Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

Nettopp sett ferdig dagens episode og jeg hadde helt klart valgt broren til Amadou🤩

Veldig synd at Ellinor ikke fikk mer tid med Amadou. Jeg tror de hadde passet bra sammen de to. Reflektert og klok dame og så er hun veldig pen. 

Manninna fikk jo heller ikke tid med Amadou men hun har vokst på meg. Hun hadde passet bedre med broren til Amadou. 

Thea er bare et stort gjesp. Det er ikke vanskelig å gjette seg til hva Thea svarer på spørsmål hun får, for det blir enten ja eller nei😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig Alex ser hvor flott Maiken er, jeg syns hun gir et mye mer genuint inntrykk enn Eileen. Jeg føler Eileen har gått inn i en #drømmedame-rolle". Hvis Alex liker det bedre enn Maiken sin genuinitet, da er kanskje ikke Alex riktig for Maiken heller. 

Amadou er bare NØDT til å velge Sara... Det må da være et mye mer spennende liv enn med Thea.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt greia med at det ikke er lov å være sjalu/bli usikker av at det er en annen dame der.. Er ikke det en veldig naturlig følelse? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (10 minutter siden):

Skjønner ikke helt greia med at det ikke er lov å være sjalu/bli usikker av at det er en annen dame der.. Er ikke det en veldig naturlig følelse? 

Ja, men er man så sjalu så er nok ikke Ungkaren riktig program. Det blir feil når man skal drive og åpenlyst ødelegge for andre jenter der inne mener jeg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (1 time siden):

Jeg er en veldig god menneskekjenner. Det er en stor del av jobben min. Men jeg ser at Synne og Maiken er sjalu på Eileen og det forstår jeg og er helt naturlig i en slik setting. Synne har jeg kommentert tidligere i tråden. Henne kommer dessverre frem som en som snakker ned andre mye. Maiken liker jeg og tror hun henger seg på Synne fordi det er en trygghet. Hun virker mer real, men bare sjenert og ikke like trygg på å snakke om følelser som Eileen er.jeg følte at det Maiken tok opp handlet mer om Alexander enn Eileen. 

jeg liker Eileen men det jeg mener er at hun burde heller ha stått for at hun har snakket om andre hun også. Det har vi jo til og med sett på tv. Samtidig var det et dumt sted å ta det, på en slik middag og det setter egentlig bare Synne og Maiken i et dårlig lys. 

Hvis det er noen som baksnakker, så er det vel de, så det blir litt å kaste stein i glasshus å anklage andre for det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ARima skrev (11 timer siden):

Så forskjellig man kan oppfatte en hendelse. Jeg følte helt motsatt. At Eileen satt seg selv i offerrollen. Hun har jo baksnakket de andre jentene. Det er jo rart hvis hun ikke har det, når alle sier det. Også sitter hun å sier «jeg hjelper jo bare alle her jeg». Stakkars meg som er så snill med alle.. i stedetfor å stå for det man gjør. Men igjen, likte ikke måten dette ble tatt opp på. 

syntes Sara gjorde en god figur jeg 😊

Da er det jo veldig rart å vente helt til en middag med guttene å ta dette opp. Om Sara var så voksen og oppegående, så hadde hun forstått at rykter og baksnakking kan oppstå fra alle, og ordentlige personer tar opp ting direkte med den det gjelder på tomannshånd. Ikke foran alle, og så direkte. Sara ønsket ikke å løse noe, Sara hadde hørt noe (uten å si fra hvem fyfy) og hadde bestemt seg for at dette stemte. Så hun ønsker kun å sværte Eileen.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (Akkurat nå):

Da er det jo veldig rart å vente helt til en middag med guttene å ta dette opp. Om Sara var så voksen og oppegående, så hadde hun forstått at rykter og baksnakking kan oppstå fra alle, og ordentlige personer tar opp ting direkte med den det gjelder på tomannshånd. Ikke foran alle, og så direkte. Sara ønsket ikke å løse noe, Sara hadde hørt noe (uten å si fra hvem fyfy) og hadde bestemt seg for at dette stemte. Så hun ønsker kun å sværte Eileen.

Og en annen ting, alle jentene der inne baksnakker. Ingen er bedre enn noen andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potetjinta skrev (15 minutter siden):

Ja, men er man så sjalu så er nok ikke Ungkaren riktig program. Det blir feil når man skal drive og åpenlyst ødelegge for andre jenter der inne mener jeg

Syns ikke det virker som om Maiken prøver å ødelegge for noen, hvordan skulle det være? Og å ikke ha et snev av sjalusi er veldig naturlig, også for deltakere av ungkaren. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (12 timer siden):

Synes Mannina, Maiken og Synne også var veldig på krigsstien i kveld. Den som kom best ut av middagen var Ellinor. De andre var mest opptatt av å kaste Eileen foran bussen. 

Har ikke sett dagens episode ennå, så mulig jeg tar feil. Men Mannina grav nok sin egen grav, den psykopat uttalelsen kunne hun ha spart seg. Hun hørtes ut som et barn som også ville være med å leke, men i tillegg skulle trumfe de andres innsats.

Heier enda mer på Eileen etter gårsdagens episode og håper Amadou dumper både Mannina og Sara.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Altså Synne, hva faen? Er hun 14?

Begynner med sånne halvkryptiske meldinger under middagen og de blikkene? Jeg skal prøve å være åpen nok til å si at "hun er ikke klippet fordelaktig" - i beste fall.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (4 timer siden):

Jeg er en veldig god menneskekjenner. Det er en stor del av jobben min.

jeg følte at det Maiken tok opp handlet mer om Alexander enn Eileen

Interessant betraktninger og enig!

Men jeg skjønte ikke Maikens problem med Alexander? Veldig lite tiltrekkende å fyre seg opp på en fyr hun knapt kjenner. Hva var greia? Jeg er alltid så trøtt når jeg ser programmet, at den problemstillingen føltes ekstremt overdreven. Kan du forklare?

Frykter at Maiken falt litt i Alexanders øyne der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (26 minutter siden):

Interessant betraktninger og enig!

Men jeg skjønte ikke Maikens problem med Alexander? Veldig lite tiltrekkende å fyre seg opp på en fyr hun knapt kjenner. Hva var greia? Jeg er alltid så trøtt når jeg ser programmet, at den problemstillingen føltes ekstremt overdreven. Kan du forklare?

Frykter at Maiken falt litt i Alexanders øyne der..

«Team Alex» jentene har jo beskrevet tidligere at de føler at Alexander tidlig favoriserte Eileen fremover de andre og jeg tror nok de føler at de ikke har fått mulighet til å vise seg ordentlig frem. De føler nok det er urettferdig at noen har fått mer tid enn andre. Så sa Alexander under middagen at han beklaget ovenfor Sara at han hadde brukt mer tid på Eileen på gruppedaten(og også gikk inn for det) enn på henne. Og det følte nok Maiken(og Synne) på og tenkte at hun endelig fikk sagt noe om det.
Men det er jo ikke Eileen sin feil og det føler jeg at Maiken forstår.. Så er det jo bare sånn det er, Alexander kan jo ikke noe for at han har mer kjemi med en. Men der inne blir nok alt veldig forsterket. Man lever jo i en boble uten innput. 

Hahaha jeg må le av at jeg har levd meg så inn i dette 😂😂men dette er jo bare mine betrakninger. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ARima skrev (48 minutter siden):

«Team Alex» jentene har jo beskrevet tidligere at de føler at Alexander tidlig favoriserte Eileen fremover de andre og jeg tror nok de føler at de ikke har fått mulighet til å vise seg ordentlig frem.

Aha, da forstår jeg. Må si Maiken har et poeng der og da er hun "unnskyldt" i min bok.

Det er naturlig å leve seg inn i det for meg og - begynner å bli relaterbart ettersom forholdene modner og man kjenner seg igjen, hehe. Samtidig som produksjonen kaster inn drama for å gjøre det spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (54 minutter siden):

Men det er jo ikke Eileen sin feil og det føler jeg at Maiken forstår.. Så er det jo bare sånn det er, Alexander kan jo ikke noe for at han har mer kjemi med en. Men der inne blir nok alt veldig forsterket. Man lever jo i en boble uten innput. 

Jeg synes det er greit at Alexander fikk en liten dytt i går vedrørende det ; ) Kan se for meg at man ikke er helt bevisst sine valg og blir dratt med. Når han kanskje burde være litt mer åpen på et såpass tidlig stadie.

Heia Maiken.

Endret av totti_1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syntes ikke det var ufortjent. For han sa jo selv at han hadde gjort det. Føler egentlig det har vært lite dater gjennom sesongen også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler om dagens episode under:

Spoiler

Jeg ble ikke akkurat overrasket over at det er Sara, Thea, Maiken og Eileen som står igjen. Ganske åpenbart, egentlig. Tror også det er meget gode sjanser for at Amadou velger Sara. Thea og Amadou har jo kun fysisk kjemi, men null kjemi personlighetsmessig.

Litt vanskeligere å tippe hvem Alex velger, da han tidlig hadde en god kjemi med Eileen, mens Maiken tok litt lenger tid. Men jeg håper han velger Maiken, hun er jo bare supernydelig og down to earth! Hadde lett valgt henne om jeg kunne selv, i hvert fall.

(Eileen har for så vidt overrasket positivt ift. hva jeg trodde om henne før Ungkaren, men føler likevel at hun og Alex ikke passer såå godt sammen. Maiken og Alex tror jeg er en god match mtp livet hjemme, aktiviteter, type venner man har osv. Og hun er sykepleier, så da har hun sikkert fri i noen perioder mtp turnus og slik, og kan bli med på turer)

(For øvrig så burde nok Alex vært litt tidligere og mer på med Sara, så kunne han stått igjen med henne også. Tror han kunne fått det til om han hadde jobbet litt mer for det.
Amadou stod jo igjen med Mannina, Ellinor, Sara og Thea, og det er jo egentlig bare én der som er en bra match, og det er Sara)

Endret av Anonym123123123
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (7 timer siden):

Håper virkelig Alex ser hvor flott Maiken er, jeg syns hun gir et mye mer genuint inntrykk enn Eileen. Jeg føler Eileen har gått inn i en #drømmedame-rolle". Hvis Alex liker det bedre enn Maiken sin genuinitet, da er kanskje ikke Alex riktig for Maiken heller. 

Amadou er bare NØDT til å velge Sara... Det må da være et mye mer spennende liv enn med Thea.. 

Håper virkelig at Alexander ser hvor flott Eileen er og at han faktisk velger henne til slutt. Maiken skal ut neste gang! Den mest sjalu av de alle. Ikke under hun Synne en date heller. Nei henne liker jeg ikke. Dårlig vibe av henne. Ut med henne. Flott utvendig men ikke så flott innvendig.

Og Amadou bør definitivt velge Thea. Sara i neste episode: for min del trenger man ikke se hverandre hele veien. Ok

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie88 skrev (18 minutter siden):

Håper virkelig at Alexander ser hvor flott Eileen er og at han faktisk velger henne til slutt. Maiken skal ut neste gang! Den mest sjalu av de alle. Ikke under hun Synne en date heller. Nei henne liker jeg ikke. Dårlig vibe av henne. Ut med henne. Flott utvendig men ikke så flott innvendig.

Og Amadou bør definitivt velge Thea. Sara i neste episode: for min del trenger man ikke se hverandre hele veien. Ok

Hehe godt vi er forskjellige 😅 jeg tenker man er ikkje skikkelig interessert i en fyr hvis man unner andre å date samme person, uansett om de andre er vennene dine eller ikke. De fleste mennesker er monogame 😄

Og jeg er helt lik som Sara med at jeg ikke ønsker å se kjæresten HELE tiden 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det tåkepratangrepet til Synne slo dårlig ut. Hun snakket om at hun cringet sånn av Eileen, men jeg cringet faktisk max av hele "kaste-under-bussen"-styret. Synne er sikkert ei grei jente, men det der kom hun ikke godt ut av. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...