Trolltunge Skrevet 24. september 2023 #21 Del Skrevet 24. september 2023 Prøvd på det en gang. Jeg ble gift. Over 20 år senere er min tiltenkte elsker her fremdeles. Antar derfor at min erfaring med dette ikke er særlig relevant for deg, annet enn som en påminnelse om at livet ikke bestandig blir som man tenker/planlegger. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #22 Del Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 11.15): Jeg hadde ikke elsker, men var elskerinnen til en gift mann i 2 år. Vi bodde noen timer fra hverandre og møttes kun én gang i mnd. Det var så utrolig intenst. Har aldri opplevd lidenskap på den måten med noen andre. Det var smertefullt å ikke kunne se han. Jeg lengtet så utrolig mye, selv om vi hadde kontakt på telefonen hele tiden. På den tiden gikk det mye i kontantkort på mobiltelefon, og jeg orker ikke tenke på hvor mye penger vi brukte på det. 🙈 Etter 2 år ble han skilt og nå har vi vært gift i snart 25 år og har 3 felles barn, 4 bonusbarn pluss noen bonusbarnebarn. Vi har oppdratt en stor flokk sammen og er alltid minst 20 til bords til jul etc. Det er komplett kaos og mye lyd, men vi elsker det. Akkurat nå ligger han på sofaen med bikkja og jeg tenker at de to årene da vi var ulovlig sammen var tøffe, men så verdt det. Anonymkode: 5114a...d99 Tipper han kommer til å være utro mot deg også. Kvinner har en tendens til å tro at de er så spesielle at mannen aldri vil være utro mot de. Har en person vært utro før er tersekelen veldig lav for å være det på nytt. Just saying.. Anonymkode: 91910...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 24. september 2023 #23 Del Skrevet 24. september 2023 Haha, tror jeg aldri har sagt: "Kom over en tur så har vi sex" .. men de gangene jeg sier: "Kom over så skal jeg fylle magen din med mat" da kom de på 2 minutter😂 Nja, det kommer ann på samtalen vi har, og vi kan godt bare sitte å spise og prate.. det er jo også koselig og bra.. Spontan lyst har jo skjeddp.. da ville hun at jeg skulle krype inn soveromsvinduet hennes, for hun tente på de gamle minnene fra ungdomstiden. Andre ganger kan det være en sexstilling som trenger å utforskes, og andre ganger kan vi møtes i småbåthavna, under ei bro, på telttur eller i en gapahuk. Det er utrolig bra å ha variasjoner og mange steder å ha sex, det blir sjelden sex på soverommet til vi sovner, for vi vil ikke avsløre vår seksuelle hemmelighet. Det ligger mye pirring i dette å ikke bli oppdaget av naboen.. så uten den spenningen, pirringen og den usynlige flørten vi har i store forsamlinger.. Har det ikke vært det samme med en vanlig elsker, om noen trodde vi var sammen😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #24 Del Skrevet 7. oktober 2023 Vi har daglig kontakt på snapchat, og kun snapchat, da vi ikke vil ha lagrede meldinger mellom oss (ja, vi er begge i forhold). Vi møtes sjelden da vi bor ca 10 timers kjøretur fra hverandre. Kanskje annenhver eller hver tredje måned. Vi utveksler våte, erotiske meldinger, men det kan også være helt dagligdagse ting vi meldes om. Vi møtes så snart han har muligheten til å reise fra kone og barn. Det er en intens relasjon, men vi er begge innforstått med at dette kun er fysisk. Anonymkode: e5f98...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #25 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har daglig kontakt på snapchat, og kun snapchat, da vi ikke vil ha lagrede meldinger mellom oss (ja, vi er begge i forhold). Vi møtes sjelden da vi bor ca 10 timers kjøretur fra hverandre. Kanskje annenhver eller hver tredje måned. Vi utveksler våte, erotiske meldinger, men det kan også være helt dagligdagse ting vi meldes om. Vi møtes så snart han har muligheten til å reise fra kone og barn. Det er en intens relasjon, men vi er begge innforstått med at dette kun er fysisk. Anonymkode: e5f98...660 10 timer er veldig langt😅 har han reisejobb, siden det er opp til han når dere kan treffes? Anonymkode: 4b5c6...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #26 Del Skrevet 8. oktober 2023 vekten79 skrev (På 19.9.2023 den 7.20): Vi er ikke i forhold, verken han eller jeg. så begge er single: da må du også skrive og fortelle at du vil knulle. det tenner mannen veldig Anonymkode: fe40b...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #27 Del Skrevet 8. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 10 timer er veldig langt😅 har han reisejobb, siden det er opp til han når dere kan treffes? Anonymkode: 4b5c6...18f Ja, det er på jobbreisene hans vi møtes stort sett :) Anonymkode: e5f98...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2023 #28 Del Skrevet 8. oktober 2023 Vi avtalte helt i starten at det ikke skulle være følelser involvert, mest fordi det ville komplisere ting. Ingen av oss var klare for å være i ett forhold på det tidspunktet så det passet ypperlig. Likevel har det blitt følelser. Kanskje ikke som kjærester akkurat, vi er fortsatt enige om at det ikke blir oss sånn, men det er også mye mer enn bare seksuelt. Jeg vet jo ikke helt hva han føler akkurat, men han tar vare på meg på en måte som gjør at jeg tenker han også har mer følelser enn at jeg bare er ett pustende leketøy. Vi skriver meldinger hver dag, om små og store ting. Han hjelper meg om jeg trenger hjelp og trøster meg om jeg har en dårlig dag. Jeg setter utrolig pris på han som både elsker og venn. Vi treffes for sex en gang i uka ca. Får vi sjansen treffes vi gjerne for en liten prat bare også. Anonymkode: 07924...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 10. oktober 2023 #29 Del Skrevet 10. oktober 2023 Ryddet for kontaktannonser. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå