AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #1 Skrevet 10. september 2023 Hei. Hjemme har barn fått barnemark. Vi skal ta vermox, men det står ikke noe om hva den faktisk gjør. Dreper den markene inni magen? Er den liknende avføringsmiddel? Eller merker man den ikke i det hele tatt. Pille,ikke mikstur. Barna er 7 og 8 år. Anonymkode: 02618...2b7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #2 Skrevet 10. september 2023 Den dreper marken. Da småen tok her kom marken ut med avføringen, liten død klump med mark. Jeg var kvalm i flere dager etter å ha tatt tabletten, men ikke dårlig i magen. Litt mye luft kanskje 🤭 Anonymkode: a01b1...8c2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #3 Skrevet 10. september 2023 Jeg og barna mine har aldri merket noe som helst når vi har tatt den. Anonymkode: 6e2ca...f06
AnonymBruker Skrevet 10. september 2023 #4 Skrevet 10. september 2023 Fra Felleskatalogen : Sitat Virkningsmekanisme Virker lokalt i tarmlumen ved å påvirke cellulær tubulindannelse i parasittens tarm. Forstyrrer parasittenes glukoseopptak og energiomsetning i så stor grad at en autolytisk prosess inntreffer. Anonymkode: 08b4c...c59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå