Gå til innhold

Til kvinner: Pulevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seksuell kjemi. Den avhenger ikke av utseende, eller størrelse.

I tillegg må det være en som kan sine saker, ingen vits om sexen er dårlig. 
Han trenger ikke være en venn, når han bare skal brukes til en ting. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ligger i ordet VENN, må være hyggelig og grei, interessert i meg og mine behov selv som en venn, og matche i senga. Kølle og utseende ikke så nøye, humor og kjemi er viktig 

Du vil ikke ha FF, du vil ha "the boyfriend experience".

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Saken er jo at for uforpliktende sex så har damer tilgang på de kjekkeste mennene, og velger naturligvis dem. De har ikke sjans på forhold med slike menn, og senker utseendekravene om de ønsker kjæreste

Åpenbart skrevet av en mann. Nei, kvinner velger ikke "naturligvis" de kjekkeste mennene for uforpliktende sex, vi velger den vi har best seksuell kjemi med. Det er slettes ikke gitt at det har så mye med utseende å gjøre.

Anonymkode: 734df...15f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han må absolutt ikke være pen, men vi må ha en seksuell kjemi mellom oss, og det avhenger som oftest av lukten hans. Jeg må rett og slett tenne på lukten hans. Og så må han selvfølgelig være hyggelig og respektfull. I tillegg må vi ha veldig lite til felles, sånn at vi ikke er kompatible på kjærestefronten. Dette siste er veldig viktig for meg for at ikke følelser skal oppstå.

Jeg har hatt en del fwbs opp igjennom og det har vært veldig fint i perioder uten kjæreste.

Anonymkode: 23334...6d0

• Liker 1
Skrevet

En felles forståelse for hva vi ønsker, nyvasket, utseende ikke viktig, kjemi kjempeviktig. At vi stoler på hverandre, at vi tar det som blir sagt kun som det og ikke tolker det til noe annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du vil ikke ha FF, du vil ha "the boyfriend experience".

Jeg er ikke tiltrukket av noen jeg ikke har noe emosjonell forbindelse med, så jeg skjønner hva hun mener.
Ikke boyfriend, men venn. En relasjon som gir nok tillit og respekt til at kommunikasjonen er god, og man kan slappe av og slå seg løs. Blir ikke tent på folk som ikke imponerer meg med tankene sine, og da må man ha noe mer enn tilgang på en kropp.

• Liker 4
Skrevet

Kommer litt an på. Har hatt noen som er sånn kom kos, tøm og røm. 

Andre har det vært mer filmkveld, pulings, sove osv. Da må det være mer match men utseende, renslighet osv er viktigere enn at underlivet er sprengt av stor "kølle" 

Anonymkode: 16fba...d92

Skrevet

Jeg har min første pulevenn nå, vi datet i noen mnd før vi fant ut at vi ikkr passet som kjærestet. Men det et en jeg et vilt tiltrukket av, og han er veldig god i senga, fanger opp alle mine signaler, med på alt jeg foreslår. Jeg føler meg skikkelig sexy og bra når vi har sex. Han er hyggelig og snill, og vi tilbringer jo tid uten å ha sex også (før og etterpå), og liker å overnatte med hverandre. Men vi har for ulike verdier og hoder til å bli et par. Jeg må ofte spille litt dum for å ikke få ham til å føle seg dum (kloke og følsomme kvinner vet hva jeg mener med dette). Men som sagt - viktig at han er hyggelig og snill, tiltrekkende mandig, og kåt da så klart😊 

Anonymkode: f54f7...153

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer litt an på. Har hatt noen som er sånn kom kos, tøm og røm. 

Andre har det vært mer filmkveld, pulings, sove osv. Da må det være mer match men utseende, renslighet osv er viktigere enn at underlivet er sprengt av stor "kølle" 

Anonymkode: 16fba...d92

TS her: Jeg er mann 48, forresten. Jeg var på konsert med en pulevenninne i fjor. Hadde kjøpt billetter mens vi datet, så bøe vi bare pulevenner. Ikke så ok på konsert, men god sex etterpå. Filmkveld blir for intimt for meg. Har gått på kino med eks-pulevenninner, men det har bare vært for å holde kontakten i fall de ble single.

Anonymkode: 2e909...911

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har min første pulevenn nå, vi datet i noen mnd før vi fant ut at vi ikkr passet som kjærestet. Men det et en jeg et vilt tiltrukket av, og han er veldig god i senga, fanger opp alle mine signaler, med på alt jeg foreslår. Jeg føler meg skikkelig sexy og bra når vi har sex. Han er hyggelig og snill, og vi tilbringer jo tid uten å ha sex også (før og etterpå), og liker å overnatte med hverandre. Men vi har for ulike verdier og hoder til å bli et par. Jeg må ofte spille litt dum for å ikke få ham til å føle seg dum (kloke og følsomme kvinner vet hva jeg mener med dette). Men som sagt - viktig at han er hyggelig og snill, tiltrekkende mandig, og kåt da så klart😊 

Jeg har pult noen damer som jeg har måttet spille dum overfor. Hender menn må det også.

Hvor gammel er du, forresten?

Skrevet

Har en pulevenn, og det er daglige meldinger, snap og vi treffes for en natt annenhver helg når jeg har barnefri. Han er en god del yngre enn meg og vi har lite tilfelles. En skikkelig guilty pleasure og helt ulikt meg. Kunne aldri tenkt meg å introdusere ham i livet mitt, men det er fint sånn som det er.

Han er mer søt enn kjekk, mer uerfaren enn erfaren, men han klarer å innfri det behovet jeg har nå for sex, kos og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 8d747...a1d

• Hjerte 1
Skrevet

Seksuell kjemi, ett fint smil, humor og god hygiene. Og det er penisstørrelse betyr mer med en elsker enn med en kjæreste. Trenger ikke være stor, men litt over gjennomsnittet. Med en kjæreste betyr det lite da det er annet som er mye viktigere. For stor er uaktuelt både med elsker og kjæreste da det gjør for vondt. 

Anonymkode: f00b0...478

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har pult noen damer som jeg har måttet spille dum overfor. Hender menn må det også.

Hvor gammel er du, forresten?

Haha, absolutt. Men jeg tenkte det var mest kvinner som leste denne tråden. Jeg er 32. En jeg må spille dum ovenfor hadde det vært vanskelig å få til et bra forhold med, tenker jeg... men han er veldig bra å ha som pulevenn!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Seksuell kjemi, ett fint smil, humor og god hygiene. Og det er penisstørrelse betyr mer med en elsker enn med en kjæreste. Trenger ikke være stor, men litt over gjennomsnittet. Med en kjæreste betyr det lite da det er annet som er mye viktigere. For stor er uaktuelt både med elsker og kjæreste da det gjør for vondt. 

Anonymkode: f00b0...478

ja, tenkte kanskje at køllestr. betyr mer for kvinner når det er en de bare knuller enn en kjæreste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har en pulevenn, og det er daglige meldinger, snap og vi treffes for en natt annenhver helg når jeg har barnefri. Han er en god del yngre enn meg og vi har lite tilfelles. En skikkelig guilty pleasure og helt ulikt meg. Kunne aldri tenkt meg å introdusere ham i livet mitt, men det er fint sånn som det er.

Han er mer søt enn kjekk, mer uerfaren enn erfaren, men han klarer å innfri det behovet jeg har nå for sex, kos og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 8d747...a1d

alle burde pule litt på tvers av alder. det gjør en bare godt.

Skrevet

Seksuell kjemi , men har også valgt pulevennene basert på at jeg aldri i livet ville valgt de som kjærestemateriale, derfor er det så lettere å skille sex og følelser. Jeg vet at jeg aldri ville hatt noe mer ut av dem, enn nettopp kun pulevenner!

Og så må de jo seff ha grei kølle, grei å se på, og at man kan le og ha det gøy sammen!

Anonymkode: b10ad...f3d

Skrevet

Ryddet for brudd på rommets retningslinjer. 

Christina82, mod

Skrevet

Det viktigste for meg med en pulevenn må være seksuell kjemi. Siden det er sex som er greia, så er resten ikke så vesentlig. Nå er jeg riktignok mann, men vil tippe det er overførbart til kvinner.

Utseende, livssyn og meninger, venner, intelligens, "utstyr" spiller liten rolle egentlig. Når man har en seksuell kjemi og tiltrekning til hverandre så betyr ingen av de andre tingene noe. Det vil si, de tingene er "godtatt", innafor, bra nok ... ellers ville man neppe bli tent av hverandre, kåte på hverandre, ha seksuell kjemi med hverandre.
Hun kunne stemt motsatt av meg, hatt meninger og holdninger jeg ikke liker, kunne sett ut som en busslast med poteter... det spiller ingen rolle. Vi skal knulle, fingre, suge og slikke. Vi skal jo ikke date, være i forhold eller noe sånt. Ukomplisert, deilig sex; tøm og røm, ride and hide ...

Akkurat hvilke ting som utløser den lysten mellom to personer er ufattelig vanskelig å sette fingeren på. Hadde en knullevenn en periode og hun var ikke en jeg på forhånd ville pekt ut som en "kandidat". Hadde et utseende og oppførsel jeg normalt ikke ville bli tiltrukket av. Meninger og holdninger var for så vidt nokså like, men jeg følte vi var litt på forskjellige nivåer, både i livet og ellers.
Men fy fader så bra sexen var. Gikk hjem med et fårete glis hver gang vi møttes.

Skrevet

Hele ideen om pulevenn gir meg avsmak. Jeg ville ha kjæreste, eller ingenting (nå er jeg gift, så slipper å drive med det helsikes datingstyret heldigvis).

Anonymkode: da4cb...1d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 18.52):

Seksuell kjemi. That's it.

Anonymkode: 734df...15f

Sant! Det er det viktigste for meg og. 

Anonymkode: 10096...cba

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

alle burde pule litt på tvers av alder. det gjør en bare godt.

Helt enig !   Den beste sexen er mellom ung mann/moden kvinne.

Anonymkode: 320c5...52e

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...