Gå til innhold

Valp fikk i seg snus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, bare lurte på om noen av dere andre også har opplevd at hunden deres har fått i seg snus? Hvordan reagerte hunden og hva slags symptomer fikk den? Valpen fikk i seg snus for ca en time siden, og jeg følger godt med på den nå. Håper at folk som snuser kan ta seg sammen og kaste snusen i søpla. Er umulig å gå på tur uten å måtte følge med 24/7 er jo snus overalt!

Anonymkode: f86c8...126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring veterinær og hør...kan ikke være bra for magen:/

Skrevet
Sofakona skrev (2 minutter siden):

Ring veterinær og hør...kan ikke være bra for magen:/

Ja, har gjort det. Og det koster så sinnsykt mye å ta han inn for en sjekk. Så har bestemt meg for å heller følge godt med på symtomer, ser jeg så mye som et snev av symtomer, da reiser vi med en gang🥺

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, har gjort det. Og det koster så sinnsykt mye å ta han inn for en sjekk. Så har bestemt meg for å heller følge godt med på symtomer, ser jeg så mye som et snev av symtomer, da reiser vi med en gang🥺

Ikke en god holdning. Da kan det være for sent. Skulle man blitt forgiftet av noe, så blir man syk når giften slått inn, ofte for sent for å redde.

Man drar til dyrlegen og dyrlegen får hunden til å kaste opp. Ved inntak av ting som den ikke skal ha og som ikke er skarpe.

Det er dyrt å ha hund. 

Anonymkode: 9ce35...540

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Men synes ikke man skal ha hund hvis det er for dyrt å dra til dyrlegen, og hunden kun er en valp. Den skal til dyrlegen mye i løpet av sitt liv.

Anonymkode: 9ce35...540

• Liker 1
Skrevet

Du må ha kontroll på hunden din så den ikke rekker å snappe til seg snus eller gatekjøkken mat som er kastet. 

Anonymkode: 8e9c9...138

Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Du har forsikring?

Om noen dager får jeg det ja. Men nå blir det flere 1000 kr for å sjekke han og ettersom at dyrlegen sa det var lite sannsynlighet for forgiftning tenkte jeg at jeg kunne se det an bor jo i tillegg 2 min unna dyrlegen.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må ha kontroll på hunden din så den ikke rekker å snappe til seg snus eller gatekjøkken mat som er kastet. 

Jeg følger med på han hele tiden. Det sjedde i sekundet jeg åpnet bildøra. Har dessverre ikke øyne i ryggen. Fikk den ut etter noen sekunder

• Liker 1
Skrevet

Aner du hvor fort gjort det er...regner ikke med at du har hat valp 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg følger med på han hele tiden. Det sjedde i sekundet jeg åpnet bildøra. Har dessverre ikke øyne i ryggen. Fikk den ut etter noen sekunder

Så han fikk ikke svelget den?

Skrevet

Så han fikk ikke svelget den?

Nei, heldigvis ikke

Skrevet

Nei, heldigvis ikke

Var det pose?

Skrevet

Du tar på båndet FØR hunden kommer ut av bilen.

Skrevet

Aner du hvor fort gjort det er...regner ikke med at du har hat valp 

Nei, dette er første gang og jeg gjør så godt jeg kan. Har hatt hund hele livet men dette er første gang jeg har min egen valp. Og han er veldig energisk og alt han går over skal i munnen, men prøver å følge godt med. Får bli enda bedre såklart

• Hjerte 1
Skrevet

Tydeligvis ikke hele tiden.

Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Var det pose?

Ja, og dessverre tygget han hull i den

Skrevet

Nei, dette er første gang og jeg gjør så godt jeg kan. Har hatt hund hele livet men dette er første gang jeg har min egen valp. Og han er veldig energisk og alt han går over skal i munnen, men prøver å følge godt med. Får bli enda bedre såklart

Denne var ikke ment til deg ts...men til person som sa at du burde passe pp

• Liker 2
Skrevet

Du tar på båndet FØR hunden kommer ut av bilen.

Ja, han var i bånd også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...