Gå til innhold

Hva tenker dere om alenemødre som....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ærlig! Hva tenker dere om alenemødre som er over 30 år og ikke eier egen bolig, men leier?

Anonymkode: c4d66...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

…som lager clickbait tråder? 

Anonymkode: c027b...254

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

At det er tøft å spare når man er en. Selv  ar jeg heldig å fikk banklån pluss husbanklån som topplån.

Anonymkode: de7c4...d9d

• Liker 3
Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: b0855...377

• Liker 1
Skrevet

Tenker stakkars, håper hun har arv eller samboerskap i sikte. Tøft ellers.

Anonymkode: 907c8...d55

• Liker 1
Skrevet

Tenker om? De er vel like individuelle som alle andre? Hva tenker du om gifte småbarnsfedre i 40 årene med stort boliglån? 

Anonymkode: 564f7...440

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skal jeg synes noe som helst om det? Hvem tror du går rundt og synes noe som helst om folk på grunn av barn og boligsituasjon?

Hvis du er i den situasjonen så tror jeg du skal roe deg ned flere hakk og huske på at folk flest har viktigere ting å mene noe om. Og så kan du heller bruke energien din på å forbedre det med livssituasjonen din som du selv ikke er fornøyd med. Men det bør utelukkende være til ditt eget beste, ikke fordi du tror at andre bryr seg. Du er for gammel til å tenke på sånt.

Anonymkode: 5d811...001

• Nyttig 1
Skrevet

Tenker ikke en dritt over det. 

Anonymkode: 95118...c8c

• Liker 2
Skrevet

Tenker ikke så mye sånn utenom at det må være jævlig kjipt. Husker selv når jeg var på leiemarkedet og det var stress og surt, her hvor jeg bor så er leieprisene stivere enn hva lånet koster meg og så det var et par år pengene bare fløy ut av vinduet. 

Er bare så glad for at jeg selv eier jeg for jeg synes ikke det var gøy å være på leiemarkedet. Hvis andre er fornøyde med å leie så er jo det bare flott, jeg liker stabiliteten og tryggheten i det å eie. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Helt ærlig! Hva tenker dere om alenemødre som er over 30 år og ikke eier egen bolig, men leier?

Tenker ikke noe spesiellt. Om jeg skulle tenke noe så sykes jeg synd på de. Å være alene med barn er ikke enkelt. Var selv alene med tenåringer samt jobbet skift 100%. Det var ingen artig tid, men jeg eide hus siden jeg kjøpte ut barnefar.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tell til 10, se deg i speilet og spør deg selv hvorfor du spør

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg tenker at det er deres eget valg og at det ikke noe jeg gidder å bruke energi på å irritere meg over 😊

Det er ingenting galt med å leie bolig som alenemor. Noen har kanskje ikke noe annet valg. Eller tenker du at alenemødre svømmer i penger? 😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at jeg har det ganske bra, faktisk.

- Alenemor over 40 som leier og til overmål er på vei mot ufør 😉

Anonymkode: 3f0f2...718

Skrevet

Dem fleste eier jo ikke bolig selv når må ha et lån man låner da boligen 🤣

Anonymkode: d206c...c8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker stakkars, håper hun har arv eller samboerskap i sikte. Tøft ellers.

Anonymkode: 907c8...d55

Jeg og min mann leier hus😄 da slipper vi å stå for oppgraderingen og kostander til vedlikehold. Ganske greit egentlig!

Anonymkode: d206c...c8a

Skrevet

Kommer helt an på livssituasjon og øvrige ressurser. Alenemor som ikke eier nåla i veggen og ikke har utdanning eller utsikter til bra jobb/inntekt hadde nok vært ganske uaktuelt for min del.

Anonymkode: 6f672...cdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kommer helt an på livssituasjon og øvrige ressurser. Alenemor som ikke eier nåla i veggen og ikke har utdanning eller utsikter til bra jobb/inntekt hadde nok vært ganske uaktuelt for min del.

Uaktuelt som hva? Venninne? 

Anonymkode: 2916f...0af

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skulle jeg tenke noe spesielt om det? Så lenge hun betaler husleia er alt fint.

Skrevet

Jeg var selv der og nå fryder jeg meg over å eie nedbetalt hus og eie pengene jeg tjener. Blir ikke ruinert av renteøkninger og avdrag. 

Anonymkode: 4c1ed...cce

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Uaktuelt som hva? Venninne? 

Anonymkode: 2916f...0af

I alle fall ikke som partner, men kanskje som venninne. Det er jo flere faktorer som spiller inn her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...