Gå til innhold

Hvordan ser skjeden din ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg blødde så skulle prøve se hvor det kom blod fra, når jeg titter inn bare med å spre beina og leppene. Syntes jeg liksom det var så klumpete og rart inni der. Så liksom ikke ut som jeg kan huske sist. Hvordan skal det egentlig se ut? 

Anonymkode: fa2bb...d7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe pent syn, for å si det sånn😅 Er klumpete og humpete. Er jo mye skinn til overs.. det skal tross alt utvides til passasje for en hel babykropp.

Anonymkode: 3a7bc...0e3

Skrevet

Og forresten skjeden er vel innvendig , så du mener underlivet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe pent syn, for å si det sånn😅 Er klumpete og humpete. Er jo mye skinn til overs.. det skal tross alt utvides til passasje for en hel babykropp.

Ja har allerede passert en der nede, men kan ikke tro det skal se sånn ut? 😂 Syntes det var litt ansamling av lysere rosa/hvite klumper inni der. Når jeg har sett tidligere har jeg liksom mer eller lindre bare sett hullet føler jeg, og veggen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener ikke noe av det ytre, jeg mener innenfor hullet. Syntes jeg hadde mye med innsyn en vanligvis med så lite effort 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så jeg blødde så skulle prøve se hvor det kom blod fra, når jeg titter inn bare med å spre beina og leppene. Syntes jeg liksom det var så klumpete og rart inni der. Så liksom ikke ut som jeg kan huske sist. Hvordan skal det egentlig se ut? 

Har ikke for vane å vrenge hele skjeden for å titte inn der 🙄

• Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (3 minutter siden):

Har ikke for vane å vrenge hele skjeden for å titte inn der 🙄

Jeg skulle jo bare prøve se hvor jeg blødde fra, da det har blødd(ikke menstruasjon) i noen timer nå. Og når jeg som sagt sprede bena, og leppene litt så jeg rett inn 😳 Så at jeg vrenger alt blir jo litt vell overdrevent da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg mener ikke noe av det ytre, jeg mener innenfor hullet. Syntes jeg hadde mye med innsyn en vanligvis med så lite effort 😂

Okay. Men man er ko ett skrukketroll inni der. Uten at jeg har sett etter🤷‍♀️

Skrevet

Skummel. Ikke som før jeg fikk barn. Riktignok skumle de og..

Anonymkode: 5ccb0...ad4

Skrevet

I åpningen og rett innenfor er det folder, klumper og rot, og ja det ser jo rart ut. Lengre inn er det vanskelig å se, men der er veggene glatte. Er jo ingen utenom leger og jordmødre som ser deg innvendig likevel, så dette ville jeg ikke tenkt for mye på. Er du veldig nysgjerrig kan du sikkert klare å bruke en pølseklype eller noe for å sprike det åpent og bruke speil og godt lys.

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

TS beskriver innsiden, ikke det ytre. Hvorfor skal du kverulere?

Anonymkode: f558c...492

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvordan i alle dager skulle jeg vite det? Ser meg aldri i underlivet og jeg stikker hvertfall ikke hodet eller fingre oppi der.

Endret av Honey Dew

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...