AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Del Skrevet 10. september 2023 Hei! Jeg sliter sånn med skibukser. Enten er de for trange i lår og liv, eller altfor slappe i livet og rumpa. Jeg er str S/M, og jeg har nå prøvd Dæhli ( det merket sitter elendig på meg). Noen gode anbefalinger? Anonymkode: 58be3...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Samme utfordringen her, så blir glad for tips. Anonymkode: dd748...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg bruker bare vanlige turbukser jeg, funker fint for tur. Anonymkode: 8a2ca...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bruker bare vanlige turbukser jeg, funker fint for tur. Anonymkode: 8a2ca...b29 Jeg og. Det går veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå