Gå til innhold

Hvorfor er kvinner enklere å manipulere og påvirke enn menn?

arvidhansen

Anbefalte innlegg

TS 😭 Enhver kvinne, som lever sammen med en mann, vet hvor enkle menn er å manipulere. Sjokkerende enkle egentlig. Enhver kvinne vil fortelle deg at mannen vil gå i klærne hun legger øverst - uten noen gang stille spørsmål ved det. Han vil dra på ferie dit hun bestiller og ordner - igjen, uten motstand og ingen egen vilje. Han lever i et hus stylet av henne, og han genuint synes at det er den stilen han selv liker. Til og med vennene, han henger antageligvis bare med menn av hennes venninner. 😭 Hva sa du, TS?

Anonymkode: ae5fc...016

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

arvidhansen skrev (19 timer siden):

Jeg synes dette er litt rart. Hvorfor er kvinner så mye enklere å manipulere og påvirke enn menn?

Vi ser det når det kommer til reklame. Bedriftene ser på det som mer verdifult å reklamere for kvinner, fordi de ser det funker i høyere grad.

Politikerne går oftere etter kvinner, fordi de ser det funker.

Selv kvinners tiltrekningsmønster (mao hvilke menn de liker) kan påvirkes av media.

Menn er mye mer fastlåste i ideene sine.

Reklame fungerer bedre på kvinner fordi byrden med å handle inn til familien faller på kvinner. 

Å være åpen for nye ideer tenker jeg er en styrke, for øvrig.

Anonymkode: edc7c...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for gjengivelse av innhold fra ekstern kilde og svar til dette.

+ ryddet for brukerangrep.  

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, består den hjernevaskede dronehæren til Andrew Tate av menn eller kvinner?

Anonymkode: c561e...38b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

arvidhansen skrev (20 timer siden):

Jeg synes dette er litt rart. Hvorfor er kvinner så mye enklere å manipulere og påvirke enn menn?

Vi ser det når det kommer til reklame. Bedriftene ser på det som mer verdifult å reklamere for kvinner, fordi de ser det funker i høyere grad.

Politikerne går oftere etter kvinner, fordi de ser det funker.

Selv kvinners tiltrekningsmønster (mao hvilke menn de liker) kan påvirkes av media.

Menn er mye mer fastlåste i ideene sine.

Jeg tror mer det har med at kvinner blir opplært fra barnsben å være mer sosialt orienterte  Man indoktrineres til å i større grad om å bry seg om hva andre mener, noe som er funksjonelt forberedelsene til å bli mor.

Dermed blir kvinnen nøkkelfaktoren i familiesammenhengen som typisk er hva man markedsfører seg og politikerne sirkulerer rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...