Gå til innhold

Tips til en rimelig bryllupsreise.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg og min kjære gifter oss i slutten av juni, og holder på å bygge hus, så tør ikke helt bestille i forveien ettersom vi skal visst flytte inn i huset rett etter bryllupet hvis alt går etter planen.

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til en rimelig bryllupsreise???Gjerne til en plass hvor vi kan bestille restplass. Vi ønsker godt klima, flotte strender, gjerne en plass hvor det er rimelig med shopping og mat...

Du kan si at vi ikke har det største budsjettet, men vil så gjerne få en liten avkobling og pleie hverandre oppi all husbyggingstresset.

Alle tips mottas med STOR takk. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tur for to til tunisa i to uker får du for rundt 10.000..

vet ikke om du synes det er veldig mye, men det er i hvertfall et billig land å feriere i. Startour har jo også noen sånne all inclusive hoteller hvor mat og drikke er inkludert, da trenger man minimalt med lommepenger..

her er link til tunisia tur..

http://www.startour.no/Booking/book.aspx?id=14304

Lykke til med bryllup og bryllupsreisen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære gifter oss i slutten av juni, og holder på å bygge hus, så  tør ikke helt bestille i forveien ettersom vi skal visst flytte inn i huset rett etter bryllupet hvis alt går etter planen.

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til en rimelig bryllupsreise???Gjerne til en plass hvor vi kan bestille restplass. Vi ønsker godt klima, flotte strender, gjerne en plass hvor det er rimelig med shopping og mat...

Du kan si at vi ikke har det største budsjettet, men vil så gjerne få en liten avkobling og pleie hverandre oppi all husbyggingstresset.

Alle tips mottas med STOR takk. :ironi:

Side i Tyrkia har fine strende, godt klima og rimelig shopping og mat. Dette gjleder jo for hele Tyrkia men jeg er "forelsket" i Side etter at jeg var der en månde.

Hvis ikke er det mange steder i Hellas med resteplasser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...