Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Så morsomt at man har så forskjellige tolkninger av personer og handlinger. 

Jeg synes Eileen virker mest ekte, hun virker som hun står støtt i seg selv og jeg liker henne. Virker som jentene har hatt en agenda mor henne, hun fikk kjeft for å ta mest på Alex..

Hun Maiken virker sjalu og lite glad på andres vegne. Synes hverken hun er vakker på innsiden eller utsiden. 

Synne virker også sjalu og som en som baksnakker mye. Egentlig tror jeg bare hun er umoden. 

Thea virker ok, men litt kjedelig kanskje? Hun Sara er litt mye synes jeg, men tror nok livet kan være spennende med henne. Tydelig vant til mye oppmerksomhet 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stavangebrud2012 skrev (2 timer siden):

Jeg synes Eileen virker mest ekte, hun virker som hun står støtt i seg selv og jeg liker henne. Virker som jentene har hatt en agenda mor henne, hun fikk kjeft for å ta mest på Alex..

Hun Maiken virker sjalu og lite glad på andres vegne. Synes hverken hun er vakker på innsiden eller utsiden. 

Synne virker også sjalu og som en som baksnakker mye. Egentlig tror jeg bare hun er umoden. 

Thea virker ok, men litt kjedelig kanskje? Hun Sara er litt mye synes jeg, men tror nok livet kan være spennende med henne. Tydelig vant til mye oppmerksomhet 

Ja, Thea virker jo ikke å kunne svare på helt enkle spørsmål. Tror egentlig ingen av jentene blir en god match med Amadou på utsiden. Spennende å høre hvordan det ligger an nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym123123123 skrev (7 timer siden):

Spoiler om dagens episode under:

Vis skjult innhold

Jeg ble ikke akkurat overrasket over at det er Sara, Thea, Maiken og Eileen som står igjen. Ganske åpenbart, egentlig. Tror også det er meget gode sjanser for at Amadou velger Sara. Thea og Amadou har jo kun fysisk kjemi, men null kjemi personlighetsmessig.

Litt vanskeligere å tippe hvem Alex velger, da han tidlig hadde en god kjemi med Eileen, mens Maiken tok litt lenger tid. Men jeg håper han velger Maiken, hun er jo bare supernydelig og down to earth! Hadde lett valgt henne om jeg kunne selv, i hvert fall.

(Eileen har for så vidt overrasket positivt ift. hva jeg trodde om henne før Ungkaren, men føler likevel at hun og Alex ikke passer såå godt sammen. Maiken og Alex tror jeg er en god match mtp livet hjemme, aktiviteter, type venner man har osv. Og hun er sykepleier, så da har hun sikkert fri i noen perioder mtp turnus og slik, og kan bli med på turer)

(For øvrig så burde nok Alex vært litt tidligere og mer på med Sara, så kunne han stått igjen med henne også. Tror han kunne fått det til om han hadde jobbet litt mer for det.
Amadou stod jo igjen med Mannina, Ellinor, Sara og Thea, og det er jo egentlig bare én der som er en bra match, og det er Sara)

Jepsi Pepsi, jeg tror Alex har hatt litt uflaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Synne… hun er så ekstremt opptatt de andre jentene. Verken Frida, Christine eller Eileen er en match for Alexander, hun selv er en god match for han. Greit nok at hun ser for seg å passe med Alex selv, men hvem er hun til å bedømme om de andre jentene passer med han? Altså hun kjenner han jo såvidt. Også snakker hun om at Eileen er nedlatende? Noen må se seg selv i speilet... I tillegg reagerer hun på at Eileen snakker om at hun har livserfaring, fordi det har jo Synne selv masse av. Hvis det er noe som skriker lite livserfaring er det å tro at man har sammenlignbar livserfaring når man er 24 som når man er 31.

heia Eileen! Veldig glad for at Alex tok henne i forsvar idag.

• Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under middagen sier Eileen at "om det er Marte som har sagt det, så har hun sagt det samme om deg".  Forundrer meg overhodet ikke om Marte har satt litt fyr på ting før hun dro.

Lurer også på hva han ser i Thea. Hun er en flott jente utseendemessig, men virker helt "tom" i hjernen for min del.  Måtte reise meg og gå en liten sirkel i stuen da broren til Amadou spør hva hun mener med urettferdighet. Og hun begynner å våse om en har rett og en har feil i et forhold, som mye heller ville handlet om stahet.

Med tanke på at jeg synes hun virker veldig enkel, så har Amadou tapt seg litt hver gang han har valgt henne. Jeg likte skikkelig godt Ellinor både på Love Island og nå. Heiet på henne, men tenker hun finner noe bedre enn han.

Jeg heier også på Eileen. Føler hun er ekte, men kan skjønne at noen (spesielt unge) ikke tror hun er genuin, fordi det er ikke så mange som henne. Hun bar seg selv på lik måte i Paradise hotell for flere år siden.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloi skrev (30 minutter siden):

Jeg heier også på Eileen. Føler hun er ekte, men kan skjønne at noen (spesielt unge) ikke tror hun er genuin, fordi det er ikke så mange som henne. Hun bar seg selv på lik måte i Paradise hotell for flere år siden.

Jeg tror absolutt hun er ekte, bare synes hun er mye. Tror det er rett for noen, men ikke for Alexander. Tenker en dame som Sara passer Alexander best. Hun er fryktløs mtp. klatring og slikt. Selvstendig og mindre "dillete" enn Eileen.

Synes for øvrig Eileen legger for mye press på Alexander: "Jeg har aldri åpnet meg slik før for en 'gutt''. Jeez.

For meg blir det veldig tungt etter så kort tid. Har ikke engang overnattet sammen.

Endret av totti_1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke helt å bestemme meg ang. Eileen. Finner ikke noe sånn konkret å ta henne på, men får likevel en litt dårlig vibe. Oppfatter hun som typen til å drømme om å være "trophy"-wife da, og føler kanskje ikke hun har så mye å komme med. Nå virker jo ikke Alex til å være allverdens på den fronten heller da, og han fremstår vel som en som godt kunne tenke seg nettopp en "trophy"-wife (om 5 år... ehe). :P 

Maiken gir en litt småcreepy vibe.

Synne gir mer enn en småcreepy vibe. Føles stygt å si, og det er jo en spekulasjon, men ser for meg det er mye potensiale for psycho i henne dessverre. Syns man ser hint av det her og der, og frykter at hun gjør seg til for kameraene og er verre irl. Håper jeg har feil da.

Hos Thea virker det til å være fullstendig gjennomtrekk. Uff!

Sara er søt, men får litt sånn smålig mean girl vibe av henne innimellom. 

Enig i de som sier at Amadou virker tilgjort og som om han spiller skuespill.

Alex virker umoden og litt glatt.

Tror vel egentlig ingen av disse er klar for veldig langvarige forhold, familie eller er spesielt egnet til å holde ut lenge sammen, dessverre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (9 timer siden):

fordi det har jo Synne selv masse av. Hvis det er noe som skriker lite livserfaring er det å tro at man har sammenlignbar livserfaring når man er 24 som når man er 31

Jeg måtte spole over pga høy cringe faktor 😭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste/værste med hele serien er hvordan Synne (som er den som har fått minst tid og kjenner Alex dårligst) uttaler seg om hva Alex trenger. At hun sier til søsteren hans at hun er betatt. Hun kjenner han ikke. Null selvinnsikt.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara er vakker og sier de riktige tingene, men jeg synes hun virker hard og selvsentrert. Og dessverre tror jeg Alex hadde valgt henne over Eileen 100 ganger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne setter seg selv i veldig dårlig lys ved å snakke ned Eilen. Jeg syns hun virker litt desperat og tyr til stygge triks fordi hun har dårlige odds selv. Jeg tror Alexander velger Eilen, eventuelt Maiken - aldri Synne

Hun som er svensk, Amaninna eller noe sånt, virker søt som person! Jeg tror at hun eller Ellinor passer best til Amadou. Den av dem han ikke velger, kan passe til broren :) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iia skrev (13 minutter siden):

Synne setter seg selv i veldig dårlig lys ved å snakke ned Eilen. Jeg syns hun virker litt desperat og tyr til stygge triks fordi hun har dårlige odds selv. Jeg tror Alexander velger Eilen, eventuelt Maiken - aldri Synne

Hun som er svensk, Amaninna eller noe sånt, virker søt som person! Jeg tror at hun eller Ellinor passer best til Amadou. Den av dem han ikke velger, kan passe til broren :) 

Valget ble tatt i går, og Eileen, Maiken, Thea og Sara ble igjen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love island.. paradise hotel... gutta her er vel ikke rakettforskere, men å søke lykken i kroniske daterealitydamer som elsker publisitet fremstår vel ikke som nøkkel til ever lasting love...?

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mousj skrev (14 timer siden):

Love island.. paradise hotel... gutta her er vel ikke rakettforskere, men å søke lykken i kroniske daterealitydamer som elsker publisitet fremstår vel ikke som nøkkel til ever lasting love...?

Det er vel et rop om hjelp ; )

I fullt alvor: Det er lite small talk i dette landet og sosial interaksjon med nye mennesker. Bare å ta en tur på byen og se selv. Fra et slikt perspektiv gir det mening å bli tvunget inn i Ungkaren-bobla. Spennende konsept i teorien. Man kommer nær mange mennesker på kort tid. Men i realiteten synes jeg som deg at avkastningen er lav.

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Må si jeg har hatt Synne som favoritt fra start av alle jentene. Hun virker som en av de smarteste der, og mest naturlig pen. Humor har hun også, sjarmerende, følsom og selvsikker med bein i nesa, hun er virkelig hele pakka spør du meg. Dør for stemmen hennes og da, litt sånn sexy hes, hun burde jo gå for en karriere i radio/tv. Rett og slett 12/10 dame. 

Sett noen har hengt seg opp i noen kommenterer hun har hatt, jeg kan ikke skjønne hva det har vært som er noe ille. Ikke slemt å være ærlig. De blir vel også mast på om ulike meninger de får inni den «bobla».

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Amadou velger Thea og at Alexander velger Maiken. Rett og slett fordi jeg føler de er mer genuine og at det da er større sjanse for et faktisk forhold i ettertid.

Har ingenting imot Sara og Eileen, men føler at de er der for konkurransen sin del, eventuelt for publisitet rundt egen person.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavangebrud2012 skrev (På 15.11.2023 den 19.12):

Samme🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjeleglad skrev (På 16.11.2023 den 10.21):

Altså. Synne… hun er så ekstremt opptatt de andre jentene. Verken Frida, Christine eller Eileen er en match for Alexander, hun selv er en god match for han. Greit nok at hun ser for seg å passe med Alex selv, men hvem er hun til å bedømme om de andre jentene passer med han? Altså hun kjenner han jo såvidt. Også snakker hun om at Eileen er nedlatende? Noen må se seg selv i speilet... I tillegg reagerer hun på at Eileen snakker om at hun har livserfaring, fordi det har jo Synne selv masse av. Hvis det er noe som skriker lite livserfaring er det å tro at man har sammenlignbar livserfaring når man er 24 som når man er 31.

heia Eileen! Veldig glad for at Alex tok henne i forsvar idag.

Synne var svært usikker som person. Godt hun er ute. Mye baksnakk, shit og lort fra henne. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29_j skrev (20 timer siden):

Synne var svært usikker som person. Godt hun er ute. Mye baksnakk, shit og lort fra henne. 

... krydret med en deilig evne til å synes synd på seg selv.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...