Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Titori skrev (2 timer siden):

Hun høres ut som Theres i Costa del Kongsvik!! Kanskje det er derfor jeg føler hun høres litt "dum" ut, jeg tenker bare på Theres 🙈

Jaaaaa, det gjør hun ja 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pippio skrev (På 23.11.2023 den 9.28):

De burde fått bedre tid før hver roseseremoni.  Veldig urettferdig fordeling av dates og tid. 

De har jo aldri blitt fordelt etter rettferdighetsprinsippet, men etter ungkarens ønsker.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (50 minutter siden):

Jeg tror egentlig at begge valgte feil til slutt. 

Virker uansett ikke som om Aleksander var klar for å slå seg til ro, han har ikke et godt rykte. 

Ingen av dem virket klare for det. Amadou har litt bagasje og trust-issues som han må bearbeide først, og Alex er mest opptatt av å leve pilotdrømmen og er ikke for et etablert forhold.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 23.11.2023 den 12.24):

Godt poeng, men Sara hadde vunnet om hun var lojal. Hun virket ikke interessert  nok i Amadou 

Hun var jo det da hun først valgte side. Men Sara kunne nok ha utfordret han litt, og sånn sett var det mer behagelig med Thea som ikke sa så mye.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (3 timer siden):

Jeg tror egentlig at begge valgte feil til slutt. 

Virker uansett ikke som om Aleksander var klar for å slå seg til ro, han har ikke et godt rykte. 

Tror faktisk det hadde vært annerledes om han valgte Eileen. Bare så leit

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epleberte
Linda1972 skrev (På 22.11.2023 den 20.23):

Ja, har lest det. Men syns absolutt ikke det høres ut som en blanding av finnmarking og trønder. Er vel ingen av de dialektene som bruker "mei og dei". 

Jo, også på såkalt «fintrøndersk» som visstnok er på vei tilbake hos yngre folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sørger litt over at Ungkaren er over. Og Grenseløst forelsket. Det var mine guilty pleasures og jeg kunne skru hodet helt av når jeg så på ... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (2 timer siden):

Jeg sørger litt over at Ungkaren er over. Og Grenseløst forelsket. Det var mine guilty pleasures og jeg kunne skru hodet helt av når jeg så på ... 

Enig! Hva ser vi nå? Forslag? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (1 minutt siden):

Samme her og! Har dere sett australske gift ved første blikk? Den anbefales! På Discovery 😊

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (11 timer siden):

Nettopp derfor jeg ser på, også! Jeg tar helt fri og slapper av. 

Hvis du ikke har sett dem ennå, så ligger dansk og svensk Grenseløst forelsket på Discovery+. Og så har du jo hele 90 Day-universet 😆 Noe av det er også på Discovery+.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soleil70 skrev (11 timer siden):

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiklimaks her og. Skulle gjerne sett den amerikanske versjonen, men ser ikke ut til at den ligger ute for norsk streaming.

90 days blir for meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (2 timer siden):

Antiklimaks her og. Skulle gjerne sett den amerikanske versjonen, men ser ikke ut til at den ligger ute for norsk streaming.

90 days blir for meget.

90 days er bare blitt regi og skuespill og er ikke noe gøy lenger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

epleberte skrev (På 26.11.2023 den 9.40):

Jo, også på såkalt «fintrøndersk» som visstnok er på vei tilbake hos yngre folk. 

Huff, ja. Det som er karakteristisk for trønderdialektene, eller kanskje trondheimsdialekten spesielt, er på vei bort. Palatalisering, apokope, betoning. Det er så trist! Men det kan nok ikke stoppes. 

Ellers, jeg håper ikke Discovery Norge har planer om å fortsette med Ungkaren/Ungkarskvinnen. Ikke hvis det skal være så totalt intetsigende som dette var, ihvertfall. Det er noe av det kjedeligste jeg har sett! Den ene ungkaren hadde åpenbart ingen planer overhodet om å gå inn i et forpliktende, langvarig forhold, den andre hørtes ut som om han leste fra et manus hele veien. Det ikke være like dramatisk som den amerikanske, men ærlig talt... 

Endret av every woman
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (På 26.11.2023 den 14.52):

Love Island kommer tilbake i norsk versjon over nyttår😍.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linda1972 skrev (På 22.11.2023 den 20.23):

Ja, har lest det. Men syns absolutt ikke det høres ut som en blanding av finnmarking og trønder. Er vel ingen av de dialektene som bruker "mei og dei". 

Daisy_B skrev (På 22.11.2023 den 20.26):

Jo, mange i Finnmark sier mei og dei. Dialekten deres er mye nærmere bokmål enn feks dialekten i Nordland.

Nora i Girls of Oslo sier også "mei og dei". Er veldig vanlig å si det sånn i Finnmark, og så høres det kanskje rart ut for folk som snakker bokmål at de sier dette, men samtidig har dialekt på annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Aleksander var redd Eileen ville gi han for mye frihet? Tviler... Tror heller han var redd for å gå inn i et forpliktende forhold med en kul, selvstendig og voksen dame. Eileen hadde nok for mye ben i nesa.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (På 19.12.2023 den 22.36):

Aleksander var redd Eileen ville gi han for mye frihet? Tviler... Tror heller han var redd for å gå inn i et forpliktende forhold med en kul, selvstendig og voksen dame. Eileen hadde nok for mye ben i nesa.

Hvor ser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...