Gå til innhold

Drittkvalitet på Instagram


Babyface

Anbefalte innlegg

Alt av bilder jeg laster opp på Instagram blir drittkvalitet fordi Instagram selv bruker lav oppløsning, hvilket innebærer at jo bedre kvalitet originalbildet har, jo dårligere ser bildet ut når det er postet på Instagram,  særlig på Story.  Hvorfor i himmelens navn oppgraderer ikke Instagram seg og henger med på teknologien. Flertallet i dag har gode kameraer på mobilene sine. Er så tragisk når det ser ut som man har brukt filter på ansiktene fordi oppløsningen blir så blurry! Irriterende!!! Og ja, jeg VET det er et i-landsproblem. Men for oss som har foto som en hobby ødelegger Instagram ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du går inn på innstillinger så kan du velge at bildene skal bli lastet opp i høyere kvalitet :) Dette hjalp mye for meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (22 minutter siden):

Om du går inn på innstillinger så kan du velge at bildene skal bli lastet opp i høyere kvalitet :) Dette hjalp mye for meg,

Takk for tips, jeg har justert det jeg kan og synes fortsatt det er møkkakvalitet. 🙄

Kvadratformatet på innleggene irriterer meg også,  så jeg burde egentlig slutte å bruke Instagram. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...