Gå til innhold

Ford eller Jeep?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på bruktbil, har en del kriterier som må stemme, og nå står valget mellom en Jeep Compass og en Ford Kuga. 

Begge er godt vedlikehold og +/- 10 år. Men Kugaen er to år nyere, har gått 50 000 km lenger, og koster 50 000 mer.
Jeg må tenke økonomi, og har lyst til å gå for jeepen. Det jeg lurer på er, er det potensielt dyrere å holde en ti år gammel jeep enn en ti år gammel ford? Jeg renger jo med det kommer en del vedlikeholdskostnader etter hvert uansett, men er det lettere/billigere å få nye deler til en ford enn en jeep?  

Anonymkode: 42273...e8e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unngå Jeep, dårlig kvalitet og de hadde flere år med problemer. Den er sikkert billigere i innkjøp men kan fort bli veldig mye dyrere når det kommer til vedlikehold.

Anonymkode: 98c01...3d5

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeep er helt grusomt elendige biler. Kan du ikke skru selv må du unngå dem for harde livet, for den vil ha problemer nesten kontinuerlig. Helt klart Ford. Ford er blant de mest pålitelige europeiske bilene om du ikke vil ha skikkelig kvalitetsbil fra Asia.

Anonymkode: 43078...6da

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har eid en jeep grand cherokee, aldri igjen om jeg eier noe som er produsert av jeep igjen. 

Når du ser på biler av den typen så ville jeg heller gått for toyota rav 4

Anonymkode: 42e13...070

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...