AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #1 Skrevet 14. september 2023 Jeg trenger å oppbevare noen møbler (type skjenk) i noen måneder og lurer på å bestille sånn minilager som kommer og henter (Wanda). Men litt usikker på hvor mange m2 jeg skal gå for - de skriver for eksempel at 3m2 er ca. 30 esker, men jeg vet jo ikke hvor store esker de referer til. 😅 Noen ideer om hvor mange m2 jeg bør bestille? Det er et vitrineskap (typ. 140cm bred, 170cm høy) og en skjenk (100cm bred, 90cm høy. Og litt småting som kan stappes innimellom. Skjønner jo at det avhenger av hvorvidt lageret er en kvadrat eller en smal firkant, for eksempel... Føler meg litt dust som ikke klarer å finne ut av dette selv men på Kvinneguiden får man alltid god hjelp! På forhånd takk! Anonymkode: cb9dc...d4e
newman01 Skrevet 14. september 2023 #2 Skrevet 14. september 2023 (endret) 4m2 er 2x2 meter. Eller 4x1. Eller 2,5x1,6m Finn frem en tommestokk, mål opp størrelsen på stuegulvet om du sliter med å visualisere størrelsen Kvadratmeter er en ganske praktisk størrelse. Metriske systemet er vesentlig bedre enn det amerikanske, som måler ting i fotballbaner, frysere, biler osv. Endret 14. september 2023 av newman01 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #3 Skrevet 15. september 2023 Du bør nok sende en epost og spørre hva de anbefaler, siden du skal ha møbler der. Tre kvadrat kan være nok, men det kan også være at det blir vanskelig å få inn begge møblene. Eskene de mener er nok standard flytteeske. Det er en størrelse mange har et forhold til, og det er mange som pakker tin til lagring i slike. Anonymkode: 4974f...f8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå