Gå til innhold

Jeans som ikke detter av tynn gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til merke/modell av jeans som sitter godt på slank gutt? Har en gutt på 7 år som er lang og tynn og alle buksene hans må snurpes til en klump i livet for å ikke ramle av. Er så lei…

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket jentevdelingen?

Anonymkode: 2a7d0...29d

• Liker 2
Skrevet

H&M har skinny og slim fit bukser som vi har god erfaring med. Zalando har også godt utvalg av bukser for slanke barn. 

• Liker 1
Skrevet

Belte er funnet opp.

Anonymkode: 7f43e...a11

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Belte er funnet opp.

Belte hjelper ikke når problemet ikke bare er at buksene detter av, men at man har så mye overflødig stoff rundt midjen at det blir klumpete og ubehagelig. Ville du gått med en bukse som var mange centimeter for vid rundt livet og vært fornøyd bare du hadde belte? 

Endret av Arkana
  • Liker 3
Skrevet
Arkana skrev (16 minutter siden):

Belte hjelper ikke når problemet ikke bare er at buksene detter av, men at man har så mye overflødig stoff rundt midjen at det blir klumpete og ubehagelig. Ville du gått med en bukse som var mange centimeter for vid rundt livet og vært fornøyd bare du hadde belte? 

Ja.

Skrevet

Vi brukte ofte varianter med "joggebuksefasong", altså med strikk og knyting i livet. 
Mener å huske at Lindex hadde de som passet best på slanke barn den gangen. 

Jeg mener også at det fantes noen smalere modeller hos Name-it. 

Anonymkode: e2ce8...23c

Skrevet

Har samme problemet med min gutt, jeg synes buksene fra name it har vært ganske ok. 

Anonymkode: b7cf0...dec

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville dratt på en Levis eller Carlings butikk, de kan sine saker om sine merker og merkene har en modell for alle. Ja Jack & Jones også. Snakk med "ekspertene" du! 

Anonymkode: e7bd1...c53

Skrevet

Handlet en del jeans i jenteavdelingen en stund. De er gjerne mye smalere og sutter godt på en slank barnekropp.

Anonymkode: 999a1...9ed

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville dratt på en Levis eller Carlings butikk, de kan sine saker om sine merker og merkene har en modell for alle. Ja Jack & Jones også. Snakk med "ekspertene" du! 

De har da ikke bukser til sju år gamle gutter. 

• Liker 4
Skrevet
smurfebuss skrev (3 minutter siden):

De har da ikke bukser til sju år gamle gutter. 

Glemmer hvordan det er "hjemme" 

På nett da -poenget var egentlig Levis

https://kidsbrandstore.no/brand/levis?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-no-search-brand-new&utm_content=search&utm_term=levis&gclid=Cj0KCQjw9fqnBhDSARIsAHlcQYSjxbCXGjvbpmgjOc4lbsjQjB-Q4D_tF8knBge25rxk7_NCF5eLRbIaAvFpEALw_wcB

Skrevet

image.png.aceae0bccdbb4c089c4cd292e32f95ab.png

Anonymkode: f6957...879

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fine priser på fine bukser, så sjekket siden jeg også har en smal 7-åring. Ingen på lager for noen under 10 år.

Skrevet

Jeg har kjøpt levisbukser hos Ellos..

Ellers så er nameit sine smale. Cubus pleier også å ha noen smale.

Kjøper bare sånne med knapperlinning som en kan regulere.

• Liker 1
Skrevet

Gutten min sliter med det samme, lang og slank. Name It har ofte fungert bra, men bukser fra Polarn o Pyret har også vært bra, særlig de som heter super skinny. Lindex har hatt noen joggebukser i smalere passform som har fungert bra.

Anonymkode: 67e49...3f3

Skrevet

Polarn O Pyret har og bukser til smale barn

Skrevet

Zara pleier å være beregnet på slanke barn. 

Anonymkode: c63de...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...