Gå til innhold

Ny telefon til 15åring, dyrt!

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mine får samsung. De er solide, raske, bra kamera og funker til alt. Uaktuelt å betale ekstra for iphone. Jeg har enda min 8 år gamle samsung, fungerer like bra enda. 

Anonymkode: a4131...c2b

Bruker selv iphone men samsung har flotte og bra telefoner👍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får telefoner som er bedre enn iPhone til 4-5000. Kanskje oppdra barna til at merke ikke er alt?

Anonymkode: c2c85...812

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Husk at dagens telefon ikke bare er en telefon som da dere vokste opp. I dag er telefonen langt mer integrert i livet og alt skjer på telefonen. Det er derfor ikke dumt å investere i en dyr telefon. Så får dere heller kutte ut en fritidsaktivitet eller en fjelltur. Så viktig er faktisk telefoner i dag. 

Anonymkode: 20f97...dec

hva slags fjellturer er det du drar på som sparer deg 11 tusen å la være? 😂

er glad jeg har en dritbillig android forsåvidt 🥰 

det er ingen grunn til at unger og tenåringer skal løpe rundt med elektronikk til ti tusen kr i hendene. de har gått i merke-fella.

sony, samsung også lager mange utrolig bra telefoner til halve prisen, og man får en grei telefon til halve prisen av det igjen

Hvorfor skal de ha 8k 60fps kamera for eks på en overpriset iphone for å sitte å scrolle tiktok? 

Anonymkode: d9bce...50b

Skrevet

Ville ikke kjøpt Iphone 12. Frankrike har allerede forbudt telefonen på grunn av helseskadelige materialer i telefonen. 

Ville ikke kjøpt noe eldre enn Iphone 14. De gamle modellene blir fort utdaterte og blir ikke oppdatert av Apple innen kort tid. Folk som klager på Apples pris skjønner ikke at det ikke er merke eller den fysiske telefonen man betaler for. Men programvaren og oppdateringene. Apples software er overlegent alle andre konkurrenter i markedet. 

Android er en ringe-og-sende-teksmeldinger-telefon. 

Iphone er en smart-telefon. Det er en vesentlig forskjell. 

Anonymkode: ac5d2...d62

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ville ikke kjøpt Iphone 12. Frankrike har allerede forbudt telefonen på grunn av helseskadelige materialer i telefonen. 

Ville ikke kjøpt noe eldre enn Iphone 14. De gamle modellene blir fort utdaterte og blir ikke oppdatert av Apple innen kort tid. Folk som klager på Apples pris skjønner ikke at det ikke er merke eller den fysiske telefonen man betaler for. Men programvaren og oppdateringene. Apples software er overlegent alle andre konkurrenter i markedet. 

Android er en ringe-og-sende-teksmeldinger-telefon. 

Iphone er en smart-telefon. Det er en vesentlig forskjell. 

Anonymkode: ac5d2...d62

For ungdommen så er det absolutt merket de betaler for. 

Anonymkode: b29b7...361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...