Gå til innhold

Sexstillinger med liten penis, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker tips om hvilke stillinger som fungerer best med liten penis, noen som Vet om noen? 

Anonymkode: 38b31...ce9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del stikker misjonæren seg ut. Mange variasjoner. Man kan også bruke puter under henne. Jeg kan variere mellom å støte og gni mot klitoris. Doggy er også bra. Ellers kan cowgirl være en helt fantastisk stilling dersom hun virkelig kan ri en liten penis. 

Skrevet
Sphere skrev (26 minutter siden):

For min del stikker misjonæren seg ut. Mange variasjoner. Man kan også bruke puter under henne. Jeg kan variere mellom å støte og gni mot klitoris. Doggy er også bra. Ellers kan cowgirl være en helt fantastisk stilling dersom hun virkelig kan ri en liten penis. 

Hvordan gjør man det? Hvorfor er det annerledes mener jeg?

Anonymkode: 7d2e9...b91

Skrevet

Liten penis, eller bare overvektig? 

Liten penis og slank? 

Kjøp cocksleeve.

Anonymkode: b68f8...e94

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan gjør man det? Hvorfor er det annerledes mener jeg?

Det kan være mer krevende å finne ut hvor høyt man kan gå uten at han faller ut. De er jo vant til å kunne gå høyere. Så noen velger å bare gni seg mot meg, uten å ta sjansen på opp og ned. Det er også kvinner som liker den teknikken best, da klitoris blir mer involvert. Men beveger hun seg opp og ned på meg er det helt klart best. Og noen kan virkelig den kunsten. Bruk av muskler, slik at det kjennes ut som jeg blir massert skikkelig. 

• Liker 1
Skrevet
Sphere skrev (2 timer siden):

Det kan være mer krevende å finne ut hvor høyt man kan gå uten at han faller ut. De er jo vant til å kunne gå høyere. Så noen velger å bare gni seg mot meg, uten å ta sjansen på opp og ned. Det er også kvinner som liker den teknikken best, da klitoris blir mer involvert. Men beveger hun seg opp og ned på meg er det helt klart best. Og noen kan virkelig den kunsten. Bruk av muskler, slik at det kjennes ut som jeg blir massert skikkelig. 

Kunsten er å melke mens man gnir seg mot. Da risikerer man ikke at den faller ut med for store bevegelser og begge to får nytelse.. vinn vinn..

Anonymkode: 80104...4ec

Skrevet

Anal.

Anonymkode: 69296...abe

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kunsten er å melke mens man gnir seg mot. Da risikerer man ikke at den faller ut med for store bevegelser og begge to får nytelse.. vinn vinn..

Anonymkode: 80104...4ec

Det fungerer det. Men for min del er det absolutt pluss i boka til de som behersker kunsten å bevege seg opp og ned på meg samtidig som de bruker muskler. Det er på et helt annet nivå. Dersom min nytelse betyr noe. 

Skrevet

Har du penis under 15cm som også er tynn eller på snittet så funker ikke stillinger hvor penis skal inn og ut i lange drag så godt. Simpelten fordi den er for kort. Man kommer ikke godt nok til og tuppen kommer ut nesten hvert støt. 

Det er ikke stillingen som må endres men hvordan du puler. Med liten penis må man vugge - ikke inn og ut. Kjedelig I know, men det er det som funker «best». 

Anonymkode: c042a...c97

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg elsker han og vi har et utrolig bra forhold, så jeg ville aldri gitt opp. Sexen er også bra, jeg kunne bare tenkt meg litt mer variasjon. Nå går det bare i misjonær og at jeg rir. Veldig deilig, men det er også gøy å prøve andre ting. Vi snakket om det for noen dager siden og da sa han at han var litt redd for at han var for kort for feks doggy. Men det vet vi ikke før vi har prøvd. 

Jeg håper du får ham med på å forsøke litt forskjellig. Jeg liker doggy, og det har stort sett fungert veldig bra. Bøyer du ryggen og skyter opp rumpa, vil det nok fungere veldig bra. Det er jo litt spennende å prøve ut litt til tross for begrensninger. Jeg er f eks sjanseløs bakfra stående opp mot veggen, men det var moro å forsøke. Skjeen er også håpløs. Spesielt om hun har litt stor rumpe. Men dersom hun bøyer seg fremover fungerer det plutselig mye bedre. Det går også an å forsøke med puter for variasjon på stillinger. 

Skrevet
Sphere skrev (12 timer siden):

Bedre for begge å kjøpe sleeve da. Når man er den som må gjøre bevegelsene og samtidig knipe i underlivet for å kjenne noe så mister det mye av gleden i lengden. Det beste er om man kan variere litt og slappe av innimellom og ikke måtte anstrenge seg hele tiden. Kjedelig om verken mannen eller dama kjenner noe dersom man har helt vanlig og uanstrengt sex.

Jeg bruker musklene i underlivet automatisk ved sex, men hadde vært kjipt å være avhengig av det. Da er det bedre med sleeve. Mannen får også nytelse av det fordi den klemmer rundt penis.

Anonymkode: afb11...51c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bedre for begge å kjøpe sleeve da. Når man er den som må gjøre bevegelsene og samtidig knipe i underlivet for å kjenne noe så mister det mye av gleden i lengden. Det beste er om man kan variere litt og slappe av innimellom og ikke måtte anstrenge seg hele tiden. Kjedelig om verken mannen eller dama kjenner noe dersom man har helt vanlig og uanstrengt sex.

Jeg bruker musklene i underlivet automatisk ved sex, men hadde vært kjipt å være avhengig av det. Da er det bedre med sleeve. Mannen får også nytelse av det fordi den klemmer rundt penis.

Vi kjenner noe begge to, og han får orgasmer. Sleeve har jeg ikke hørt så mye om, men kjennes ikke det veldig kunstig ut? For begge? 

• Liker 1
Skrevet
Sphere skrev (10 timer siden):

Det fungerer det. Men for min del er det absolutt pluss i boka til de som behersker kunsten å bevege seg opp og ned på meg samtidig som de bruker muskler. Det er på et helt annet nivå. Dersom min nytelse betyr noe. 

For meg krever å bruke midler konsentrasjon og lite nytelse. Da slipper jeg meg ikke fri, er ikke i nuet og nytelsen alene. Så dersom jeg både må ri korrekt og bruke musklene tenker jeg som andre her at sleeve er en god løsning, da klemmer det for deg og hun får mer nytelse. Dersom hennes nytelse betyr noe. 

Det er ikke ok at hun må kompensere og jobbe så korrekt under samleie for at det skal bli god. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

For meg krever å bruke midler konsentrasjon og lite nytelse. Da slipper jeg meg ikke fri, er ikke i nuet og nytelsen alene. Så dersom jeg både må ri korrekt og bruke musklene tenker jeg som andre her at sleeve er en god løsning, da klemmer det for deg og hun får mer nytelse. Dersom hennes nytelse betyr noe. 

Det er ikke ok at hun må kompensere og jobbe så korrekt under samleie for at det skal bli god. 

Enig. Hvorfor velge noen hvor sex blir et styr og en anstrengelse når det kan være frigjort og lekent og naturlig godt.

Musklene brukes alltid, men å være avhengig av det dreper all glede.

Men ikke alle kvinner er opptatt av dette, mange får ikke noe nytelse av penetrasjon uansett og for dem spiller vel ikke størrelsen noe.

Skrevet
On 9/11/2023 at 5:32 PM, AnonymBruker said:

Ønsker tips om hvilke stillinger som fungerer best med liten penis, noen som Vet om noen? 

Er det ikke bare å prøve seg fram da?

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og tilsvar til dette. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...