AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Del Skrevet 14. september 2023 Er det noen som har sydd Ida Victora sin jersey-kjole med sving? Er den såpass enkel at en nybegynner kan prøve seg? Og er det lett å tilpasse den så man får litt mindre fullt skjørt? Det ser ut som det er full sirkelskjørt, og det blir litt mye stoff etter min smak, foretrekker mer halv- eller til og med kvart-sirkelskjørt. Anonymkode: 06860...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #2 Del Skrevet 14. september 2023 Ja, det var den første kjolen jeg sydde, og den var veldig enkel å sy! Har sydd maaaange av den i etterkant. Skjørtet er ikke full sirkel, men nesten. Men du kan enkelt gjøre det mindre ved å tegne ny strek, tror det finnes hackevideoer på YouTube-kanalen til Ida Victoria😊 Anonymkode: a8832...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #3 Del Skrevet 14. september 2023 Takk for svar Da skal jeg pinadø spante på meg det mønsteret i morgen. Treat yo'self! Anonymkode: 06860...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 14. september 2023 #4 Del Skrevet 14. september 2023 Veldig enkel og grei å sy. Jeg sitter med min på nå. Mønstrene til Ida Victoria er veldig nybegynner vennlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #5 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar Da skal jeg pinadø spante på meg det mønsteret i morgen. Treat yo'self! Anonymkode: 06860...cf3 Ja, gjør det og lykke til😁 Ida Victoria har forresten en inspirasjonsgruppe på fb, den heter ida victoria.no mønster inspirasjonsgruppe Anonymkode: a8832...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #6 Del Skrevet 19. september 2023 Veldig enkel å sy! Anonymkode: c100e...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå