AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #21 Skrevet 16. september 2023 Det er helt greit når man er i feriemodus, skål! De som eventuelt måtte bry seg og synes dette er "desperat", bryr seg også om alle andre ubetydeligheter de ikke har noe med, så sånne snipete kjerringer kan du uansett aldri tekkes. Anonymkode: 088fd...37e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #22 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er helt greit når man er i feriemodus, skål! De som eventuelt måtte bry seg og synes dette er "desperat", bryr seg også om alle andre ubetydeligheter de ikke har noe med, så sånne snipete kjerringer kan du uansett aldri tekkes. Anonymkode: 088fd...37e Helt feil. Men det må du gjerne mene. Det å komme med personangrep på en enkelt bruker derimot, sier mye om mennesket. Anonymkode: 55933...988 3
Novellemonster Skrevet 16. september 2023 #23 Skrevet 16. september 2023 Kjør på. Jeg hadde ikke brydd meg
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #24 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skal ta fly grytidlig på morgenen, til utlandet. Ingen barn. Er det innafor å kjøpe og drikke alkohol på flyet så tidlig? Altså 1-2 øl eller vin, ikke bli drita selvfølgelig. Gjør folk det eller blir man sett rart på? Ikke flydd på mange år... Anonymkode: ae21c...0f7 Kommer an på hvilket fly/flyselskap. Jeg flyr mye til utlandet med vanlig rutefly. Mellomlander i Frankfurt eller München. Meget sjeldent jeg har sett noen drikke alkohol på morgenflyene dit. På "Syden-fly"/direktefly til typiske feriesteder tror jeg det er ganske vanlig. Anonymkode: b3ce7...697
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #25 Skrevet 16. september 2023 Det er greit. Men jeg er nysgjerrig på hvorfor? Hvorfor vil dere ha alkohol så tidlig på morgenen? For jeg tror det er ganske uvanlig. Anonymkode: c095e...0ea
-jk- Skrevet 16. september 2023 #26 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er greit. Men jeg er nysgjerrig på hvorfor? Hvorfor vil dere ha alkohol så tidlig på morgenen? For jeg tror det er ganske uvanlig. Anonymkode: c095e...0ea Det er da godt med en øl til måltidet, uansett om det er lunsj eller noe annet? Og om jeg befinner meg på Gardermoen kl. 8 en dag og sitter og spiser, så er det lunsj for min del for da har frokosten blitt inntatt i 4-tiden... 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #27 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg må si jeg blir litt flau over slik oppførsel. Begynne å drikke så tidlig og på fly. Og de jeg har sett kjøper ikke ett glass vin, men 4 glass før man så vidt har lettet. Koser meg daglig med vin på ferie. Men på morgenfly blir det faktisk noe jeg synes blir for mye. Ja litt sånn desperat oppførsel. Anonymkode: 55933...988 Jeg anvender dette ofte. Er som regel godt påseilet når jeg lander. Anonymkode: 6fe8d...405
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #28 Skrevet 16. september 2023 Alauda skrev (23 timer siden): Det er helt vanlig. Jeg slutter aldri å stusse over alle som sitter på flyplassen med halvlitere kl. 07 på morgenen fordi de skal til utlandet. Tror ikke alle lider av flyskrekk. Ferien starter ? Jeg har gjort dette noen ganger. Har ikke flyskrekk nei, men er ofte litt stresset etter og pakke og vært på reise til flyplassen halve natten. Senker skuldrene, ferien starter, det er unntak og noe jeg selvsagt ikke gjør resten av året. Har ingenting med utlandet og gjøre da. Anonymkode: c1249...f85 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #29 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Alkohol før lunsj er desperat. Var det vanskelig å forstå? Anonymkode: 55933...988 Når er klokken lunsj? Når en flyr grytidlig om morgen, er det sikkert lunsjtid når en kommer på flyet? Hvis flyet mitt går klokken 7, er frokost og kaffe klokken 3, ikke klokken 8. 🤷♀️ Anonymkode: c1249...f85 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #30 Skrevet 16. september 2023 Ser det er mange meninger om dette, ikke overraskende 😅 dette er et direktefly til destinasjon, med norwegian. Som flere sier så vil jo frokost ha blitt inntatt kl 3-4 på morgenen og det er ferie🥳 Anonymkode: ae21c...0f7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #31 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt feil. Men det må du gjerne mene. Det å komme med personangrep på en enkelt bruker derimot, sier mye om mennesket. Anonymkode: 55933...988 Ja, så hvorfor gjør du det? Anonymkode: 5162e...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #32 Skrevet 16. september 2023 Jeg pleide å bry meg om sånt, og drakk aldri om det virket harry eller rart osv. Etter jeg har bodd 8 år i Edinburgh så har jeg lært meg å totalt drite i sånt. Her drikker de GT på boks på toget, bussen eller mens de går i parken uansett klokkeslett. Flyr jeg hjem til Norge en tidlig morgen så går jeg inn på baren på flyplassen og koser meg med et glass vin og leser nyheter Alene eller med andre. Livet er digg når en kan gi litt fanken i andre's (nordmenn's) meninger. Anonymkode: 8e6f4...38e 1 2
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 16. september 2023 #33 Skrevet 16. september 2023 Samma det vel. Gjør som du selv ønsker. For meg gjelder det i svært mange saker og temaer.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #34 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg pleide å bry meg om sånt, og drakk aldri om det virket harry eller rart osv. Etter jeg har bodd 8 år i Edinburgh så har jeg lært meg å totalt drite i sånt. Her drikker de GT på boks på toget, bussen eller mens de går i parken uansett klokkeslett. Flyr jeg hjem til Norge en tidlig morgen så går jeg inn på baren på flyplassen og koser meg med et glass vin og leser nyheter Alene eller med andre. Livet er digg når en kan gi litt fanken i andre's (nordmenn's) meninger. Anonymkode: 8e6f4...38e Så enig med deg i dette. For en kjip og snerpete holdning en del nordmenn har. Blir flau faktisk. Anonymkode: f511e...6b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #35 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 17.40): Jeg må si jeg blir litt flau over slik oppførsel. Begynne å drikke så tidlig og på fly. Og de jeg har sett kjøper ikke ett glass vin, men 4 glass før man så vidt har lettet. Koser meg daglig med vin på ferie. Men på morgenfly blir det faktisk noe jeg synes blir for mye. Ja litt sånn desperat oppførsel. Anonymkode: 55933...988 Jeg må si jeg blir skikkelig flau over folk som har sånne holdninger som deg. Det er skikkelig harry og snerpete å sette seg til doms over hva andre gjør på ferie. Typisk snerpete nordmann på sitt verste. Anonymkode: f511e...6b8 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #36 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Alkohol før lunsj er desperat. Var det vanskelig å forstå? Anonymkode: 55933...988 Hvorfor gidder du egentlig å bruke energi på å fordømme og bry deg om hva andre gjør? Jeg drikker ikke alkohol selv, men det er revnende likegyldig for meg om andre drikker alkohol på flyplassen/flyet tidlig om morgenen, så lenge de oppfører seg greit. Anonymkode: 0a4ba...ef1 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #37 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 13.05): Helt vanlig. Jeg pleier kjøpe en flaske cognac eller whiskey på tax free og ta med inn på flyet. Anonymkode: 9bef0...b4d Alle flyvertinners drømmepassasjer… det er ikke lov med medbragt på flyet. Anonymkode: 3c354...db9 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #38 Skrevet 16. september 2023 On 9/15/2023 at 12:53 PM, AnonymBruker said: Skal ta fly grytidlig på morgenen, til utlandet. Ingen barn. Er det innafor å kjøpe og drikke alkohol på flyet så tidlig? Altså 1-2 øl eller vin, ikke bli drita selvfølgelig. Gjør folk det eller blir man sett rart på? Ikke flydd på mange år... Anonymkode: ae21c...0f7 Ja helt vanlig å kjøpe alkohol på morgenfly Anonymkode: dca38...1ea
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #39 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 21.26): Bryr meg ikke, vær snill og grei så kan du drikke hva og når du vil. 🙂 Men det er likevel ikke til å komme bort fra at det for mange fremstår som skikkelig harry... Og hvem andre enn alkiser er det som EGENTLIG er fysen på/har lyst på øl på morgenen? Det lukter litt «hui og hei, nå skal vi på sydentur dere». Fremstår litt lite reisevant. Men igjen: Jeg bryr meg egentlig ikke, og det gjør vel egentlig ingen på flyplassen. Nå skal det dog sies at jeg kjenner et par personer som får en mye bedre flytur med en drink eller et stort glass vin før avgang, men det er altså folk med skikkelig flyskrekk... Anonymkode: 89079...655 Selv er jeg veldig reisevant, men skal ikke uttale meg om charter turer da jeg har lite erfaring med det. Har en plass mellom 50-60 flygninger i året, hvorav 20 langdistanse flygninger. På langdistanse flygningene, eller på vei til langdistanse så liker jeg å ta meg et par glass øl eller vin. Egentlig mest for å bedøve meg selv litt fra alt mas og kjas rundt omkring på flyplasser. Kan bare gå rundt og smile litt for meg selv, og da lar jeg meg heller ikke irritere over de som er mindre reisevante og kløner det til i køer, innsjekk og boarding av flyet. Synes først det er Harry når folk drikker og skal lage en greie ut av at de drikker, bli høylytt, kompis med alle, sitte i gruppe og hoie. Så det spørs hva som er verst, lite drikkevant eller lite reisevant, og i kombinasjon så blir det ikke noe bedre. Anonymkode: abd69...60f 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #40 Skrevet 16. september 2023 On 9/15/2023 at 6:17 PM, AnonymBruker said: Tror du virkelig vi som synes det virker litt desperat å drikke på morgenfly står med skilt og synes? Nei, vi tenker vårt. Det er da umulig å observere og dermed ikke noe som kan ignoreres. Frem til tankelesemaskin er funnet opp.. Anonymkode: 55933...988 Nei, poenget var bare at det ikke er noe vits å bry seg om hva andre mener. Hva andre dømmer deg som går jo ikke ut over ens eget liv på noen som helst måte. Å lære seg dette er en befrielse. Anonymkode: 9bef0...b4d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå