevet 17. september 2023 Skrevet av en mann som vil sverte utlendinger. Føler du deg truet av dem? 14 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #4 Skrevet 17. september 2023 Hæææ her var det mye som ikke henger på greip.... Anonymkode: c8327...046 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #5 Skrevet 17. september 2023 Andro skrev (3 minutter siden): Skrevet av en mann som vil sverte utlendinger. Føler du deg truet av dem? Nei. Stemmer ikke. Jeg synes bare at norske damer bør vite hva de egentlig har Anonymkode: f691a...851
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): …skrevet av en araber / tyrker Anonymkode: 8e3d8...afb Jepp, er tyrkerselv Skrev jo selv at jeg ikke er norsk Anonymkode: f691a...851
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #7 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hæææ her var det mye som ikke henger på greip.... Anonymkode: c8327...046 Som? Anonymkode: f691a...851
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #8 Skrevet 17. september 2023 Du har din mening/preferanse, andre har sin mening/preferanse... Hvor komplisert kan det være å forstå at alle mennesker har individuelle tanker, følelser meninger og preferanser? Anonymkode: 0468d...1ec 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #9 Skrevet 17. september 2023 Hahah det vet du vel selv. Ikke at jeg løp etter mannen min, men norske mannfolk tenker bare på sex og alkohol. De bryr seg ikke heller. Anonymkode: c4ec6...52c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #10 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som? Anonymkode: f691a...851 Er du homofil? Dersom nei, hvorfor er du så opptatt av hva kvinner velger, hvor kommer teorien om penis størrelser fra? Anonymkode: c8327...046
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #11 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahah det vet du vel selv. Ikke at jeg løp etter mannen min, men norske mannfolk tenker bare på sex og alkohol. De bryr seg ikke heller. Anonymkode: c4ec6...52c For det gjør ikke tyrkere/arabere? De ser på norske damer som fritt fram så gifte seg med en jomfru. Ikke alle men som regel Anonymkode: f691a...851 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #12 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er du homofil? Dersom nei, hvorfor er du så opptatt av hva kvinner velger, hvor kommer teorien om penis størrelser fra? Anonymkode: c8327...046 Jeg er dame. Anonymkode: f691a...851
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #13 Skrevet 17. september 2023 Norske damer løper ikke etter sånne menn. Det er noen få damer som lar seg forføre av menn fra disse landene, Det er som regel snakk om unge og sårbare kvinner, som lett lar seg blende av overfladisk oppmerksomhet og kjærlighets-bombing. Alle land og samfunn har sårbare jenter. I Norge blir de ikke "beskyttet" av storfamilien som i andre land. Og de blir derfor lett ofre for predatorer. Mange kommer utelukkende til Norge for å jakte på unge kvinner, for er det "open season". Anonymkode: a3f1e...64b 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #14 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Norske damer løper ikke etter sånne menn. Det er noen få damer som lar seg forføre av menn fra disse landene, Det er som regel snakk om unge og sårbare kvinner, som lett lar seg blende av overfladisk oppmerksomhet og kjærlighets-bombing. Alle land og samfunn har sårbare jenter. I Norge blir de ikke "beskyttet" av storfamilien som i andre land. Og de blir derfor lett ofre for predatorer. Mange kommer utelukkende til Norge for å jakte på unge kvinner, for er det "open season". Anonymkode: a3f1e...64b Nettopp!!! Jeg ble s forbanna da jeg møtte en nydelig bekjent av meg. Hun har gjort alt for mannen hentet fra tyrkia osv, nå som han fikk statsborgerskap var det hade! Jeg håper dere norske damer er mer obs på de❤️❤️ Anonymkode: f691a...851 3 2
Andro Skrevet 17. september 2023 #15 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Nei. Stemmer ikke. Jeg synes bare at norske damer bør vite hva de egentlig har Anonymkode: f691a...851 Folk er folk. Spiller ingen rolle hvor de er fra. 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #16 Skrevet 17. september 2023 Fordi de er ekstremt mye bedre på flørting og oppvartning. De tør å ta initiativ, vise interesse. Norske menn drikker seg stupfulle og så bare "pule?", om de i det hele tatt tør å ta motet til seg. Norske menn virker livredde for forhold, og det er overtall av de som bare er ute etter ONS eller en fwb/ff. Anonymkode: 25c11...932 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #17 Skrevet 18. september 2023 Andro skrev (10 timer siden): Folk er folk. Spiller ingen rolle hvor de er fra. Haha! Hvor du kommer fra betyr det aller meste. For det gjør deg til den du er. Det starter med hvem som er foreldrene dine, deretter hvilke søsken og venner du har, så hvilket land og hvilken kultur du er født og oppvokst i. Mennesker er ikke plastikkfigurer som kommer ut av en eske. Anonymkode: 93b7e...40e 1 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #18 Skrevet 18. september 2023 Jeg tror ikke de er best i senga men jeg finner de svært attraktive. Å vet man hvordan mange av de holder på så blir man heller ikke såra😜 Anonymkode: ddc0a...bf5
Anonymbruker*** Skrevet 18. september 2023 #19 Skrevet 18. september 2023 Jeg går for menn hvor kjemien stemmer, personlighet klaffer og det er gjensidig interesse. Der være seg med en mann fra Toten eller fra Timbuktu. Dog jeg ikke er veldig åpen for forhold med noen hvor vi ikke kan kommunisere godt på verken norsk eller engelsk. Så tragisk å tenke slik at man putter alle utlandske/mørkhudede menn i en bås og alle "nordiske" i en og ser på den ene gruppen som annenrangs... Glad mitt menneskesyn ikke er slik for å si det rett ut. 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #20 Skrevet 18. september 2023 Anonymbruker*** skrev (14 minutter siden): Jeg går for menn hvor kjemien stemmer, personlighet klaffer og det er gjensidig interesse. Der være seg med en mann fra Toten eller fra Timbuktu. Dog jeg ikke er veldig åpen for forhold med noen hvor vi ikke kan kommunisere godt på verken norsk eller engelsk. Så tragisk å tenke slik at man putter alle utlandske/mørkhudede menn i en bås og alle "nordiske" i en og ser på den ene gruppen som annenrangs... Glad mitt menneskesyn ikke er slik for å si det rett ut. De fleste er nok såpass kloke, det er derfor damer med veldig utenlandske partnere virker litt usmarte på meg. Da tenker jeg at de synes det er spennende med sterkt krydret mat, eksotisk utseende osv. Noe som sjelden er til å bygge et godt forhold på, i lengden. Å møte noen i utlandet, gjennom felles interesser osv, og bli kjent på den måten, over lang tid, er noe annet enn å kaste seg over en lite språkmektig veldig annerledes utlending som er kommet som flyktning til Norge. Anonymkode: 93b7e...40e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå