AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Jeg skulle oppdatere til den siste oppdateringen på min iphone og da fikk jeg spørsmål om jeg ville bruke mobildata. Jeg trykket på ja men oppdateringen gikk skikkelig tregt. Bruker den wifi hvis jeg hadde trykke på nei? Greit å vite til neste gang... Anonymkode: 7ca3d...792
maverick22 Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Så klart hadde den det, hvorfor bruker du opp mobildata på det😂 bruk hue
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Mobildata skal da ikke gå spesielt tregt. Her har jeg vanligvis 400 Mb/s. Anonymkode: 14ded...d39
aksase Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 (endret) Jeg har aldri eid en iPhone og knapt nok tatt i en, så ha meg derfor unnskyldt om jeg svarer helt feil, men det vanlige med andre telefoner er at Wifi automatisk brukes til nedlasting dersom du er tilkoblet et Wifi-nett. Grunnen til at telefonen din spurte om du ville bruke mobildata, kan være at du på det tidspunktet ikke var tilkoblet et Wifi-nett. Hvis du hadde svart nei, ville oppdateringen blitt utsatt til det ble en Wifi-forbindelse tilgjengelig. Endret 11. september 2023 av aksase
aksase Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mobildata skal da ikke gå spesielt tregt. Her har jeg vanligvis 400 Mb/s. Anonymkode: 14ded...d39 Tror det finnes mobilabonnementer med begrenset datahastighet. Dårlig mobildekning/signal kan også begrense hastigheten betydelig.
Mezzosoprena Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle oppdatere til den siste oppdateringen på min iphone og da fikk jeg spørsmål om jeg ville bruke mobildata. Jeg trykket på ja men oppdateringen gikk skikkelig tregt. Bruker den wifi hvis jeg hadde trykke på nei? Greit å vite til neste gang... Anonymkode: 7ca3d...792 Man oppdaterer bare telefonen når man har tilgang til wifi, og siden du fikk spørsmålet var du ikke tilkoblet noe wifi-nett. Du skulle derfor ha svart nei og gjort oppdateringen senere.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 aksase skrev (På 11.9.2023 den 18.52): Jeg har aldri eid en iPhone og knapt nok tatt i en, så ha meg derfor unnskyldt om jeg svarer helt feil, men det vanlige med andre telefoner er at Wifi automatisk brukes til nedlasting dersom du er tilkoblet et Wifi-nett. Grunnen til at telefonen din spurte om du ville bruke mobildata, kan være at du på det tidspunktet ikke var tilkoblet et Wifi-nett. Hvis du hadde svart nei, ville oppdateringen blitt utsatt til det ble en Wifi-forbindelse tilgjengelig. Jeg var tilkoblet wifi nett og derfor jeg stusset over at jeg fikk spørsmål om det. Kan jo være et sekund jeg var uten nett selvfølgelig. Jeg trykket på ja tilfelle det hadde blitt noe kluss med oppdateringen så tok ikke sjansen, men den ble oppdatert men tok lang tid. Anonymkode: 7ca3d...792
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 18.49): Mobildata skal da ikke gå spesielt tregt. Her har jeg vanligvis 400 Mb/s. Anonymkode: 14ded...d39 Tok ikke tiden men å laste ned oppdateringen samt installasjon tok vel ca 20 minutter kanskje. Har aldri hatt tregt nett med mobildata eller på wifi. Anonymkode: 7ca3d...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå