Pippio Skrevet 23. november 2023 #361 Del Skrevet 23. november 2023 De burde fått bedre tid før hver roseseremoni. Veldig urettferdig fordeling av dates og tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. november 2023 #362 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) Kosemose skrev (6 timer siden): Amadou snakket mye om «yoga, sjel og dybde» men når det kom til stykket gikk han for den peneste, noe han sikkert ville gjort uansett hvilke personlighet hun hadde hatt. Godt poeng, men Sara hadde vunnet om hun var lojal. Hun virket ikke interessert nok i Amadou Endret 23. november 2023 av totti_1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #363 Del Skrevet 23. november 2023 https://www.nettavisen.no/kjendis/vant-ungkaren-kuttet-all-kontakt-etter-hjemreise/s/5-95-1467327 Her står det litt mer om tiden etter innspilling⬆️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #364 Del Skrevet 23. november 2023 dårligbrukernavn skrev (9 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/RGMXx2/slik-gikk-det-etter-ungkaren Her er artikkel om hvordan det har gått. Som forventet (og som jeg også har skrevet her tidligere), for mitt vedkommende. Litt nysgjerrig på hva han legger i "hovedsaklig venner". Dette intervjuet er litt mer detaljert enn det i VG: https://www.nettavisen.no/kjendis/vant-ungkaren-kuttet-all-kontakt-etter-hjemreise/s/5-95-1467327 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #365 Del Skrevet 23. november 2023 Pippio skrev (15 timer siden): Vil tro det kommer en se & hør reportasje i morgen… Ingen ting der merkelig nok 🤷♀️, men i noen aviser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 23. november 2023 #366 Del Skrevet 23. november 2023 Synes ungkaren egentlig var ganske grei i forhold til tidligere forsøk. Ikke helt det samme som amerikansk eller australske, men nå er vi jo litt anerledes folkeslag 😅 Mon tro om Sara blir den nye ungkarskvinnen? Så litt sånn ut på IG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 23. november 2023 #367 Del Skrevet 23. november 2023 Sirisiri10 skrev (16 minutter siden): Synes ungkaren egentlig var ganske grei i forhold til tidligere forsøk. Ikke helt det samme som amerikansk eller australske, men nå er vi jo litt anerledes folkeslag 😅 Mon tro om Sara blir den nye ungkarskvinnen? Så litt sånn ut på IG. Hvor på Instagram fikk du inntrykk av det? 😊 håper det - likte Sara godt, og programmet var jo underholdende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 23. november 2023 #368 Del Skrevet 23. november 2023 Writer_1981 skrev (57 minutter siden): Hvor på Instagram fikk du inntrykk av det? 😊 håper det - likte Sara godt, og programmet var jo underholdende! Åh nei, så feil 🫣 Var reklame for den som var nå 😔 Men fortsatt liv å håpe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #369 Del Skrevet 23. november 2023 29_j skrev (12 timer siden): Ja bl Enig. Tror han er en ekstremt flørtet type som her å nå vil leve livet. Jeg har ikke inntrykk av at han er en ekstremt flørtete type. Han sier selv at han er dårlig på å flørte og han har faktisk et langvarig forhold bak seg. Men jeg tror ikke han er klar for noe etablert forhold ennå. Han er altfor opptatt av karrieren og av å leve pilotdrømmen og der må en evt kjæreste spille annenfiolin, for flyvningen kommer først. Mht flørting, så synes jeg Amadou med sitt «Roser er røde, fioler er blå»-klisjéspråk er mer flørtete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mfyb Skrevet 23. november 2023 #370 Del Skrevet 23. november 2023 I siste episode av podcasten roserådet snakker jentene om mye rykter som har gått om Aleksander etter at han valgte Maiken. Noen som vet hva dette gjaldt? Virket som Aleksander hadde gjort noe (som gjorde at Maiken ikke visste om han var til å stole på). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #371 Del Skrevet 23. november 2023 https://www.tv2.no/underholdning/eileen-eriksen-har-fatt-kjaereste-mottes-pa-17-mai/16242952/ Eileen fikk seg ny kjæreste ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #372 Del Skrevet 23. november 2023 (endret) Grüner skrev (6 timer siden): Dette intervjuet er litt mer detaljert enn det i VG: https://www.nettavisen.no/kjendis/vant-ungkaren-kuttet-all-kontakt-etter-hjemreise/s/5-95-1467327 Maiken følte allerede på roseseremonien at det ikke stemte. Endret 23. november 2023 av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. november 2023 #373 Del Skrevet 23. november 2023 Mfyb skrev (11 minutter siden): I siste episode av podcasten roserådet snakker jentene om mye rykter som har gått om Aleksander etter at han valgte Maiken. Noen som vet hva dette gjaldt? Virket som Aleksander hadde gjort noe (som gjorde at Maiken ikke visste om han var til å stole på). Sikkert at han hadde et par damer på tinder eller lignende på lunk under innspillingen. Neppe noe mer dramatisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. november 2023 #374 Del Skrevet 23. november 2023 Grüner skrev (13 minutter siden): Maiken følte allerede på roseseremonien at det ikke stemte. Lett å si i ettertid?Hørtes allright ut det forholdet de hadde. Datet 1,5 måned og var i Miami på tur etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 23. november 2023 #375 Del Skrevet 23. november 2023 Mfyb skrev (40 minutter siden): I siste episode av podcasten roserådet snakker jentene om mye rykter som har gått om Aleksander etter at han valgte Maiken. Noen som vet hva dette gjaldt? Virket som Aleksander hadde gjort noe (som gjorde at Maiken ikke visste om han var til å stole på). De jentene der får jo en fjær til å bli til fem høns, så fra den kanten tar jeg alt med en klype salt . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titori Skrevet 25. november 2023 #376 Del Skrevet 25. november 2023 Linda1972 skrev (På 22.11.2023 den 16.22): Thea snakker som Liv Ullman 😄 "Jei lever i nutiden, så får tiden vise om det blir mei og dei." Blir ikke klok på dialekten hennes. Hun høres ut som Theres i Costa del Kongsvik!! Kanskje det er derfor jeg føler hun høres litt "dum" ut, jeg tenker bare på Theres 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 25. november 2023 #377 Del Skrevet 25. november 2023 Titori skrev (51 minutter siden): Hun høres ut som Theres i Costa del Kongsvik!! Kanskje det er derfor jeg føler hun høres litt "dum" ut, jeg tenker bare på Theres 🙈 Har tenkt akkurat det samme 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Writer_1981 Skrevet 25. november 2023 #378 Del Skrevet 25. november 2023 totti_1 skrev (På 23.11.2023 den 12.24): Godt poeng, men Sara hadde vunnet om hun var lojal. Hun virket ikke interessert nok i Amadou Det tror jeg også. Sara virker som en knallbra dame, med mye mer personlighet enn Thea og mer å by på. Men Thea er jo veldig pen- men det er Sara også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 25. november 2023 #379 Del Skrevet 25. november 2023 Titori skrev (58 minutter siden): Hun høres ut som Theres i Costa del Kongsvik!! Kanskje det er derfor jeg føler hun høres litt "dum" ut, jeg tenker bare på Theres 🙈 Tenkte også på Theres 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. november 2023 #380 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg tror egentlig at begge valgte feil til slutt. Virker uansett ikke som om Aleksander var klar for å slå seg til ro, han har ikke et godt rykte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå