Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Kjære NRK eller noen som kjenner noen i programavdelingen der: Kan ikke vi få lov til å se en ny runde av den britiske kvalitetsserien "Landsbylegane" - helt fra begynnelse til slutt? Den er strålende....og vil ha mange TV-seere i alle aldre over hele landet. Hva med at NRK2 sender "Landsbylegane" snarest?
Gjest Very Victoria Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 A Country Practice og Landsbylegane er så vidt forskjellige serier. Førstnevnte ble sendt på TV2, den andre på NRK1.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 A country practice var en australsk såpeserie som gikk på tv 2 for endel år siden. Landsbylegene(Peak Practice) skulle jeg gjerne og ha sett igjen ja. For øvrig så så jeg at Play.com solgte sesong 1 og 2 ganske billig før jul.
nostalgia Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 Oooh... Landsbylegane var bra ja!! *håper det kommer igjen*
Gjest PEAK PRACTICE, ja Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Sorry! Jeg mente PEAK PRACTICE Hvertfall mener jeg "Landsbylegane" den var så utrolig fin..
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Landsbylegane var en bra serie som jeg godt kunne tenkt meg å se igjen ja. Husker Andrew var drømmemannen en gang i tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå