Gå til innhold

Overvektig kvinne med pent ansikt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere menn synes en overvektig kvinne er tiltrekkende om hun har et pent ansikt?

Jeg er ganske overvektig, men bærer mye av dette på rompe og lår og har et slankt ansikt. 

Jeg er jo tydelig overvektig, men får kommentarer om at jeg er pen.

Men lurer så veldig på om menn flest ikke er tiltrukket av overvektige kvinner i det hele tatt, selv med et noe tiltrekkende ansikt?

Anonymkode: e1c7d...029

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du ute etter menn flest, eller den ene som passer for deg? Hvis du ser deg rundt, så er det veldig mange overvektige mennesker som har partner. 

Anonymkode: 56ab8...3e1

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er du ute etter menn flest, eller den ene som passer for deg? Hvis du ser deg rundt, så er det veldig mange overvektige mennesker som har partner. 

Anonymkode: 56ab8...3e1

Jeg er ute etter en indikasjon på om menn jeg møter ute kan ha en interesse for meg, eller om jeg bare kan anta at menn flest ikke har det😅

• Liker 1
Skrevet

Du skal finne en mann som liker deg pga hvordan du er... ikke hvordan du ser ut...

Deres kjemi skal stemme, dere skal like å være i selskapet med hverandre og begge skal gi hverandre respekt og kjærlighet. 

Ikke om du har et pent ansikt...du er vakker og vakker sjel...om du finner en mann som ser eter dette..har du funnet riktig mann ❤️

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror et pent ansikt teller mest. Men det høres ut som du bærer vekten godt da. Mange liker det. 

Anonymkode: b4bf9...9fe

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Sofakona skrev (3 minutter siden):

Du skal finne en mann som liker deg pga hvordan du er... ikke hvordan du ser ut...

Deres kjemi skal stemme, dere skal like å være i selskapet med hverandre og begge skal gi hverandre respekt og kjærlighet. 

Ikke om du har et pent ansikt...du er vakker og vakker sjel...om du finner en mann som ser eter dette..har du funnet riktig mann ❤️

Er enig i at dette er viktig, men jeg er ikke ute etter å finne kjærligheten eller slå meg til ro...

Så per i dag er det førsteintrykket de har av meg, utseendemessig, som jeg lurer mest på🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kan dere menn synes en overvektig kvinne er tiltrekkende om hun har et pent ansikt?

Jeg er ganske overvektig, men bærer mye av dette på rompe og lår og har et slankt ansikt. 

Men lurer så veldig på om menn flest ikke er tiltrukket av overvektige kvinner i det hele tatt, selv med et noe tiltrekkende ansikt?

Ja, jeg hadde ikke hatt et problem med en dame med noen kg. ekstra. Jeg foretrekker heller det enn at hun er for tynn. 

Uansett, vekt kan en gjøre noe med. Du når langt med et pent, feminint ansikt. 

Du burde fortsatt ha gode sjanser på datingmarkedet. 

Anonymkode: e97d9...22d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg vil tro flere synes det er bedre med et pent ansikt enn et stygt.

Anonymkode: 43911...114

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror et pent ansikt teller mest. Men det høres ut som du bærer vekten godt da. Mange liker det. 

Anonymkode: b4bf9...9fe

Ja, har vært heldig der😆 

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har ei sånn i nabolaget, overvektig. Men utrolig, utrolig pen. 
Har så lyst til å fortelle henne det. Men siden jeg er mann så meh.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er heldig som har et fint ansikt. Overvekt, normal vekt, undervekt, det er hipp som happ hva menn liker, utifra det jeg ser i dem rundt meg. 

Anonymkode: 435c1...161

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er enig i at dette er viktig, men jeg er ikke ute etter å finne kjærligheten eller slå meg til ro...

Så per i dag er det førsteintrykket de har av meg, utseendemessig, som jeg lurer mest på🙈

Tror det er veldig individuelt...noen mannfolk ser bare på kvinner med blondt hår, store pupper og tynn....noen liker damer med kurver...de ser jo også hvorfor vi klær oss... selvtillit våres...håret vårt...så sefølgl vil det være de som synes du har et fint ansikt 

Skrevet
Sofakona skrev (12 minutter siden):

Tror det er veldig individuelt...noen mannfolk ser bare på kvinner med blondt hår, store pupper og tynn....noen liker damer med kurver...de ser jo også hvorfor vi klær oss... selvtillit våres...håret vårt...så sefølgl vil det være de som synes du har et fint ansikt 

Ja, jeg merker selvtillit teller. Jeg gjemmer meg oftest litt fordi jeg antar jeg ikke er av interesse, men ser jo at jeg får blikk de gangene jeg tør å strutte litt med fjæra😆 Men så er det stemmen inni meg som ikke er sikker på om de ser fordi de er interessert eller pga noe annet🙈

Skrevet

K41

Jeg får masse oppmerksomhet. Er overvektig med pent ansikt. Har mest vekt på magen dessverre, men kler den bort så godt som mulig. Har fine bein, "vanlig" rumpe og et fyldig brystparti... Føler jeg som regel framstår som selvsikker og trygg. 

Anonymkode: e81b1...1c9

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

K41

Jeg får masse oppmerksomhet. Er overvektig med pent ansikt. Har mest vekt på magen dessverre, men kler den bort så godt som mulig. Har fine bein, "vanlig" rumpe og et fyldig brystparti... Føler jeg som regel framstår som selvsikker og trygg. 

Anonymkode: e81b1...1c9

Epleformen

Anonymkode: 8fff5...5e8

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kommer litt an på hvor overvektig du mener, og størrelsen generelt. Syns lubne petite kvinner ofte kan være veldig søte hvis de har pene ansikter. Er du 1,90 så blir det kanskje litt mer et minus.

Men det med at vekten ligger i rumpe og lår er utrolig viktig for meg. Dersom overvekten bare gjør at du får ekstra mye timeglass figur så kan det gjerne være positivt, men igjen kommer an på hvor mye overvekt det er snakk om.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fot egen del, så kan jeg akseptere noen kilo for mye om livsstilen er sunn, og man kanskje også vil jobbe litt med det. Har vært overvektig selv. Pent ansikt er alltid fint, men for min del kan jeg tenne på et pent menneske, men forelske meg i hjerte

• Hjerte 1
Skrevet
Kipling skrev (4 minutter siden):

Kommer litt an på hvor overvektig du mener, og størrelsen generelt. Syns lubne petite kvinner ofte kan være veldig søte hvis de har pene ansikter. Er du 1,90 så blir det kanskje litt mer et minus.

Men det med at vekten ligger i rumpe og lår er utrolig viktig for meg. Dersom overvekten bare gjør at du får ekstra mye timeglass figur så kan det gjerne være positivt, men igjen kommer an på hvor mye overvekt det er snakk om.

Jeg er 162, så ganske lav... men folk vil nok heller beskrive meg som overvektig enn normal med bare litt ekstra timeglassfigur🙈

Jeg tror jeg er pæreformet😆 Har mage også, men det er lårene og rompa som har tatt støyten🍐

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kvinnelig kjendis med lignende kropp?

Anonymkode: 72c13...05a

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er 162, så ganske lav... men folk vil nok heller beskrive meg som overvektig enn normal med bare litt ekstra timeglassfigur🙈

Jeg tror jeg er pæreformet😆 Har mage også, men det er lårene og rompa som har tatt støyten🍐

Hvor langt fra "normal" er du sånn circa? Snakker vi 5 kg eller 50kg over?

Pæreform er jo ofte fint det.

Av en eller annen grunn så yns jeg personlighet er ekstra viktig når jenta er litt rund. Syns på en måte at rundheten ikke er så stort minus dersom personligheten matcher. At er hun ekstra livsglad og lystig så er det ikke noen big deal egentlig. Innen rimelighetens grenser selvsagt, men det påvirker hvordan jeg vurderer kroppen.

Endret av Kipling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...