Gå til innhold

For våt under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste et sted at det var dumt å være for våt under sex fordi det blir for lite friksjon.

Stemmer dette?

Jeg blir veldig våt og har bare trodd dette var fint😅 Men nå ble jeg jo litt usikker.

Og hva kan man gjøre med det liksom? Tørke seg jevlig?🫠 Men det avbryter jo veldig...

Noe erfaring med dette?

Anonymkode: be300...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri fått klager på at jeg er veldig våt, heller tvert i mot. Vi begge kjenner at det blir litt mindre friksjon, men ikke null friksjon. Han kan fortsatt komme på et par minutter hvis han vil uansett hvor våt jeg er. 

Tenker det er kjipere om det er andre veien og man trenger glidemiddel hver gang. 

Anonymkode: 3dd34...a24

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har aldri fått klager på at jeg er veldig våt, heller tvert i mot. Vi begge kjenner at det blir litt mindre friksjon, men ikke null friksjon. Han kan fortsatt komme på et par minutter hvis han vil uansett hvor våt jeg er. 

Tenker det er kjipere om det er andre veien og man trenger glidemiddel hver gang. 

Ja, jeg personlig liker det best når det er vått. Det føles som penisen "blir for stor" om det ikke er vått.

Så har alltid bare tenkt at vått er godt... men kanskje bare for meg😅

Takk for i innspill❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, det stemmer for min del. Mye mindre friksjon om jeg er alt for våt. Tørker bare litt av underveis. 

Anonymkode: 632e8...d09

• Liker 1
Skrevet

Det kan bli så vått at jeg som mann føler mindre, men jeg har aldri tenkt på det som negativt.

Anonymkode: 3c97e...cce

• Liker 1
Skrevet

Min nye kjæreste er veldig våt, men hun er i overgangsalderen, så hvem vet hvordan det er om noen måneder. Med min middels tynne, så kjenner jeg veldig lite enkelte ganger, men med lange økter, slikking, og litt kjapp tørking, så blir det bedre og bedre utover kvelden. 

Knusktørr har jeg prøvd, og det er mer stress. 

Anonymkode: facd2...717

Skrevet

Det er jo ikke friksjon som gir stimulering. Det skal jo ikke "gli trådt"... og selv hvor våt man blir vil jo ikke det gjøre at fitta klemmer mindre rundt pikken. Hva enn det våte består av, så er det jo ikke tjukt smørefett som fyller igjen alle strukturer inne i fitta heller ... hun blir jo ikke redusert til en helt glatt sylinder inni der.

Overflødig smøring vil bare renne ut / bli klemt ut.

• Nyttig 1
Skrevet
Even Tuell skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke friksjon som gir stimulering. Det skal jo ikke "gli trådt"... og selv hvor våt man blir vil jo ikke det gjøre at fitta klemmer mindre rundt pikken. Hva enn det våte består av, så er det jo ikke tjukt smørefett som fyller igjen alle strukturer inne i fitta heller ... hun blir jo ikke redusert til en helt glatt sylinder inni der.

Overflødig smøring vil bare renne ut / bli klemt ut.

Du kan gjerne mene det. Min og ganske mange andres erfaring er at det teller. 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Aldri fått klage på at det er for vått og jeg blir våt, bare positive tilbakemeldinger på det. Skulle da bare mangle, er jo fordi vi tenner på de. 

Skrevet

Nei, aldri fått klager jeg heller... Bortsett fra tilbakemelding fra en jomfru jeg hadde sex med, han fortalte i ettertid at han hadde vært superstressa etter å ha fingret meg for han ante ikke hva han skulle gjøre med den våte hånda etterpå🤣🤣🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, aldri fått klager jeg heller... Bortsett fra tilbakemelding fra en jomfru jeg hadde sex med, han fortalte i ettertid at han hadde vært superstressa etter å ha fingret meg for han ante ikke hva han skulle gjøre med den våte hånda etterpå🤣🤣🤣

Smake på det, selvfølgelig 😘

Skrevet

Best når det er vått. Kan ikke bli for vått!! 

Føler du det for lite friksjon, gjør knipeøvelser.

Blir man opphisset og «klar» dvs veldig vid og våt kan det føles litt «knulle våt bøtte» uten friksjon, men å knipe pulsvis vil gi ekstremt god nytelse hos mannen. 

Trykkforskjell for mannen er himmelsk. En urologisk spesialsykepleier klarte å knipe meg til orgasme. Sykeste ever. Hun holdt kurs etter fødselsskader. 

Skrevet

For oss kan det av og til bli i overkant sleipt på morgenen. Men det er jo bare å dra den ut av og til og tørke av den i rumpesprekken, så går det helt fint. Og når du har gjort det noen ganger, så glir den også helt fint inn i 2'ern uten annen lube. 

Squirt derimot kan gjøre det veldig glatt. I tillegg blir hun så kald på fitta, rumpa og lårene. Så squirtingen prøver vi gjøre fra oss på badet, før vi går inn i senga. Mye enklere å spyle av badegulvet enn å få alt dette i sengetøyet. 

Anonymkode: 3de73...e53

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 19.54):

Jeg leste et sted at det var dumt å være for våt under sex fordi det blir for lite friksjon.

Stemmer dette?

Jeg blir veldig våt og har bare trodd dette var fint😅 Men nå ble jeg jo litt usikker.

Og hva kan man gjøre med det liksom? Tørke seg jevlig?🫠 Men det avbryter jo veldig...

Noe erfaring med dette?

En kvinne blir aldri for våt, selv om det renner konstant ut av henne. Husk at det er normalt, og at kroppen er klargjord for sex.

Tenk heller positivt at det finnes løsninger, og ikke tenk negativt at dette er et stort problem. Og heller ikke glem at dere er to om dette, for samarbeid er så utrolig sexy🎶💙

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For oss kan det av og til bli i overkant sleipt på morgenen. Men det er jo bare å dra den ut av og til og tørke av den i rumpesprekken, så går det helt fint. Og når du har gjort det noen ganger, så glir den også helt fint inn i 2'ern uten annen lube. 

Squirt derimot kan gjøre det veldig glatt. I tillegg blir hun så kald på fitta, rumpa og lårene. Så squirtingen prøver vi gjøre fra oss på badet, før vi går inn i senga. Mye enklere å spyle av badegulvet enn å få alt dette i sengetøyet. 

Motsatt erfaring her. Squirt er jo bare væske uten noen form for lubrikant, så det blir som å knulle i vann: vått, men lite glid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Motsatt erfaring her. Squirt er jo bare væske uten noen form for lubrikant, så det blir som å knulle i vann: vått, men lite glid. 

Helt enig. Det er opphissende på et vis, men helt elendig glidemiddel.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror ikke det er helt bra å dra kuken i rumpesprekken og så inn i fitta i mange omganger altså. Bakterier flyttes enkelt slik og tarmbakterier i vagina = infeksjon.

Anonymkode: f34c9...cea

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tror ikke det er helt bra å dra kuken i rumpesprekken og så inn i fitta i mange omganger altså. Bakterier flyttes enkelt slik og tarmbakterier i vagina = infeksjon.

Anonymkode: f34c9...cea

Rumpa er jo selvsagt vasket først og slikket etterpå. Det er jo ikke snakk om å stikke kuken inn. 

Skrevet

Selv om jeg er liten synes jeg det er helt fantastisk når hun er plaskvåt. Friksjonen blir selvsagt mindre, men sex handler om så mye mer enn det. Noen tørker av litt, andre bruker musklene litt sånn ekstra, mens andre igjen bare fortsetter. Ofte går det litt villere for seg. Noen ganger når friksjonen blir mindre slår fetisjen min til også, og jeg føler meg veldig liten, helt fantastisk det også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...