AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #1 Skrevet 16. september 2023 Hei! Jeg ønsker å begynne til psykolog og har tenkt å enten få det til privat eller med avtale. Privat er dyrt men det kan hende jeg vil betale for noen timer om jeg ikke får til noe annet. Jeg ønsker å ha timer over video på nett. Er det noen her som har erfaring med psykologer på avtale, og private? Har dere kanskje noen å anbefale? Anonymkode: 265aa...e00
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #2 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg ønsker å begynne til psykolog og har tenkt å enten få det til privat eller med avtale. Privat er dyrt men det kan hende jeg vil betale for noen timer om jeg ikke får til noe annet. Jeg ønsker å ha timer over video på nett. Er det noen her som har erfaring med psykologer på avtale, og private? Har dere kanskje noen å anbefale? Anonymkode: 265aa...e00 Skal du privat med avtale må du starten hos legen som igjen må skive søknad til dps som igjen må bekrefte av du er rettighetspasient(er nye regler)Får du ikke den bekreftelsen nå du betale alt selv. Anonymkode: 75c05...904
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #3 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Skal du privat med avtale må du starten hos legen som igjen må skive søknad til dps som igjen må bekrefte av du er rettighetspasient(er nye regler)Får du ikke den bekreftelsen nå du betale alt selv. Anonymkode: 75c05...904 Jeg har vært hos Dps før og har en historie som gjør at jeg sikkert får henvisning. Jeg er ute etter personlige erfaringer med f.eks de som jobber hos Volvat og Online psykologene samt andre som er på avtale Anonymkode: 265aa...e00
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #4 Skrevet 16. september 2023 Har god erfaring med IPR i Oslo. Han jeg gikk til var kjempeflink, men han jobber ikke lenger der dessverre. Anonymkode: d9c4c...e58
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har vært hos Dps før og har en historie som gjør at jeg sikkert får henvisning. Jeg er ute etter personlige erfaringer med f.eks de som jobber hos Volvat og Online psykologene samt andre som er på avtale Anonymkode: 265aa...e00 Hvilke andre på avtale? Hvor i landet bor du? Avtalespesialister er individer og like forskjellig som behandlere på dps er forskjellig fra hverandre. Begynn hos fastlegen, få henvisning og bli rettighetsvurdert. Anonymkode: 6d8be...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå