Gå til innhold

Ungkaren Norge

Amatariel

Anbefalte innlegg

totti_1 skrev (17 timer siden):

Han burde kanskje jobbe litt mer med hodet. Jeg har alltid vært positiv til Amadou, men han har fortsatt ikke sagt noe interessant etter 12 episoder. Håper det er klippen 😂

Enig. På date med Thea spurte han "hva er din favorittfrukt" og "hva ville du ha sloss mot, hai eller blekksprut?". Hadde en date spurt meg om noe så kjedelig og banalt, ville jeg ha trodd det var skjult kamera. Alexander er mer kvikk i replikken! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissKatt skrev (1 time siden):

Enig. På date med Thea spurte han "hva er din favorittfrukt" og "hva ville du ha sloss mot, hai eller blekksprut?". Hadde en date spurt meg om noe så kjedelig og banalt, ville jeg ha trodd det var skjult kamera. Alexander er mer kvikk i replikken! 

Nå er det ikke så enkelt å kommunisere med Thea, da. Alt må hales ut av henne, hun tar nada initiativ, og svarer helt kort eller bare fniser. Det ser ihvertfall sånn ut på TV. Håper hun klarer å kommunisere bedre i andre sammenhenger. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en veldig dårlig vibe på Eileen. Hun slår meg som en sånn "pick me-girl" som er vanskelig å være ekte rundt. Jeg tror jeg skjønner følelsen de andre jentene må få, når Alex syns de er kjipe fordi de tar opp det som rører seg. Alex sier han blir usikker på Maiken fordi hun stiller spørsmål til han angående "gruppe" datoen han hadde med Eileen og Sara, for meg virker det som hun er veldig ekte, genuin og ærlig. Syns det er synd for han om ikke han ser det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hubbabubba00 skrev (32 minutter siden):

Så stygge enkelte av jentene er mot Eileen...

Helt enig, kjente jeg ble provosert av enkelte. Veldig spent på neste episode. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over at begge gutta var helt tause mens Eileen satt midt i skuddsonen alene. Det er ikke greit å komme med anklager uten å oppgi kilde. Sara går meg på nervene.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (31 minutter siden):

Skuffet over at begge gutta var helt tause mens Eileen satt midt i skuddsonen alene. Det er ikke greit å komme med anklager uten å oppgi kilde. Sara går meg på nervene.

Hva har Sara gjort nå da? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ignore skrev (3 timer siden):

Uff ja, hadde et godt inntrykk av Sara. Men ikke etter denne episoden. Hun prøver å sette Eileen i et dårlig lys, også tar hun offerrollen etterpå. Sara er den som kom dårligst ut av den middagen, hun hadde bare er mål og det var å sværte Eileen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Sara hadde sagt de tingene om Eilen uten at det var en god grunn til det. De dater jo ikke samme fyr en gang 🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (5 minutter siden):

Jeg tror ikke Sara hadde sagt de tingene om Eilen uten at det var en god grunn til det. De dater jo ikke samme fyr en gang 🤔

Enig, Sara virker oppegående og smart 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minnus skrev (47 minutter siden):

Uff ja, hadde et godt inntrykk av Sara. Men ikke etter denne episoden. Hun prøver å sette Eileen i et dårlig lys, også tar hun offerrollen etterpå. Sara er den som kom dårligst ut av den middagen, hun hadde bare er mål og det var å sværte Eileen.

Synes Mannina, Maiken og Synne også var veldig på krigsstien i kveld. Den som kom best ut av middagen var Ellinor. De andre var mest opptatt av å kaste Eileen foran bussen. 

Endret av Grüner
  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (1 time siden):

Så forskjellig man kan oppfatte en hendelse. Jeg følte helt motsatt. At Eileen satt seg selv i offerrollen. Hun har jo baksnakket de andre jentene. Det er jo rart hvis hun ikke har det, når alle sier det. Også sitter hun å sier «jeg hjelper jo bare alle her jeg». Stakkars meg som er så snill med alle.. i stedetfor å stå for det man gjør. Men igjen, likte ikke måten dette ble tatt opp på. 

syntes Sara gjorde en god figur jeg 😊

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (2 timer siden):

Så forskjellig man kan oppfatte en hendelse. Jeg følte helt motsatt. At Eileen satt seg selv i offerrollen. Hun har jo baksnakket de andre jentene. Det er jo rart hvis hun ikke har det, når alle sier det. Også sitter hun å sier «jeg hjelper jo bare alle her jeg». Stakkars meg som er så snill med alle.. i stedetfor å stå for det man gjør. Men igjen, likte ikke måten dette ble tatt opp på. 

syntes Sara gjorde en god figur jeg 😊

Da tror jeg ikke du er særlig god menneskekjenner. Du ser tydelig at spesielt Maiken er ute etter å ta Eileen. Det har den sjalu kjerringa vært fra start! Sara har sikkert hørt noe om seg selv at det har blitt prat om at hun må ta ett valg snart, noe som skulle bare mangle etter så lang tid!

Og Synne og Maiken har vært sjalu fra start på Eilen å pratet drit om henne.

Så her er det slik jeg ser det en gjeng med sjalu jenter som ser Eilen som sin største trussel.

I mine øyne kommer Eilen best ut . Jeg håper Maiken ryker på hodet å ræva ut neste gang. Ser også ut som familien til alex virker usikker på henne. Det sier vel litt. ;)

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grüner skrev (3 timer siden):

Synes Mannina, Maiken og Synne også var veldig på krigsstien i kveld. Den som kom best ut av middagen var Ellinor. De andre var mest opptatt av å kaste Eileen foran bussen. 

Enig!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidis88 skrev (15 timer siden):

Jeg får en veldig dårlig vibe på Eileen. Hun slår meg som en sånn "pick me-girl" som er vanskelig å være ekte rundt. Jeg tror jeg skjønner følelsen de andre jentene må få, når Alex syns de er kjipe fordi de tar opp det som rører seg. Alex sier han blir usikker på Maiken fordi hun stiller spørsmål til han angående "gruppe" datoen han hadde med Eileen og Sara, for meg virker det som hun er veldig ekte, genuin og ærlig. Syns det er synd for han om ikke han ser det. 

Og jeg får en dårlig vibe av denne Maiken. Hun er den mest sjalu av de alle der inne

Håper hun ryker på hodet og ræva ut i neste episode. Har en god følelsen på at Eileen står til slutt jeg. Og det skjønner jeg i såfall godt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie88 skrev (Akkurat nå):

Og jeg får en dårlig vibe av denne Maiken. Hun er den mest sjalu av de alle der inne

Håper hun ryker på hodet og ræva ut i neste episode. Har en god følelsen på at Eileen står til slutt jeg. Og det skjønner jeg i såfall godt. 

Emilie88 skrev (Akkurat nå):

Sitter å gliser å godter seg hver gang det går dårlig for andre. Det har hun gjort fra start.

Nei jeg tipper det blir Eileen og alex til slutt jeg. Bare å gå innom insta så ser en hvor mye Eileen har trykket liker på han ;)

Veldig fortjent om hun står igjen i såfall.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie88 skrev (7 timer siden):

Da tror jeg ikke du er særlig god menneskekjenner. Du ser tydelig at spesielt Maiken er ute etter å ta Eileen. Det har den sjalu kjerringa vært fra start! Sara har sikkert hørt noe om seg selv at det har blitt prat om at hun må ta ett valg snart, noe som skulle bare mangle etter så lang tid!

Og Synne og Maiken har vært sjalu fra start på Eilen å pratet drit om henne.

Så her er det slik jeg ser det en gjeng med sjalu jenter som ser Eilen som sin største trussel.

I mine øyne kommer Eilen best ut . Jeg håper Maiken ryker på hodet å ræva ut neste gang. Ser også ut som familien til alex virker usikker på henne. Det sier vel litt. ;)

Jeg er en veldig god menneskekjenner. Det er en stor del av jobben min. Men jeg ser at Synne og Maiken er sjalu på Eileen og det forstår jeg og er helt naturlig i en slik setting. Synne har jeg kommentert tidligere i tråden. Henne kommer dessverre frem som en som snakker ned andre mye. Maiken liker jeg og tror hun henger seg på Synne fordi det er en trygghet. Hun virker mer real, men bare sjenert og ikke like trygg på å snakke om følelser som Eileen er.jeg følte at det Maiken tok opp handlet mer om Alexander enn Eileen. 

jeg liker Eileen men det jeg mener er at hun burde heller ha stått for at hun har snakket om andre hun også. Det har vi jo til og med sett på tv. Samtidig var det et dumt sted å ta det, på en slik middag og det setter egentlig bare Synne og Maiken i et dårlig lys. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...