Skravleberta Skrevet 25. november 2023 #381 Del Skrevet 25. november 2023 Titori skrev (2 timer siden): Hun høres ut som Theres i Costa del Kongsvik!! Kanskje det er derfor jeg føler hun høres litt "dum" ut, jeg tenker bare på Theres 🙈 Jaaaaa, det gjør hun ja 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. november 2023 #382 Del Skrevet 25. november 2023 Pippio skrev (På 23.11.2023 den 9.28): De burde fått bedre tid før hver roseseremoni. Veldig urettferdig fordeling av dates og tid. De har jo aldri blitt fordelt etter rettferdighetsprinsippet, men etter ungkarens ønsker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 25. november 2023 #383 Del Skrevet 25. november 2023 Meadow skrev (50 minutter siden): Jeg tror egentlig at begge valgte feil til slutt. Virker uansett ikke som om Aleksander var klar for å slå seg til ro, han har ikke et godt rykte. Ingen av dem virket klare for det. Amadou har litt bagasje og trust-issues som han må bearbeide først, og Alex er mest opptatt av å leve pilotdrømmen og er ikke for et etablert forhold. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 26. november 2023 #384 Del Skrevet 26. november 2023 totti_1 skrev (På 23.11.2023 den 12.24): Godt poeng, men Sara hadde vunnet om hun var lojal. Hun virket ikke interessert nok i Amadou Hun var jo det da hun først valgte side. Men Sara kunne nok ha utfordret han litt, og sånn sett var det mer behagelig med Thea som ikke sa så mye. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 26. november 2023 #385 Del Skrevet 26. november 2023 Meadow skrev (3 timer siden): Jeg tror egentlig at begge valgte feil til slutt. Virker uansett ikke som om Aleksander var klar for å slå seg til ro, han har ikke et godt rykte. Tror faktisk det hadde vært annerledes om han valgte Eileen. Bare så leit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest epleberte Skrevet 26. november 2023 #386 Del Skrevet 26. november 2023 Linda1972 skrev (På 22.11.2023 den 20.23): Ja, har lest det. Men syns absolutt ikke det høres ut som en blanding av finnmarking og trønder. Er vel ingen av de dialektene som bruker "mei og dei". Jo, også på såkalt «fintrøndersk» som visstnok er på vei tilbake hos yngre folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 26. november 2023 #387 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg sørger litt over at Ungkaren er over. Og Grenseløst forelsket. Det var mine guilty pleasures og jeg kunne skru hodet helt av når jeg så på ... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 26. november 2023 #388 Del Skrevet 26. november 2023 Soleil70 skrev (2 timer siden): Jeg sørger litt over at Ungkaren er over. Og Grenseløst forelsket. Det var mine guilty pleasures og jeg kunne skru hodet helt av når jeg så på ... Enig! Hva ser vi nå? Forslag? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 26. november 2023 #389 Del Skrevet 26. november 2023 Iia skrev (1 minutt siden): Enig! Hva ser vi nå? Forslag? Samme her og! Har dere sett australske gift ved første blikk? Den anbefales! På Discovery 😊 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 26. november 2023 #390 Del Skrevet 26. november 2023 Soleil70 skrev (11 timer siden): Jeg sørger litt over at Ungkaren er over. Og Grenseløst forelsket. Det var mine guilty pleasures og jeg kunne skru hodet helt av når jeg så på ... Nettopp derfor jeg ser på, også! Jeg tar helt fri og slapper av. Hvis du ikke har sett dem ennå, så ligger dansk og svensk Grenseløst forelsket på Discovery+. Og så har du jo hele 90 Day-universet 😆 Noe av det er også på Discovery+. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie88 Skrevet 26. november 2023 #391 Del Skrevet 26. november 2023 Soleil70 skrev (11 timer siden): Jeg sørger litt over at Ungkaren er over. Og Grenseløst forelsket. Det var mine guilty pleasures og jeg kunne skru hodet helt av når jeg så på ... Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 27. november 2023 #392 Del Skrevet 27. november 2023 Antiklimaks her og. Skulle gjerne sett den amerikanske versjonen, men ser ikke ut til at den ligger ute for norsk streaming. 90 days blir for meget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 27. november 2023 #393 Del Skrevet 27. november 2023 Nutz skrev (2 timer siden): Antiklimaks her og. Skulle gjerne sett den amerikanske versjonen, men ser ikke ut til at den ligger ute for norsk streaming. 90 days blir for meget. 90 days er bare blitt regi og skuespill og er ikke noe gøy lenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 27. november 2023 #394 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) epleberte skrev (På 26.11.2023 den 9.40): Jo, også på såkalt «fintrøndersk» som visstnok er på vei tilbake hos yngre folk. Huff, ja. Det som er karakteristisk for trønderdialektene, eller kanskje trondheimsdialekten spesielt, er på vei bort. Palatalisering, apokope, betoning. Det er så trist! Men det kan nok ikke stoppes. Ellers, jeg håper ikke Discovery Norge har planer om å fortsette med Ungkaren/Ungkarskvinnen. Ikke hvis det skal være så totalt intetsigende som dette var, ihvertfall. Det er noe av det kjedeligste jeg har sett! Den ene ungkaren hadde åpenbart ingen planer overhodet om å gå inn i et forpliktende, langvarig forhold, den andre hørtes ut som om han leste fra et manus hele veien. Det må ikke være like dramatisk som den amerikanske, men ærlig talt... Endret 27. november 2023 av every woman 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. november 2023 #395 Del Skrevet 29. november 2023 Iia skrev (På 26.11.2023 den 14.52): Enig! Hva ser vi nå? Forslag? Love Island kommer tilbake i norsk versjon over nyttår😍. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2023 Forfatter #396 Del Skrevet 30. november 2023 Linda1972 skrev (På 22.11.2023 den 20.23): Ja, har lest det. Men syns absolutt ikke det høres ut som en blanding av finnmarking og trønder. Er vel ingen av de dialektene som bruker "mei og dei". Daisy_B skrev (På 22.11.2023 den 20.26): Jo, mange i Finnmark sier mei og dei. Dialekten deres er mye nærmere bokmål enn feks dialekten i Nordland. Nora i Girls of Oslo sier også "mei og dei". Er veldig vanlig å si det sånn i Finnmark, og så høres det kanskje rart ut for folk som snakker bokmål at de sier dette, men samtidig har dialekt på annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurse07 Skrevet 30. november 2023 #397 Del Skrevet 30. november 2023 Jeg anbefaler amerikanske Love is blind på Netflix! Like hjernedødt, men mer action enn norske Ungkaren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 4. desember 2023 #398 Del Skrevet 4. desember 2023 (endret) Skal høre denne. Endret 4. desember 2023 av totti_1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 19. desember 2023 #399 Del Skrevet 19. desember 2023 Aleksander var redd Eileen ville gi han for mye frihet? Tviler... Tror heller han var redd for å gå inn i et forpliktende forhold med en kul, selvstendig og voksen dame. Eileen hadde nok for mye ben i nesa. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 21. desember 2023 #400 Del Skrevet 21. desember 2023 Hengebuksvinet skrev (På 19.12.2023 den 22.36): Aleksander var redd Eileen ville gi han for mye frihet? Tviler... Tror heller han var redd for å gå inn i et forpliktende forhold med en kul, selvstendig og voksen dame. Eileen hadde nok for mye ben i nesa. Hvor ser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå