Gå til innhold

Dine erfaringer med å ha en elsker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei 😊

Som tittelen sier,har jeg en elsker, og lurer på deres erfaringer rundt dette?

Har dere noe kontakt mellom de gangene dere møtes, og hvor ofte møtes dere?

Vi bor 2 min fra hverandre, og jeg kunne tenke meg å møtes oftere enn hva vi gjør,men føler litt at det er hans oppgave å ta initiativ?

Er det en myte at en mann alltid har lyst på sex,og at jeg derfor burde føle meg litt avvist av at det går en stund mellom hver gang?

Vil veldig veldig høre om deres erfaringer mht dette😊

Anonymkode: dfec8...058

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor mener du det er hans oppgave å ta kontakt?

Det burde vel være begges? En kvinne som ikke har guts nok til å sende mld og si at hun er kåt og vil ha besøk hadde vært et dårlig elskerinneemne i mine øyne.

Anonymkode: 64dd0...681

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både hyggelig og nødvendig å snakkes mellom møtene. Man skal ha rom for å lufte reaksjoner, følelser, lyst og grenser, og samreflektere en del. Vi har også vært venner i den tida vi har vært elskere.
Møtes 2 - 3 ganger i måneden, og en overnatting kanskje hver andre måned. Vi kunne nok tenkt oss å møtes oftere i perioder der det har vanskelig å få logistikken til å gå opp. Familier og jobb på hver vår kant har førstepri, så dette er jo bare bonus.
Ikke møt hverandre så mye at det blir kjæresteaktig. Da går du inn i en slags kjærlighetssorg over noen du fortsatt "har". -Men ikke kan ha helt og fullt.

Anonymkode: 4971b...14a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca annenhver helg, når jeg har barnefri. Vi tar begge like mye initiativ for å treffes tror jeg. 

Vi tekster en god del i mellom, og jeg har ikke tenkt tanken engang på å ikke ta initiativ. 

Anonymkode: 9548f...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei 😊

Som tittelen sier,har jeg en elsker, og lurer på deres erfaringer rundt dette?

Har dere noe kontakt mellom de gangene dere møtes, og hvor ofte møtes dere?

Vi bor 2 min fra hverandre, og jeg kunne tenke meg å møtes oftere enn hva vi gjør,men føler litt at det er hans oppgave å ta initiativ?

Er det en myte at en mann alltid har lyst på sex,og at jeg derfor burde føle meg litt avvist av at det går en stund mellom hver gang?

Vil veldig veldig høre om deres erfaringer mht dette😊

Anonymkode: dfec8...058

Med elsker, mener du da som i en på si, eller bare som en pulevenn? Dersom du er i et forhold, så må det jo være opp til deg, han vet i så fall ikke når du er ledig. 

Er det en pulevenn, så bør jo han også ta initiativ. Men kanskje han vil være sikker på at du har lyst og ikke vil føle at du presses til et møte? Slikt er vel greit å diskutere neste gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt euforisk og fantastisk de gangene vi er sammen. Men helt jævlig i tiden mellom. Skal ALDRI gå inn i en slik relasjon igjen.

Anonymkode: 1bd0b...217

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud du er jo forelsket. Er han i et forhold? Du kan ikke kreve eller forvente noe, du har nedgradert deg selv til å bli kun en tømmestasjon for mannens forlystelse. Noe koselig forhold er han ikke interessert i. Dump og gå videre. Skaff deg din egen mann du har for deg selv og hele tiden. 

Anonymkode: e357d...a86

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Helt euforisk og fantastisk de gangene vi er sammen. Men helt jævlig i tiden mellom. Skal ALDRI gå inn i en slik relasjon igjen.

Har du samboer hjemme eller gift? Merker han/henne at du har det jævlig i disse periodene? Min samboer kan være sur og irritabel til tider så lurer litt hva som plager henne.

Anonymkode: a25d3...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en pulevenn. Vi gikk inn i den relasjonen med en ting for øye, ha sex.

Vi sendte en melding med pule? Så avtalte vi om det var hos han eller meg. 

Så hadde vi sex, pratet, litt mer sex så adjø. 

Sendte av og til en tullesnap til hverandre innimellom. Men stort sett var det for å avtale neste gang.  Og begge spurte.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2023 at 3:14 PM, AnonymBruker said:

Det er både hyggelig og nødvendig å snakkes mellom møtene. Man skal ha rom for å lufte reaksjoner, følelser, lyst og grenser, og samreflektere en del. Vi har også vært venner i den tida vi har vært elskere.
Møtes 2 - 3 ganger i måneden, og en overnatting kanskje hver andre måned. Vi kunne nok tenkt oss å møtes oftere i perioder der det har vanskelig å få logistikken til å gå opp. Familier og jobb på hver vår kant har førstepri, så dette er jo bare bonus.
Ikke møt hverandre så mye at det blir kjæresteaktig. Da går du inn i en slags kjærlighetssorg over noen du fortsatt "har". -Men ikke kan ha helt og fullt.

Anonymkode: 4971b...14a

Folk som er utro her? Møkkafolk. Menneskelig søppel

Anonymkode: 5f2c1...138

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herregud du er jo forelsket. Er han i et forhold? Du kan ikke kreve eller forvente noe, du har nedgradert deg selv til å bli kun en tømmestasjon for mannens forlystelse. Noe koselig forhold er han ikke interessert i. Dump og gå videre. Skaff deg din egen mann du har for deg selv og hele tiden. 

Anonymkode: e357d...a86

Vi er ikke i forhold, verken han eller jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig definisjonen på en elsker? Må man være i et forhold for å kunne kalle en ekstra sexvenn elsker? Og er en elsker det samme som en fuckfriend?

Anonymkode: 1bd38...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er egentlig definisjonen på en elsker? Må man være i et forhold for å kunne kalle en ekstra sexvenn elsker? Og er en elsker det samme som en fuckfriend?

Elsker betyr egentlig noen man har et rent seksuelt forhold til og har ingenting med utroskap å gjøre. Likevel blir begrepet oftest brukt om seksualpartnere til folk i forhold, altså utroskap. Derfor, hvis jeg skal snakke om noen jeg har et rent seksuelt forhold til blir det fuckfriend/pulevenn eller fwb for å unngå misforståelser. Nesten alle tenker utroskap når de hører ordet elsker/elskerinne, selv om det nødvendigvis ikke trenger å være det. 

Anonymkode: ab1e7...543

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

+1

Anonymkode: 2eafb...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

«Fuckfriend» og elsker er synonymer, men førstnevnte brukes på norsk av folk med manglende ordforråd.

Anonymkode: 52e04...d23

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke elsker, men var elskerinnen til en gift mann i 2 år. Vi bodde noen timer fra hverandre og møttes kun én gang i mnd. Det var så utrolig intenst. Har aldri opplevd lidenskap på den måten med noen andre. Det var smertefullt å ikke kunne se han. Jeg lengtet så utrolig mye, selv om vi hadde kontakt på telefonen hele tiden. På den tiden gikk det mye i kontantkort på mobiltelefon, og jeg orker ikke tenke på hvor mye penger vi brukte på det. 🙈

Etter 2 år ble han skilt og nå har vi vært gift i snart 25 år og har 3 felles barn, 4 bonusbarn pluss noen bonusbarnebarn. Vi har oppdratt en stor flokk sammen og er alltid minst 20 til bords til jul etc. Det er komplett kaos og mye lyd, men vi elsker det. 

Akkurat nå ligger han på sofaen med bikkja og jeg tenker at de to årene da vi var ulovlig sammen var tøffe, men så verdt det. 

Anonymkode: 5114a...d99

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjorde en avtale på forhånd. Dersom en av oss fikk følelser måtte vi bryte, for vi passet dessverre ikke sammen utenfor senga. Det var vi begge enig i. Vi hadde kun kontakt for å avtale neste møte. Mellom «slagene» da vi var sammen kunne vi prate om mye, men sjeldent dype ting. Dessverre fikk hun følelser, så vi brøt. Jeg var skikkelig lei meg da det var over, fordi hun var utrolig søt og sjarmerende, og vi hadde helt fantstisk sex sammen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...