Gå til innhold

Til kvinner: Pulevenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Damer: Jeg lurer på hva som er viktig for dere når dere har en pulevenn?
Utseendet? Stor kølle? Eller en hyggelig fyr, som det er fint å ligge med, prate med, men uten at det skal være noe mer?

Anonymkode: 2e909...911

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye det samme som angående en kjæreste egentlig, bare at jeg ikke er innstilt på et forhold. Kan derfor være noe mer uenigheter angående livsplaner og prioriteringer, men også en ff må være trygg og svært hyggelig å være sammen med. Dessuten må han selvfølgelig være en svært god elsker. Totalt meningsløst å ha en elsker som ikke er svært tilfredsstillende å være med seksuelt sett. 

Anonymkode: e7fe8...0e1

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Eller en hyggelig fyr, som det er fint å ligge med, prate med, men uten at det skal være noe mer?

Er vel helst det + at det er en jeg har veldig god seksuell kjemi med, mandig med litt "rå" utstråling.

Anonymkode: 320c5...52e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Utseendet? Stor kølle? Eller en hyggelig fyr, som det er fint å ligge med, prate med, men uten at det skal være noe mer?

En hyggelig kar som ser mine behov, har samme lyst og liker å eksperimentere med det samme i senga.

Størrelsen på penis, eller utseende har ingenting å si.

Anonymkode: efe72...86d

• Liker 2
Skrevet

Ligger i ordet VENN, må være hyggelig og grei, interessert i meg og mine behov selv som en venn, og matche i senga. Kølle og utseende ikke så nøye, humor og kjemi er viktig 

Anonymkode: a7ca8...12a

• Liker 3
Skrevet

Seksuell kjemi, tykk pikk er fint(ikke lang..)...som regel en jeg aldri kunne hatt forhold til. Kjekkaser med sixpack: nei takk. Er selv godt trent og slutten av 20åra, men foretrekker "vanlige" menn som pulevenn...gjerne litt kraftige/lubbne. Møtes kun for sextreff rett på sak for min del :) Når JEG har lyst 🤗

Anonymkode: 6e67d...b6e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ligger i ordet VENN, må være hyggelig og grei, interessert i meg og mine behov selv som en venn, og matche i senga. Kølle og utseende ikke så nøye, humor og kjemi er viktig 

Det der er jo ikke pulevenn....

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det der er jo ikke pulevenn....

Hva mener du? Jeg mener pulevwnner bør være interessert i å høre om den a andre har det bra

• Liker 6
Skrevet

Aldri hatt før så jeg aner ikke. 
Tror ikke jeg kan ligge med noen uten å ha følelser. 

Anonymkode: 1e02a...f95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aldri hatt før så jeg aner ikke. 
Tror ikke jeg kan ligge med noen uten å ha følelser. 

Anonymkode: 1e02a...f95

Samme her, føler det bare blir kleint og rart. Iallefall i edru tilstand. 

Anonymkode: 8c5f3...cd1

• Liker 2
Skrevet

For meg er et vennskap i bunn en selvfølge. Noen jeg godt kan henge med som venner som jeg trives sammen med, men som jeg ikke har romantiske følelser for eller ønsker å være i et forhold med. Er man venner i utgangspunktet vil kommunikasjonen flyte bedre, og mindre sjanse for at det oppstår vonde følelser. 

Seksuell kjemi er også noe som er veldig viktig, av åpenbare grunner. 

• Nyttig 1
Skrevet

Utseende er viktig for jeg må jo tenne på han fysisk for å ville ha sex med han. Men han trenger ikke være "smørpen", nok at jeg synes han ser ok ut og er kjekk nok. I tillegg må han jo være hyggelig og oppføre seg bra. Gidder jo ikke å være med en slem og uhøflig mann for sex. Ellers er det viktig at han er god i senga, hva skal man med en elsker som er dårlig i senga? Også må det jo være kjemi selvfølgelig. I tillegg er det viktig at han er pålitelig, at han er eksklusiv med meg hvis vi er enig om det, at han holder avtaler og ikke lyver om noe. 

Anonymkode: 42d08...7ac

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han må være mye kjekkere enn en kjæreste, og ha bedre personlighet. Ekstremt god hygiene. Lukte deilig parfyme, la meg velge hvilken. Spandere alt. Ville komme dit jeg er booke middager og hoteller uten å mase om det.  Være intellektuell, morsom å snakke med, humoristisk og slagferdig. Ha emosjonell kompetanse, sende hyggelige meldinger etter møter og innimellom. Ikke være livredd litt kontakt nå og da. Velutstyrt er en selvfølge, men må kunne berøre og skape sensuell stemning i tillegg. Selv da er det småkjedelig og langt fra det samme som å være intim med en kjæreste. 

Anonymkode: d4f97...e82

• Liker 3
Skrevet

De var venner, som jeg også hadde lyst å ha sex med i perioder hvor jeg var singel. 

Skrevet

Seksuell kjemi. That's it.

Anonymkode: 734df...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du? Jeg mener pulevwnner bør være interessert i å høre om den a andre har det bra

Man skal jo ha det bra SEKSUELLT sammen...ikke som venner :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Seksuell kjemi. That's it.

Anonymkode: 734df...15f

Yepp! 🤗

Skrevet

TS her.

Mange intr. svar. Noen damer sier de skal ha en ekstremt digg mann når det kommer til  kald og  følelsesløs sex.

Jeg har selv hatt en del pulevenninner, og de har vært både sexy og deilig, og ganske ordinære. Hun aller beste var ganske vanlig. Ikke spes. slank eller sexy, men et råskinn til å ri og suge.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen damer sier de skal ha en ekstremt digg mann når det kommer til  kald og  følelsesløs sex.

Saken er jo at for uforpliktende sex så har damer tilgang på de kjekkeste mennene, og velger naturligvis dem. De har ikke sjans på forhold med slike menn, og senker utseendekravene om de ønsker kjæreste

Anonymkode: d2642...d55

• Liker 1
Skrevet

Cirka det samme som med en kjæreste. Noen jeg trives sammen med, som er empatisk og lydhør, har gode manerer og holdninger, er hyggelig og interessant å snakke med, kan kvinners anatomi og  har matchende seksualpreferanser. Og naturligvis: Det må gnistre; tiltrekning og tenningen må være på plass.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...