norw Skrevet 15. september 2023 #1 Skrevet 15. september 2023 Hvorfor trykker folk liker og kommenterer i hytt og pine på Facebook-sider som genererer inntekter? Samme med folk som følger influensere egentlig, særlig voksne mennesker, som finansierer Sophie Elise, Raad etc. Se på denne som et ekstremt eksempel. Her får man en kombinasjon av likes av de som liker henne og kommenterer det, og de som skal påpeke feilen. Snedig. Om folk bare kunne ligge unna. Og så har vi de som kommenterer regnestykkene som liksom 90 % skal regne feil etc. Just stop, ikke gi denne søpla oppmerksomhet og inntekter 😑 Hold dere til nyheter på Facebook i det minste, om man vil kommentere ting.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #2 Skrevet 15. september 2023 «jeg har bursdag, men Ingen vil dele bildet fordi jeg er funksjonshemmet» (deles av ØRTEN venner av meg. «vinn et minihus» nei du vinner ikke et minihus facebook er fullt av folk som ikke evner å være bittelitt kritiske til det de velger å dele eller kommentere. Anonymkode: 1e267...da9 5 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): «jeg har bursdag, men Ingen vil dele bildet fordi jeg er funksjonshemmet» (deles av ØRTEN venner av meg. «vinn et minihus» nei du vinner ikke et minihus facebook er fullt av folk som ikke evner å være bittelitt kritiske til det de velger å dele eller kommentere. Anonymkode: 1e267...da9 Å bare for å legge til, dette er mennesker i alderen 20-30 år, som man forventer at vet bedre. At tante på 70 ikke helt er med, den kan jeg la gå, men de som har vokst opp med sosiale medier burde ha lært litt Anonymkode: 1e267...da9 1
Kalikalinka Skrevet 16. september 2023 #5 Skrevet 16. september 2023 AnonymBruker skrev (På 15.9.2023 den 9.42): «jeg har bursdag, men Ingen vil dele bildet fordi jeg er funksjonshemmet» (deles av ØRTEN venner av meg. «vinn et minihus» nei du vinner ikke et minihus facebook er fullt av folk som ikke evner å være bittelitt kritiske til det de velger å dele eller kommentere. Anonymkode: 1e267...da9 Gud bedre, jeg har et par sånne i feeden min og det er helt utrolig hva de biter på. «Lik og del, så vinner du…», «Kommenter «jeg vil vinne!» så vinner du…» IKKE EN DRITT. Det verste er de som ikke bare biter på, men som legger ut om hele den tragiske livshistorien sin og alle diagnosene til barna også i kommentarfeltene for sympatipoeng. Det burde egentlig vært lappen for sosiale medier… 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 Må le litt av hvor dumme folk er Anonymkode: 87efb...fa8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå