Gjest Inverto Skrevet 13. september 2023 #1 Skrevet 13. september 2023 Jeg har et spørsmål angående jomfrudom hos eldre menn og hvordan damer tenker om det Saken er at jeg undrer i perioder (av-og-på tanke) om at det faktumet at jeg er en 30 år gammel jomfru, kommer til å forhindre meg i å finne en partner. Du tenker kanskje at dette høres merkelig ut, men saken er at dette er verre for menn. En eldre mann som fortsatt er jomfru blir raskt stemplet som taper, eller incel. Sex er visst en viktig ting for mitt kjønn Saken er..... Jeg er ikke incel. Sannheten er at jeg vil ikke ha sex utenfor et monogamt forhold. Sex er en ekstremt sårbar og alvorlig greie som jeg mener vi ikke burde trivialisere. Og nei, jeg er ikke religiøs, jeg bare tar dette veldig seriøst. Det føles ikke riktig for meg å ha ONS, casuals og slik dritt. Dessuten kan en dårlig sexopplevelse brukes mot deg om du ender opp på en dårlig tone med dama. Spørsmålet er da om det finnes kvinner i dag som er villig til å inngå forhold med en som ikke har hatt sex før. Kvinner som ikke lar sitt valg dikteres av tabuen med jomfrudom. Kvinner som ikke blir ubekvem av at noen har litt andre seksuelle syn enn dem. Fortell meg deres tanker om dette. Og hvis det er andre her som mistet jomfrudommen sent eller ikke har gjort det enda, så del det gjerne slik at jeg føler meg mer normal lol
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #2 Skrevet 13. september 2023 For meg, helt uaktuelt. Men mye fordi jeg overhode ikke går inn i ett forhold før jeg vet om vi passer seksuelt. Jeg respekterer de som ønsker vente, og som ikke vil ha sex utenfor forhold, men da er de ikke noe for meg. K35 Anonymkode: 071e7...842 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Skrevet 13. september 2023 Som mann selv opplever jeg at det for det meste handler om -muligheten- til å ha det intimt, ikke at man nødvendigvis må ha hatt det. Det er nok en fordel med et minimum av seksuell erfaring når man når en gitt alder, men det handler likevel mest om at man faktisk kan "få seg noe" hvis man vil, så lenge man ikke forventer "gull og grønne skoger" første gang. Men første gang med ny partner må man uansett finne ut av hverandre, og det er heller ikke slik at det som fungerte bra for en evt. tidligere partner fungerer fint for en ny. Så da må man finne litt ut av hva man liker, det er faktisk ikke rocket science. Er nok verre å ikke ha muligheten, og det er vel egentlig bare enkelte blant dem jeg mistenker er jomfru til pensjonsalder. De fleste som har muligheten velger på et eller annet tidspunkt å faktisk ha det. Anonymkode: cb5ec...4b5 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 Det er ingen vits å si at en er jomfru. Så heller si noe slikt som at det er en stund siden en har hatt sex. Kvinners oppførsel og tenkemåte er ekstremt usunn for menn. Rett og slett skadelig på det her punktet. Ved at menn de favoriserer kommer in en positiv spiral og de som ikke blir ofte begynner å slite med selvfølelsen. Menn får ikke servert sannheten om kvinner i ung alder. De er egosentriske, tilfeldige og kravstore. Tilfeldig punktet kommer fra at de blir så lett påvirket av filmer, serier og media generelt. Det er ingen sannhet i preferansene deres, de blir bygget opp av det de ser og hører. Fuck de syke folka i California og den rike eliten der borte. Anonymkode: 7b055...870 5 4
Gjest Inverto Skrevet 13. september 2023 #6 Skrevet 13. september 2023 Så.....en god ide å ikke fortelle en potensiell partner om min uerfarenhet? lmao Vil også bare oppklare at jeg mener intet vondt mot de av dere som har casuals og sex utenom forhold. Men det er ikke det riktige for meg. Jeg ønsker ikke det, er alt jeg sier
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Skrevet 13. september 2023 Ikke fortell at du er jomfru, enkelt og greit. Kvinner generelt liker ikke menn som er jomfru og som ikke er populær blant andre damer. De fleste menn lyver på seg noen sexpartnere, i hvertfall frem til de har litt å skryte av. Kvinner trekker fra partnere, så du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Anonymkode: 43366...9c5 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ingen vits å si at en er jomfru. Så heller si noe slikt som at det er en stund siden en har hatt sex. Kvinners oppførsel og tenkemåte er ekstremt usunn for menn. Rett og slett skadelig på det her punktet. Ved at menn de favoriserer kommer in en positiv spiral og de som ikke blir ofte begynner å slite med selvfølelsen. Menn får ikke servert sannheten om kvinner i ung alder. De er egosentriske, tilfeldige og kravstore. Tilfeldig punktet kommer fra at de blir så lett påvirket av filmer, serier og media generelt. Det er ingen sannhet i preferansene deres, de blir bygget opp av det de ser og hører. Fuck de syke folka i California og den rike eliten der borte. Anonymkode: 7b055...870 Dette. Merker at jeg blir merbog mer deprimert jo mer tid jeg tilbringinger på kvinneguiden. Kvinners indre prosesser og mekanismer er til å bli syk av. Men det er som en togulykke, jeg bare klarer ikke se vekk. Skulle ønske jeg var homofil. Til inverto, kvinners ønsker er stikk motsatt fra menns i denne forbindelse. De vil helst at mannen skal være så seksuelt erfaren som overhode mulig, faktum at dever begjærlige for andte kvinnet og har seksuelle ferdigheter. Husker da jeg mistet v-kortet, i god voksen alder, jeg fortalte henne at det var første gangen og hun ble direkte sur. Det ble en kort og lite hyggelig erfaring, ikke så romantisk som jeg hadde forestilt meg. tror det var rett før hun bare avlyste hele greia. Men etter det ble det lettere og lettere, og kvinners tilnærming meg ble helt annerledes. Er nesten som om de kan lukte jomfruen på deg. Om drt ikke hender innen et visst punkt er det nesten best å... *kremt*, benytte seg av en tjeneste. Få tatt ned barrieren. Jeg er svært lei for det, men den idealiserte forestillingen du har om å møte en jente som heller ikke har gjort det, og å miste den sammen med henne og å forelske dere og gifte dere og leve lykkelig for evig kommer ikke til å skje. Ikke i dagens tidsånd, med dagens kvinner. Kanskje om du reiser til iran. Drt er helt jævlig men sånn har det blitt. Anonymkode: 64c5b...571 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #9 Skrevet 13. september 2023 Inverto skrev (10 minutter siden): Så.....en god ide å ikke fortelle en potensiell partner om min uerfarenhet? lmao Vil også bare oppklare at jeg mener intet vondt mot de av dere som har casuals og sex utenom forhold. Men det er ikke det riktige for meg. Jeg ønsker ikke det, er alt jeg sier Nei, det er ikke lurt å fortelle dem det. Ikke fordi det er noe negativt i seg selv, det er ikke rart om en mann er jomfru selv oppover mot 40 årene. Fordi kvinner er så rare og enkle vesen. Du som mann vil aldri bli sjekket opp og de vil gjøre det så vanskelig som mulig å bli kjent med dem. De gidder aldri å gå ut på byen, de gidder ikke å være med på sosiale aktiviteter, gidder ikke arrangement og om de er på datingapper, så er de skremmende kravstore. De skal ha de merkelige ansiktene, med samme håret ol som de såg på tv-en sin. Så i tillegg flytter de til storbyene der de aldri kommer til å finne en mann, fordi de er ikke der. Kvinner. Herre min. Nå har du tent lunta mi. Anonymkode: 7b055...870
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #10 Skrevet 13. september 2023 Inverto skrev (18 minutter siden): Så.....en god ide å ikke fortelle en potensiell partner om min uerfarenhet? lmao Vil også bare oppklare at jeg mener intet vondt mot de av dere som har casuals og sex utenom forhold. Men det er ikke det riktige for meg. Jeg ønsker ikke det, er alt jeg sier Syntes ikke det er veldig naturlig å ta opp nei, og det handler ikke da alltid om at man er jomfru i seg selv, men at det å ta opp tidligere erfaringer (eller mangel på sådan) fremstår litt merkelig, og at man kanskje ikke har de sosiale antennene i orden. Anonymkode: cb5ec...4b5 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #11 Skrevet 13. september 2023 Det er ikke noe galt med det, men jeg ville ikke datet deg personlig. Grunnen er at jeg ikke legger så mye i det selv, så det føles feil å skulle være din første. Ikke orker jeg å lære opp en voksen mann heller. Også må jeg jo si at jeg tenker litt, hvorfor har han ikke hatt det før ? Det er lett å tenke at ingen vil ha deg, og vil jeg ha restene ingen andre vil ha ?(sorry). Og er det av prinsipp du har valgt det (at du ikke er blitt valgt bort), er vi uansett for ulike. Meeen er du bare interessert i damer som også er jomfru eller har sex i forhold ? Det burde jo isåfall gå ann å finne noen som er lik, men det kan være vanskelig. Du kan prøve i veldig kristene miljøer kanskje, eller noen spesifikke datingsider. Hvis du ikke bryr deg om hennes erfaring ville jeg ikke sagt det. Samtidig vil jo dette ofte komme opp i samtale hvis man skal i et forhold med noen. Jeg hadde også følt meg litt "lurt" om jeg hadde hold på med noen lenge, og når vi endelig hadde sex hadde han sagt det etterpå. Så dette funker best om du bare vil miste den. Det er vanskelig. Samtidig går det jo absolutt ann å finne noen som synes det er ok, du må bare lete litt ekstra. Desverre siler dette ut mange vanlige norske jenter, det er ikke et ettertraktet trekk. Litt som at det er vanskelig for en jente på 250 kg å få seg kjæreste. Det går ann, men de må nok lete litt ekstra. Anonymkode: 201ba...c14
Spiren Skrevet 13. september 2023 #12 Skrevet 13. september 2023 Som kvinne, vektlegger jeg ærlighet høyest. Dersom en mann jeg dater sier at han er jomfru, reagerer jeg ikke negativt overhodet. Fordi dersom jeg allerede har blitt nær nok med han til at temaet tas opp, anser jeg han som attraktiv, og dermed antar at dette gjerne er et valg han tok (det finnes nok av kvinner som ligger rundt dersom han ville ønsket det). Jeg ser det også som en fordel. Fordi slike menn gjerne er mer åpen til å investere seg i meg og lære hva jeg liker og ikke, samtidig får jeg være med på reisen hvor de finner ut hva de selv liker. Er det noe jeg er forsiktig med, er det menn som har ligget mye rundt. Dette gir meg et intrykk av at de ikke er særlig kresne, selger seg billig og er vanskelige å tilfredsstille pga stadig søken etter ny spenning. Kanskje verre - de er gjerne lite tilpasningsdyktige i sengen, fordi de lever i troen på at de vet hva jeg liker bedre enn meg selv. 2
Gjest Inverto Skrevet 13. september 2023 #13 Skrevet 13. september 2023 Nei, jeg er hverken religiøs eller uønsket. Det er ikke før nå jeg vurderte å begi meg utpå dating, så jeg har aldri nådd det punktet der jeg kan ha blitt avvist heller. Jeg er jomfru av eget valg, fordi sex er som sagt en svært alvorlig og sårbar ting i min mening Selvsagt krever jeg ikke at dama skal være jomfru også. Jeg vet at det er urealistisk. Det viktigste for meg er at JEG forblir jomfru til jeg finner en jeg elsker og stoler på
Gjest Refreng Skrevet 13. september 2023 #14 Skrevet 13. september 2023 44 minutter siden, Inverto said: Så.....en god ide å ikke fortelle en potensiell partner om min uerfarenhet? lmao Vil også bare oppklare at jeg mener intet vondt mot de av dere som har casuals og sex utenom forhold. Men det er ikke det riktige for meg. Jeg ønsker ikke det, er alt jeg sier Det kommer helt an på individet og hvilken type kvinner du bruker tiltrekke deg. Dersom du tiltrekker det jordnære intelligente kvinner med bakkekontakt, så er det ikke et problem. Dersom har har en tendens til å tiltrekke deg mer overfladiske eller enkle kvinner som tenker i stereotyper eller status, så kan det bli et problem Man må se an individet, rett og slett. Det kommer nok også an på hvor genuine forhold du vil ha. Om du er ok med å leve i et forhold med noen du ikke føler du kan være ærlig med på visse områder Nå er ikke jeg singel, men jeg er imot "liggekultur" og ONS. Jeg tror ikke det gir mennesker noe bra eller verdifult. For meg hadde det ikke spilt noen rolle om noen var jomfru. Men det hadde spilt en rolle om personen var rundbrenner, det hadde vært dealbreaker. (Tror ikke jeg hadde blit tiltrukket av en personlighetstype som hadde ligget mye rundt, skal sies)
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #15 Skrevet 13. september 2023 Inverto skrev (52 minutter siden): Så.....en god ide å ikke fortelle en potensiell partner om min uerfarenhet? lmao Vil også bare oppklare at jeg mener intet vondt mot de av dere som har casuals og sex utenom forhold. Men det er ikke det riktige for meg. Jeg ønsker ikke det, er alt jeg sier Mitt klare inntrykk er at damer ofte vil ha det andre damer har satt sitt "godkjent" stempel på. Det blir litt som at ingen damer har villet ligge med deg på 10 år?? Noen kan se det som en gave ingen har åpnet men de fleste nok anta det er "noe" med deg å være skeptisk. Tror ikke jeg ville nevnt det nei..... Anonymkode: c35bd...110 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #16 Skrevet 13. september 2023 Refreng skrev (5 minutter siden): Men det hadde spilt en rolle om personen var rundbrenner, det hadde vært dealbreaker. (Tror ikke jeg hadde blit tiltrukket av en personlighetstype som hadde ligget mye rundt, skal sies) Helt til du møter rundbrenneren. Det er en grunn til at han er det. han veit hva han skal si, han har karismaen og utseendet med seg. Og gir han inntrykk av nettopp du er spesiell og utvalg. Da blir du henne som klarte å temme han alle andre damer ville ha. Tipper alle murer faller og du blir en rekka , som mange andre før deg. Rundbrennere ender aldri opp alene. Anonymkode: c35bd...110
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #17 Skrevet 13. september 2023 Inverto skrev (2 timer siden): Jeg har et spørsmål angående jomfrudom hos eldre menn og hvordan damer tenker om det Saken er at jeg undrer i perioder (av-og-på tanke) om at det faktumet at jeg er en 30 år gammel jomfru, kommer til å forhindre meg i å finne en partner. Du tenker kanskje at dette høres merkelig ut, men saken er at dette er verre for menn. En eldre mann som fortsatt er jomfru blir raskt stemplet som taper, eller incel. Sex er visst en viktig ting for mitt kjønn Saken er..... Jeg er ikke incel. Sannheten er at jeg vil ikke ha sex utenfor et monogamt forhold. Sex er en ekstremt sårbar og alvorlig greie som jeg mener vi ikke burde trivialisere. Og nei, jeg er ikke religiøs, jeg bare tar dette veldig seriøst. Det føles ikke riktig for meg å ha ONS, casuals og slik dritt. Dessuten kan en dårlig sexopplevelse brukes mot deg om du ender opp på en dårlig tone med dama. Spørsmålet er da om det finnes kvinner i dag som er villig til å inngå forhold med en som ikke har hatt sex før. Kvinner som ikke lar sitt valg dikteres av tabuen med jomfrudom. Kvinner som ikke blir ubekvem av at noen har litt andre seksuelle syn enn dem. Fortell meg deres tanker om dette. Og hvis det er andre her som mistet jomfrudommen sent eller ikke har gjort det enda, så del det gjerne slik at jeg føler meg mer normal lol for meg et pluss. jeg ville ønsket en partner som så på sex omtrent slik som jeg selv gjør. som noe som er ekstra intimt og bør deles med noen man bryr seg om. jeg ville mye heller hatt en som var jomfru, enn enn som hadde hatt flere partnere. man skal jo uansett finne ut avsammen hva man liker i senga,..da hjelper det ikke hva de 15 damene før deg likte. Anonymkode: aff7e...74b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #18 Skrevet 13. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn som har vært i lange dysfunksjonelle forhold har det på samme måten selv de ikke er jomfru. Foretrekker å ha sex i stabile forhold og ikke casual. Men usikre på seg selv pga lite erfaring utover de veldig få de har vært med og kanskje lenge siden sist . De er gjerne vel så radioaktive.. (hvis det er noe trøst) Quote Om drt ikke hender innen et visst punkt er det nesten best å... *kremt*, benytte seg av en tjeneste. Få tatt ned barrieren. ... Sex-PT.. Finnes det? 😱 Anonymkode: d3d7d...ad7
Gjest Refreng Skrevet 13. september 2023 #19 Skrevet 13. september 2023 41 minutter siden, AnonymBruker said: Helt til du møter rundbrenneren. Det er en grunn til at han er det. han veit hva han skal si, han har karismaen og utseendet med seg. Og gir han inntrykk av nettopp du er spesiell og utvalg. Da blir du henne som klarte å temme han alle andre damer ville ha. Tipper alle murer faller og du blir en rekka , som mange andre før deg. Rundbrennere ender aldri opp alene. Anonymkode: c35bd...110 Ja, det tror du sikkert. Når alt kommer til alt, så er det det som føles behagelig å tro på. Jeg er 40 og aldri datet en rundbrenner. Jeg har også nok sosial innsikt til at jeg ser hvordan folk er på innsiden. Som med deg, så er det bedre å tro at kvinner bare faller for rundbrennere, enn å tro at det er deg det er noe galt med. Det føles bedre å tenke at kvinner er problemet- enn at det er du som er det. Det er måten egoet ditt forsøker å beskytte deg selv på.
Gjest Inverto Skrevet 13. september 2023 #20 Skrevet 13. september 2023 Ikke la oss gå off-topic og krangle vær så snill. Det er viktig for meg å høre andres tanker om dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå