AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #21 Skrevet 17. september 2023 Du slutter å hinte. Du tar han til sides, og sier tydelig i fra. Du forteller han at folk har veldig ulik standard når det gjelder renslighet. Han må virkelig holde seg på rett side. Han har ikke lyst å være kjent på skolen som «svettelukten», eller som «han som ikke vasker seg på hendebe». For sin egen del må han få gode vaner på plass. Faren kan godt gjøre det, det er del av å være en ansvarlig forelder. Det var jeg som gjorde det ned vår gutteslamp ❤️ Faren var det ikke godt bok tak i. Anonymkode: a22b3...086 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #22 Skrevet 17. september 2023 Hvorfor lytter du etter stesønnen din mens han er på do? Hvordan vet du at han ikke steller seg, lukter han ille? Da passer det ikke med at det bare er DU som reagerer på dette? Kan det være at du er høysensitiv og har et urettferdig haukeblikk på sønnen pga. at han er en annen kvinnes sønn? KAN det være noen uprosesserte, underbevisste følelser hos deg som gjør at du nesten klikker mentalt over en ungdom? Anonymkode: 55aa4...bf6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #23 Skrevet 17. september 2023 Uansett. Det er faren hans som skal ta tak i det, hvis det faktisk er et problem. Om faren mener det ikke er et utstrakt problem, bare normale tenåringskavanker, kan du ikke gjøre annet enn å legge dette til side. Da må du bare koble ut holde ut med det så lenge sønnen hans er på besøk. Har du en form for bakteriefobi eller renslighetstvang knyttet til yrket ditt, må du nesten vurdere alternativer, om du er så ømfintlig at du bør ha din egen mat, etc. Anonymkode: 55aa4...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #24 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også en stesønn på 16. Han dusjer en gang i uka, går 2 uker i samme bukse og skjorte. Tror ikke han vasker hender med såpe. Vet akkurat hvordan du har det 🙈 Anonymkode: 946fd...5a4 Da hadde jeg hvertfall bare tatt den buksen og skjorten, og hevet det i vaskemaskinen. Gjør han en tjeneste, du er voksen, han er et barn. Om han ikke dusjer så ofte, så hjelper det hvertfall noooe med rene klær. Anonymkode: a00b1...6e6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #25 Skrevet 17. september 2023 Det hadde jeg aldri bodd med i en hel uke. Her må du snakke med far og han MÅ se alvoret. Anonymkode: c976d...232
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #26 Skrevet 17. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor lytter du etter stesønnen din mens han er på do? Hvordan vet du at han ikke steller seg, lukter han ille? Da passer det ikke med at det bare er DU som reagerer på dette? Kan det være at du er høysensitiv og har et urettferdig haukeblikk på sønnen pga. at han er en annen kvinnes sønn? KAN det være noen uprosesserte, underbevisste følelser hos deg som gjør at du nesten klikker mentalt over en ungdom? Anonymkode: 55aa4...bf6 Jeg trenger ikke å lytte. Han går på do- og går ut igjen, uten å vaske seg på hendene. Hvis man vasker seg og dusjer, trenger man som regel en håndduk. Han bruker ikke EN håndduk, verken til dusj eller kroppsvask. Det er veldig åpenbart, da alle andre har en håndduk hengende. Jeg liker gutten- og begge foreldrene, så det har ingenting med at jeg har dårlig holdning til gutten generelt. Vi er gode venner. Jeg ber om råd her inne fordi at jeg ikke vet hvordan jeg skal gripe tak i det uten å virke som et troll. Anonymkode: 809a6...36a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #27 Skrevet 17. september 2023 At du faktisk orker det her forteller meg alt jeg trenger å vite om deg. Anonymkode: e7174...60c
Hannah80 Skrevet 17. september 2023 #28 Skrevet 17. september 2023 Utrolig ekkelt. Hadde aldri klart å spise med noen, eller dele kjøleskap med noen som ikke vasker hendene etter dobesøk. Bare fantasien setter stopp for hvor han har grafset med de hendene før han skjærer en skive av gulosten🤢
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå