AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Har par i alle aldre oralsex - eller er dette noe som for det meste hører ungdommen til? Eller har Jan og Olga i 70-årene fortsatt oralsex? Anonymkode: 2f55c...18e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 Selvfølgelig har de det. Anonymkode: ed6c7...e74 1
Tatja Skrevet 14. september 2023 #3 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har par i alle aldre oralsex - eller er dette noe som for det meste hører ungdommen til? Eller har Jan og Olga i 70-årene fortsatt oralsex? Anonymkode: 2f55c...18e Huff... ikke særlig sexy tanke 😄
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #4 Skrevet 14. september 2023 Tatja skrev (35 minutter siden): Huff... ikke særlig sexy tanke 😄 Like usexy som å tenke på barn på 16-17 år som har oralsex🥵 Allikevel elsket jeg å utføre oralsex på min kjæreste da jeg var 16 år, og kommer sikkert til å like det da jeg er 70 også. Anonymkode: 89e55...33b 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Skrevet 14. september 2023 Tatja skrev (37 minutter siden): Huff... ikke særlig sexy tanke 😄 Hvorfor skal du tenke på andres sexliv? Anonymkode: 47a24...0db 1
Tatja Skrevet 14. september 2023 #6 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal du tenke på andres sexliv? Anonymkode: 47a24...0db Fordi det var tema her, kanskje 😅🤣😂 2 1
Navnet Mitt Skrevet 14. september 2023 #7 Skrevet 14. september 2023 Jeg er 57. Elsker oralsex. Tror ikke jeg kunne ha et forhold til en dame som jeg ikke fikk "gå ned" på. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #8 Skrevet 14. september 2023 Navnet Mitt skrev (2 timer siden): Jeg er 57. Elsker oralsex. Tror ikke jeg kunne ha et forhold til en dame som jeg ikke fikk "gå ned" på. Bare lurer.. for noen damer gir det å bli slikket ingenting. Er godt første minuttene. Etter det er det bare kjedelig. I en sånn situasjon, hvor dama ikke får nytelse av det, hvilken glede har du som mann av å gjøre det? Slikking gir meg absolutt ingenting. Flere har prøvd. Men jeg synes det er skikkelig kjedelig. Lar en partner gjøre det hvis han absolutt vil. Etter få minutter begynner jeg å kjede meg. Jeg kommer av penetrering og fingring. Er ikke usikker på egen kropp eller underliv. Bare får ikke noe nytelse av det Anonymkode: b840f...c11
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Skrevet 14. september 2023 Ja, det vil jeg nesten tro… Tenk når tanngarden er uttakbar 😉 Anonymkode: 9cdba...867 2
Even Tuell Skrevet 14. september 2023 #10 Skrevet 14. september 2023 Ja, i den forstand at alder ikke er noen hindring for å ha oralsex. De som er i 70-åra nå var jo med på det glade 60 og 70-tallet og knulla, sugde og slikka så spruten stod. Det var jo virkelig generasjonen som ble seksuelt frigjort. Når det er sagt, så har ikke alle par oralsex. Det er mange som ikke liker å suge/bli sugd, ikke liker å slikke/bli slikka osv. Det er nok veldig vanlig med en eller annen form for oralsex i de fleste forhold, men noen dyrker det mer enn andre. Spoiler Så ja, mormor går nok ned på morfar og tar hele satsen i munnen. Og farfar vet akkurat hvordan han skal bruke tunga på farmor for å få den reaksjonen de begge liker 😛 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Selvfølgelig har de det. Anonymkode: ed6c7...e74 Nei, hva vet du om det ? Anonymkode: 4ac57...70e 1
Navnet Mitt Skrevet 14. september 2023 #12 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare lurer.. for noen damer gir det å bli slikket ingenting. Er godt første minuttene. Etter det er det bare kjedelig. I en sånn situasjon, hvor dama ikke får nytelse av det, hvilken glede har du som mann av å gjøre det? Slikking gir meg absolutt ingenting. Flere har prøvd. Men jeg synes det er skikkelig kjedelig. Lar en partner gjøre det hvis han absolutt vil. Etter få minutter begynner jeg å kjede meg. Jeg kommer av penetrering og fingring. Er ikke usikker på egen kropp eller underliv. Bare får ikke noe nytelse av det Anonymkode: b840f...c11 Nå er det ikke bare å slikke løs jeg tenker på. Det er jo både å bruke tunga, leppene og også å fingre samtidig. Og ikke bare ligge der nede hele tiden. Har jo fortsatt en hånd ledig til å kjærtegne andre deler av kroppen også. Og jeg hadde ikke passet sammen med en kvinne som ikke hadde ønsket at jeg skulle gjøre dette.
Mardina Skrevet 14. september 2023 #13 Skrevet 14. september 2023 Par på 44 og 53 her. Vi har ikke oralsex 😊
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #14 Skrevet 14. september 2023 Navnet Mitt skrev (1 time siden): Nå er det ikke bare å slikke løs jeg tenker på. Det er jo både å bruke tunga, leppene og også å fingre samtidig. Og ikke bare ligge der nede hele tiden. Har jo fortsatt en hånd ledig til å kjærtegne andre deler av kroppen også. Og jeg hadde ikke passet sammen med en kvinne som ikke hadde ønsket at jeg skulle gjøre dette. Og jeg passer ikke sammen med en mann som må slikke for å ha ett fullverdig sexliv Anonymkode: b840f...c11
Miss91 Skrevet 15. september 2023 #15 Skrevet 15. september 2023 30 og 40 årene her, har oralsex hver gang
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #16 Skrevet 15. september 2023 Jeg mener folk bør slutte med oralsex når de 57. Før det så er det greit. Anonymkode: 110fd...48f
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #17 Skrevet 15. september 2023 Har aldri likt det, hverken å få eller gi 🤢 Anonymkode: c173d...ff0
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #18 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bare lurer.. for noen damer gir det å bli slikket ingenting. Er godt første minuttene. Etter det er det bare kjedelig. I en sånn situasjon, hvor dama ikke får nytelse av det, hvilken glede har du som mann av å gjøre det? Slikking gir meg absolutt ingenting. Flere har prøvd. Men jeg synes det er skikkelig kjedelig. Lar en partner gjøre det hvis han absolutt vil. Etter få minutter begynner jeg å kjede meg. Jeg kommer av penetrering og fingring. Er ikke usikker på egen kropp eller underliv. Bare får ikke noe nytelse av det Anonymkode: b840f...c11 Jeg får heller ingenting ut av å bli slikket. Kan få klitorisorgasme av både å bli fingra, gni meg inntil en gjenstand, dusjstråle etc. Men en tunge er liksom for "bløt", det blir ikke nok motstand. Kan gjerne gi oralsex, men vil helst slippe å få. Anonymkode: 3c770...d2d 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. september 2023 #19 Skrevet 15. september 2023 (endret) Som påpekt lenger opp i tråden, så er ikke alder noen hindring for å ha oralsex, og dagens 70-åringer tilhører en seksuelt frigjort generasjon (trolig mer enn dagens unge!). For de aller eldste, altså de som allerede var godt voksne da den seksuelle frigjøringen på slutten av 1960-tallet og utover kom, var nok ikke oralsex like vanlig. Dvs. folk født før rundt 1940. Det er selvfølgelig også individuelle forskjeller her. Ikke alle har oralsex uansett alder. Folk har ulike preferanser. Endret 15. september 2023 av Anonymus Notarius
Pingvinen Skrevet 15. september 2023 #20 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får heller ingenting ut av å bli slikket. Kan få klitorisorgasme av både å bli fingra, gni meg inntil en gjenstand, dusjstråle etc. Men en tunge er liksom for "bløt", det blir ikke nok motstand. Kan gjerne gi oralsex, men vil helst slippe å få. Anonymkode: 3c770...d2d Enig med deg. K53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå