AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #21 Skrevet 12. september 2023 Min knapp rett etter flere tannlegetimer hos odentologen. Det viste seg at de hadde borret og pusset så mye på tannen (studenter i opplæring) at den knakk noen få dager etter på.. skal aldri der igjen. Og ikke var det noe billigere, måtte inn og ut mangfoldige ganger og brukte ca 5000 før jeg satt foten ned. Anonymkode: 2feaf...b63
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #22 Skrevet 12. september 2023 CrazyChick90 skrev (1 time siden): Brukt en del tannpirker, men er ikke flink med tanntråd. I morgen skal tannsteinen fjernes og jeg gruer meg for følelsen etterpå er grusom «bak der»😩 Tanntråd er mye bedre enn tannpirkere. Tannlegene anbefaler tanntråd, ikke pirkere. Anonymkode: e6255...b49
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #23 Skrevet 12. september 2023 Drikker du mye energidrikker og brus? Drikker du mellom måltidene, annet enn vann? Syreskadete tennene svekkes og kan brekke. Anonymkode: 957d2...e12
CrazyChick90 Skrevet 12. september 2023 Forfatter #24 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Drikker du mye energidrikker og brus? Drikker du mellom måltidene, annet enn vann? Syreskadete tennene svekkes og kan brekke. Anonymkode: 957d2...e12 Vet ikke om du har lest alt her inne, men var hos tannlegevakt i går og det er faktisk tannstein som har løsna bare. Jeg har dessverre veldig mye av dette. Skal tilbake til tannlegen i dag og fjerne alt av tannstein. For å svare på spørsmålet ditt så drikker jeg ikke energidrikke da dette fremprovoserer angst hos meg, og jeg drikker kanskje 1,5-3liter brus i måneden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå