Gregarious Skrevet 11. september 2023 #21 Skrevet 11. september 2023 Hund er vesentlig dyrere en mange tror. Har en anstrengt økonomi så bør en avvente til en har mer handlingsrom. For øvrig så er hunde-forsikring notorisk dårlige, det er en grunn til at selskapene tjener hundrevis av millioner på dyreeiere. Anbefaler og heller sette pengene på egen konto, så har du etterhvert buffer som kan brukes. Så kan en ha glede av "overskuddet" selv senere om det medisinske behovet ikke var så stort.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #22 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og med dette innlegget viser du at en hund ikke har noe i ditt liv å gjøre. Anonymkode: 50b02...ba0 Tenker det er ansvarlig å stille et spørsmål og det kommer mange ordentlige svar her. Klart økonomi er av avgjørende betydning, og når det er sagt så er det mange andre kvaliteter som er viktig når en skal ha hund. Du trenger ikke å komme med unødvendige og usympatiske sleng-kommentarer. Hvis du har hund så håper jeg du er en god hunde-eier. Anonymkode: 52061...20a 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #23 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vil si 1000 kr måneden i snitt Anonymkode: cb9ff...c70 nja, her er vi på 2000,- i faste utgifter så man bør nok beregne å ha råd til mer enn 1000,- i mnd hvis vil ha en hund gitt.... Man kan vøre heldig, men man bør ta høyde for å ha råd til en hund som koster mer. Anonymkode: 6ec66...531
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #24 Skrevet 11. september 2023 Hunden min har noen sykdommer og bare i forsikring og medisiner bruker jeg 1413,- kr i måneden. I tillegg til dette kommer det seks veterinærbesøk hos spesialister + flere akutte timer i løpet av ett år. Pluss mat og utstyr. Anonymkode: 7a1e8...2a3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #25 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker det er ansvarlig å stille et spørsmål og det kommer mange ordentlige svar her. Klart økonomi er av avgjørende betydning, og når det er sagt så er det mange andre kvaliteter som er viktig når en skal ha hund. Du trenger ikke å komme med unødvendige og usympatiske sleng-kommentarer. Hvis du har hund så håper jeg du er en god hunde-eier. Anonymkode: 52061...20a Usympatisk faktisk. Jeg har sympati med dyrene. Ferdig snakka. Anonymkode: 50b02...ba0
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #26 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Usympatisk faktisk. Jeg har sympati med dyrene. Ferdig snakka. Anonymkode: 50b02...ba0 Det var jo bra! Anonymkode: 52061...20a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå