Salt Skrevet 1. februar 2006 #341 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er da ikke kalorier i kaffe, er det vel? Da skulle vel en kaffe mocca med lettmelk inneholde like mye som samme mengde lettmelk i et glass???? Eller er det noe annet i en mocca som jeg ikke vet om? ← Sjokoladesaus og krem. Tror ikke caffe mocca er noe bra alternativ når man skal ned i vekt. Hadde en gang en oversikt over kaloriinnholdet i alle disse kaffedrikkene, lurer på hvor den har blitt av? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. februar 2006 #342 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er ikke krem i mocca... bare melk (jeg bruker lettmelk) kaffe og sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby Skrevet 1. februar 2006 #343 Del Skrevet 1. februar 2006 Her er en link til en sunn latte. Så kan dere jo plusse på sjokoladesausen. https://www.vektklubben.no/cgi-bin/viewReci...d=89&portions=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #344 Del Skrevet 1. februar 2006 700 kcal er mye det når man skal holde seg under 1500 per dag. Mitt største problem er at jeg er så glad i mat. Mye vil løse seg om jeg bare spiser litt mindre til hvert måltid. Til tider kan jeg helt sikkert klare meg med halvparten... ← Ja, jeg vet. Men det er bedre enn en Grandiosa med 1.375 kcal.... Hos meg blir det uansett middagen som veier opp kaloriene. Det er vanskelig å holde seg under 600 kcal. per middag ihvertfall. Dagsinntaket mitt ser omtrent sånn ut: Frokost: 2 skiver grovbrød med magert pålegg. Farris. Lunsj: 3 skiver grovbrød med mager pålegg. Farris/te/cola light. Middag: Varierer. Kveldsmat: Havregrøt av 0,75 dl. havregryn med Natreen søtningsmiddel på. Spiser kålrot og litt frukt som mellommåltider. Jeg skal ligge på 1.440 kcal. uten trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #345 Del Skrevet 1. februar 2006 Det er ikke krem i mocca... bare melk (jeg bruker lettmelk) kaffe og sjokolade... ← Jeg mener å huske at det er ganske mye kalorier i det likevel, Vampyra. De bruker vanligvis sjokoladesaus i... og selv lettmelk inneholder jo endel kalorier når det er snakk om et stort beger. Jeg skal si fra hvis jeg finner ut hvor mye kalorier det inneholder. Jeg husker også å ha sett en oversikt over disse kaffedrikkene et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #346 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) I følge VK er det 144 kcal i 2 dl kaffe mocca med h-melk (lettmelk er ikke lagt inn). Det er 20 kcal mer per dl i h-melk enn i lettmelk. Jeg synes likevel det virker litt lite, kan ihvertfall ikke være noe særlig sjokoladesaus oppi den mocca'en der. Endret 1. februar 2006 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 1. februar 2006 #347 Del Skrevet 1. februar 2006 jeg likte ikke options kakaoen Synes den smakte skikkelig vondt... Noen som vet hvor mange kcal det er i en kaffe mocca med lettmelk?? ← Prøv å lag den med melk i stedet, mye bedre. Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 1. februar 2006 #348 Del Skrevet 1. februar 2006 I dag er formen bittelitt bedre Har ike fått spist noe særlig da. Litt havregrøt og litt middag. Til middag lagde jeg svinefilet med hvitløk, basilikum, sitron, løk, paprika og sjampinjong. La alt i en ildfast form. Og litt grov pasta ved siden av. Det ble en deilig saus igjen i den ildfaste formen. Kjempe godt, sunt og veldig lettvint. Hva har dere spist til middag da jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #349 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal ha sprøpanert torsk med poteter, sitron og brokkoli med noen spiseskjeer rømme/youghurt naturell blanding over. Kom ikke så veldig bra ut - over 500 kalorier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lita og bred Skrevet 1. februar 2006 #350 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg er 161 cm og 59 kg, ønsker å komme ned på rundt 53(?) Har aldri tenkt i kalorier og slikt, så jeg _aner_ ikke hvilket kaloriintak som er anbefalt daglig? Trener mellom en halv time til èn time om dagen på 3t. (styrke, tredemølle,pilates,step og roing) Noen som kan hjelpe med litt kaloriråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. februar 2006 #351 Del Skrevet 1. februar 2006 I dag har jeg vært og hatt min første yogatime. Jaggu kjente jeg det ikke i musklene! :overraskende: Det var veldig greie øvelser som på sikt vil bedre kjernemusklene, gi smidighet og tøyelighet. Tenker jeg kommer til å være litt støl i morgen. De siste 5-7 minuttene var deilig avslapping med behagelig musikk. :-D Trente i 1 time og 15 minutter. Instruktøren gikk litt over tida, men det gjorde da ikke noe. I grunnen en flott avslutning på en veldig lang skoledag. (Slutta klokka 19.00 og timen begynte 20.40.) Nå er det snart avgårde i seng. Skal jo opp klokka 07.00 i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 2. februar 2006 #352 Del Skrevet 2. februar 2006 Hallo kjære venner! Jeg har nå sittet og lest hele innlegget (phew..litt av en jobb gitt), men jeg vil bare gi alle sammen en KJEMPEKLEM! Jeg er så innmari inspirert, og synes det dere gjør er kjempeflott. Jeg skal selv melde meg inn i vektklubb.no (er foreløpig medlem i vektklubben) og ser fram til og håper på å se resultater. Jeg er ikke akkurat overvektig, men jeg vil bli skikkelig stram og fin til bikinisesongen! Kan jeg også få være med dere? Jeg advarer, kan bli en del syting, og en HEL MASSE travle spørsmål. Are you up for it? Dere er superflinke! Og Ephemera: Du er kjempeskjønn! Jeg har sittet med et smil om munnen når jeg har lest innleggene dine. Du er morsom, blid, støttende og ikke minst motiverende. Kjempebra av deg. Ta deg til deg, du er super! Og til alle dere andre også, dere er superflinke. Jeg skal hjelpe og støtte dere så godt jeg kan. Er veldig motivert! Denne gangen SKAL jeg ned i vekt! Mål: 77 cm Høyde: 164 Vekt: 65 (har ikke veid meg på lenge, men har store planer om det i morgen). Jeg har planer om å gå ned 5-6 kilo, og er ikke fornøyd før jeg får det til Her skal det jobbes jenter! Men jeg blir sulten hele tiden! Trener relativt ofte, og sliter med å holde meg innen rette kalorimengd. Men jeg håper dere kan komme med både positive og negative innspill! Åh, nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 2. februar 2006 #353 Del Skrevet 2. februar 2006 Hege_84: Jeg ble veldig nysgjerrig på denne DVDen du snakket om, fra Ministry of Sound. Hvor fikk du tak i den? Jeg trykte på linken din og trykte download (i kvalitet "high"), men fikk ikke frem siden. Altså, det gikk ikke å laste den ned derifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 2. februar 2006 #354 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg lastet den ned på www.thepiratebay.com Men den kan også kjøpes her Kjempegøy trening så er det perfekt for meg som har slik musikksmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #355 Del Skrevet 2. februar 2006 Hege_84 Driver du med hester? Stasha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #356 Del Skrevet 2. februar 2006 Dere er superflinke! Og Ephemera: Du er kjempeskjønn! Jeg har sittet med et smil om munnen når jeg har lest innleggene dine. Du er morsom, blid, støttende og ikke minst motiverende. Kjempebra av deg. Ta deg til deg, du er super! ← Åh, tusen takk! Nå ble jeg glad! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 2. februar 2006 Og forresten, Lanalia: Og ja - vi er klare for sutring og sulten mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. februar 2006 #358 Del Skrevet 2. februar 2006 Vi er alltid klare for flere slankere Synes jeg har hatt en litt dårlig uke.. Har forløpig bare trent en dag, skal trene to dager til, men maten har jeg mistet litt oversikt over. Jeg prøver å spise sunne ting, men det skjærer seg litt innimellom. I går ble det fiskegrateng med poteter og gulerøtter. Men jeg mått ha et par skjeer med smeltet smør på... Og på kvelden var jeg sammen med to venninner jeg ser altfor sjelden og da dytta jeg innpå altfor masse kina/pops På fredag blir det julebord med jobben, så da kommer kaloriene i mengder tenker jeg... Jaja jeg får være fornøyd selv om det ikke blir noe vekttap denne uka, Jeg får heller legge litt ekstra innsats neste uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 2. februar 2006 Vi er alltid klare for flere slankere Synes jeg har hatt en litt dårlig uke.. Har forløpig bare trent en dag, skal trene to dager til, men maten har jeg mistet litt oversikt over. Jeg prøver å spise sunne ting, men det skjærer seg litt innimellom. I går ble det fiskegrateng med poteter og gulerøtter. Men jeg mått ha et par skjeer med smeltet smør på... Og på kvelden var jeg sammen med to venninner jeg ser altfor sjelden og da dytta jeg innpå altfor masse kina/pops På fredag blir det julebord med jobben, så da kommer kaloriene i mengder tenker jeg... Jaja jeg får være fornøyd selv om det ikke blir noe vekttap denne uka, Jeg får heller legge litt ekstra innsats neste uka. ← Vi vil nok alltid ha sånne uker som det der. Og jeg er enig i at det er litt vanskelig å være sosial, ha besøk og være borte på besøk, når man slanker seg. Kan ikke akkurat ta frem medbragt kålrabi og knaske på mens de andre spiser kake heller...?? Du får bare satse på å stå i ro vektmessig denne uka da, vet du. Du må nå forresten forbrenne enorme mengder kalorier på den hoppinga di på avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 2. februar 2006 #360 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg skulle virkelig ønske det... Det hadde vært kjekt om det smittet over i allefall Da kunne jeg bare sitte her på kg mens kiloene forsvant av seg selv! *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå