Ephemera Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #381 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå er jeg skikkelig fortvilet jenter Har ikke gått ned ett eneste gram på 2 uker. Vekta står helt stille!!!! Jeg spiser kjempe sunt, trener og beveger meg. Er det virkelig slik at hvis man spiser for lite så går man ikke ned??? Har nemlig litt problemer med å få i meg de 1440 kcal jeg skal ha til dagen. Skjønner ikke dette jeg. Enkel fysikk sier jo at hvis man tar inn mindre enn man forbruker, så skal man jo gå ned. Jeg ligger ca 1200 i underskudd hver dag. DA MÅ JEG JO GÅ NED, MEN VEKTA STÅR HELT STILLE Råd, anyone? ← Det kan være at du spiser for lite + at du får muskler av treninga? Du må ikke spise mindre enn du skal. Ikke for å såre deg, men jeg skjønner ikke hvordan du får til å spise for lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 2. februar 2006 Og dere, jeg får ikke sagt hvor gøy det er å ha med seg en "slankegjeng". Nå er det litt sånn at jeg tar meg i å tenke: "Hmm, lurer på hva de andre har spist i dag?, hvordan det går med den og den, og om ikke jeg også må bli flink å trene sånn som de andre". Det er så fint å ha noen som backer opp. Og som er der og støtter om man skulle være lei seg en dag ← Koselig at du trives så godt her hos oss Jeg synes det er kjempespennende å gå inn i denne tråden og oppdatere meg, jeg også, som om jeg ikke var avhengig nok av KG fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #383 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Men hvor har det blitt av Fruktkake?? Hun har vel ikke gitt opp? Men dere - nå skal jeg legge meg og få skjønnhetssøvnen min Endret litt her jeg, så jeg hadde skrevet Fruktfat isteden for Fruktkake... fnis... Endret 3. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 2. februar 2006 #384 Del Skrevet 2. februar 2006 Hei igjen Har ikke vært så flink til å skrive her de siste dagene, men jeg følger med Virker som om alle gjør sitt beste, men noen nedturer må vi nok regne med underveis. Jeg prøver også å spise sundt, å jeg klarer ikke å komme opp på anbefalt kcal nivå, men dette er bare min 3 dag, så jeg regner med at jeg blir flinkere etterhvert. Jeg har nå ihvertfall muligheten til å bli flinkere. Selv fikk jeg mensen igår å føler meg skikkelig oppblåst, men trøsten her er jo at mensen går over etter noen dager. Idag har jeg også syklet i 30 min, må begynne å trene i det små siden jeg er rimelig utrent i tillegg til høyt blodtrykk, men det er en start ihvertfall. Fortsett å stå på alle sammen, dette skal vi klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c",) Skrevet 2. februar 2006 #385 Del Skrevet 2. februar 2006 Ephemera... du imponerer med alle tilbakemeldinger og positive ord. Takk til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 2. februar 2006 #386 Del Skrevet 2. februar 2006 Kame da... *stabler deg på beina igjen* Dette er ikke verdens undergang, vet du. Du begynner bare å spise sundt imorgen igjen - ikke sant? Du har ikke ødelagt noe ennå, i verste fall står du stille på vekta. Men ikke dropp VK da... Der har vi jo så fin oversikt, selv om jeg synes det er veldig vanskelig å finne ut kaloriinnholdet i hjemmelaget mat, jeg også. Men prøv å legge inn sånn cirka, enten vet at du prøver å regne ut eller at du legger inn en type ferdig lasagne. Det er jo mest for at du skal ha en slags oversikt selv. Dette går så bra så! ← I morgen tidlig er jeg på an igjen med ryvita og hamburgerrygg! Jeg har plundret litt på VK i kveld, og lagt inn noen flere favoritter. Og vann. Vann, vann, vann, vann. (Sukke pittelitt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #387 Del Skrevet 2. februar 2006 Kame: Det ordner seg vet du! Ikke lurt å gå for hardt ut heller, da går man fort på en smell. Vær snill med deg selv, men samtidig bestemt. Og du? Vi har da ikke dårlig tid? Når jeg begynte å trene for noen måneder siden gikk jeg opp 2 kg men heldigvis bet jeg tenna sammen og har fortsatt med å trene. Kiloene skal bort igjen, men det er fettet som skal bort og ikke musklene. Jeg vil jo gjerne være stram og slank på en gang (ønsketenkning)! Når jeg ikke finner nøyaktig den matvaren jeg ser etter på vk og det blir for vanskelig å legge den inn selv så tar jeg noe som er tilsvarende selv om det ikke er helt likt. Det får være bedre enn ikke noe I morgen er det en ny dag og nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 2. februar 2006 #388 Del Skrevet 2. februar 2006 Faren er at hjernen "kortslutter" når jeg først glipper. "Siden jeg har spist ei hvetebolle, kan jeg likegreit spise resten - istedetfor lunsj". Men, jeg klarte heldigvis å styre meg - det er vanskelig å bli vant til å faktisk kjenne etter om man virkelig har lyst på, eller om man bare spiser "av gammel vane". Men, joa. Jeg har tross alt bare holdt på i knappe to uker. Det er en lang vei å gå, men jeg har begynt, og har gode sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 2. februar 2006 #389 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg la forresten inn cirka det jeg hadde spist i dag - endte opp på 2000-og-noe kalorier. Men, bortsett fra frokosten, var det lite vettug mat der! SKJERPINGS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 3. februar 2006 #390 Del Skrevet 3. februar 2006 Om jeg har gått ned eller ikke vet jeg ikke for jeg har fremdeles ingen vekt. Men hvis jeg legger godviljen til har det blitt en cm mindre rundt midjen - og det er jo glimrende! At jeg føler meg bedre er en herlig bonus! At jeg har brukt opp kosekvoten min denne uka får så bare være, for i kveld skal jeg på fest - og jeg skal drikke øl! Det er jammen ikke så ofte man er på fest når man er småbarnsmor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #391 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg anbefaler dere alle å lese artikkelen Rosin linker til! Det er veldig viktig at dere lærer dere å spise skikkelig mat - DIETT eller SLANKING gjør bare vondt så mye verre!! Ellers - supert at dere tar tak i dette, go babes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #392 Del Skrevet 3. februar 2006 Idag er det freddan!! Jeg snikveide meg i morrest.... Skal la være å komme med tall nå. Ble ikke kjempefornøyd, men jeg har da gått ned Også vet jeg at jeg har spist litt for mye til middag de fleste dagene i denne uka... Men ifølge målet mitt skal jeg ikke gå ned mer enn 0,75 kilo i uka. Jeg føler meg faktisk tynnere, jeg! Og det er så deilig!!! Skulle bare ønske jeg kunne komme igang med treninga også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #393 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg anbefaler dere alle å lese artikkelen Rosin linker til! Det er veldig viktig at dere lærer dere å spise skikkelig mat - DIETT eller SLANKING gjør bare vondt så mye verre!! Ellers - supert at dere tar tak i dette, go babes! ← Takk gjest, koselig med litt oppmuntring. Tror kanskje jeg trekker opp linken en gang til jeg, i tilfelle noen gikk glipp av den-denne tråden går fort fram over: Link til en interessant artikkel om dette temaet ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 3. februar 2006 Ephemera... du imponerer med alle tilbakemeldinger og positive ord. Takk til deg ← Tusen takk! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 3. februar 2006 No har æ stålsatt mæ på kontorstolen!! Dæm andran på jobb spise sjokoladekake Me sjokoladeglasur Æ ska grei å hold mæ - æ skal ikke ha kake Har vanvittig lyst på!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 3. februar 2006 #396 Del Skrevet 3. februar 2006 No har æ stålsatt mæ på kontorstolen!! Dæm andran på jobb spise sjokoladekake Me sjokoladeglasur Æ ska grei å hold mæ - æ skal ikke ha kake Har vanvittig lyst på!!!!!!!! ← Det er bra, Ephemera Det er vanskelig når man er midt oppi det,men Gud,så godt det føles etterpå!! Er innom å leser titt og ofte om hvordan det går med dere,jenter! STÅ PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2006 #397 Del Skrevet 3. februar 2006 Dårlig feeling om mandagen og veiedag jeg altså... selv om jeg har holdt meg under kalorigrensen hver dag, så har jeg ikke vært noe flink til å trene, har ikke vært på senteret i det hele tatt. Tok meg en runde med pilates på stuegulvet i stad da- bedre enn ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. februar 2006 #398 Del Skrevet 3. februar 2006 Var på veiledning i går, så nå er jeg satt inn i de trykkluftsapparatene jeg skal bruke. Etterhvert skal jeg gå over på vanlig styrketrening med vekter. Har også avtalt med sambo om at vi skal prøve å spille squash sammen. Liker vi det begge to, så blir det fast leketrening på oss. Squash er jo super forbrenningstrening da. Har bestemt meg for at jeg ikke skal telle kalorier, men spise variert og sunt om hverdagen. I helgen kan jeg unne meg noe godt. Kanskje ikke akkurat fra fredag ettermiddag til søndag kveld, men lørdagen skal det være rom for noe ekstra. Litt frihet må en jo ha. Om jeg ikke går så mye ned i vekt pga. styrketrening og muskeloppbygging, håper jeg at jeg kommer til å merke endringer på hvordan klærne sitter. Kanskje går jeg ned en størrelse og to også? Masse lykke til jenter! Dere er så flinke. Husk at selv om vi går på en smell en gang i blant, det gjør vi jo alle, så må vi ikke miste motet. Vi kan ikke være perfekte hele tiden. Det viktigste er å ikke gi opp selv når man føler man går i motbakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 3. februar 2006 #399 Del Skrevet 3. februar 2006 I dag har jeg trenet i nesten tre timer Prøvde meg på Pilates i dag åsså. Når kan man begynne å se resultater etter trening? (er meeget utrenet fra før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #400 Del Skrevet 3. februar 2006 Hege_84: Så flink du er! Pilates er jeg også veldig glad i. Jeg har lastet ned en del filmer, 20minutes Pilates og Winsor. Men jeg har ikke hatt så mye anledning til å gjøre det, da jeg synes det er litt flaut å gjøre når det er folk i hus Men det er kjempebra trening! Jeg må hive meg på snart! Kjenner jeg blir rastløs her. Og den dansevideoen MÅ jeg skaffe meg. Håper jeg finner en torrent snart, så jeg får den ned ← Jeg har forsøkt å laste ned den torrenten i ukesvis, og den bare stoppet hele tida, for få seeders. Den koster en hundrelapp på play.com, kjøp den der i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå