AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Merket for ett par kvelder siden at hvis lys (biler osv) var ca 30-40m fra meg så ble lysene deres til trekanter? Jeg tenkte først det var en bil som hadde dette, men så begynte jeg å se trekanter over alt. Jeg hadde tatt sobril denne kvelden, og var veldig trøtt (jeg satt bare på i bil), som kan forklare hvorfor de var overalt...men i går så jeg også tendens til trekanter når jeg kjørte om kvelden. Har noen her opplevd dette? Jeg har ikke hodepinen av migrene så mye, men har opplevd aura. Ellers fikk jeg vite at jeg hadde litt skjev hornhinne på ene øyet sist jeg sjekket øynene for ett par år siden. Anonymkode: b1c68...cf7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Slenger meg på denne. Jeg ser streker på kryss og tvers, som en hashtag på skrå, når jeg ser mot grønne tavler. Aldri skjønt hvorfor. Anonymkode: a62a3...1c8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 Ja, det er skjev hornhinne som gjør det. Har det samme. Anonymkode: 797ee...31e
Eneri Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Skjev hornhinne gjør dette. Jeg har så skjev hornhinne at linser ikke kan korrigere fullt ut, så hos meg blir møtende billykter og gatelys til "stjerner " når det er mørkt ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå