Gjest @nea Skrevet 8. mai 2006 #2361 Del Skrevet 8. mai 2006 Flinke Vampis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 8. mai 2006 #2362 Del Skrevet 8. mai 2006 Så var det jammen meg mandag igjen, går fort ukene her... Så var det vekta da: 10.04.06: 79,9kg 08.05.06: 78,2kg Det er heldigvis nedgang, men det er jammen meg ikke mye. Gikk VELDIG tregt til å begynne med, men jeg håper det har løsnet litt nå. Var flink og var ute og gikk en times tur i rask gange i går, og i dag har jeg vært på aerobic. Må prøve å fortsette denne framgangen nå ,så blir vel sommer klærene fine på kroppen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 8. mai 2006 #2363 Del Skrevet 8. mai 2006 I går(eler søndag da) hadde jeg en skikkelig utskeielse. Var i familieselskap. Ble stor middag, dessert(både is og kake), potetgull, sjokolade, you name it. Utsatte derfor veiingen til tirsdag(i morgen, eller senere om du vil). Sluntret ikke unna treningen. Det bar opp på treningssenteret. Jeg synes jeg kan ane konturer av muskler på lår/rumpe nå. Ikke dårlig. Er 4 uken med styrketrening nå. Krysser fingre for vektnedgang ved veiing, men jeg vet sannelig ikke. Føler ikke at jeg har gått ned. Men har hvertfall kommet i bedre form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2364 Del Skrevet 9. mai 2006 Idag veide jeg 500 gram mindre enn igår, så nå er kroppen heldigvis i ferd med å kvitte seg med væske Jeg grubler på om jeg kan rekke trening før jobb idag. Step og pump. Timen begynner kl. 12, er ferdig kl. 13 og jeg begynner på jobb kl. 14... :klø: Jeg tror nemlig det kan bli vel hektisk. Jeg skal jo dusje og føne hår og sminke meg - og så komme meg på jobb. Et alternativ er å sykle på ergometersykkelen her hjemme isteden. Skulle ønske jeg hadde tredemølle isteden, jeg synes det er så utrolig kjedelig å sykle... Formen er fremdeles dårlig pga mensen også... Uansett skal jeg først spise frokost og se Big Brother på video fra igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. mai 2006 #2365 Del Skrevet 9. mai 2006 Har vært på Bergenstur i helgen, med null kontroll over maten. Har altså spist det jeg har fått servert. Venter noen dager med å veie meg tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 9. mai 2006 #2366 Del Skrevet 9. mai 2006 Har vært på Bergenstur i helgen, med null kontroll over maten. Har altså spist det jeg har fått servert. Venter noen dager med å veie meg tror jeg... ← Hører vi har vært i samme båt.. Jeg brukte gårsdagen på å trene og spise masse frukt/grønt og grovt + pælme på med vann. Da tror jeg kroppen ble "renset" nok til at jeg kunne tørre å veie meg i dag. Veide 0,2 kg mindre enn forrige tirsdag. Er fornøyd med det, jeg. Spesielt fordi jeg begynner å få litt mer muskler i rumpe og lår nå(magen også, men det bare kjennes, synes ikke). I dag er det 1 time på ellipsemaskinen(samt en del hjernetrim pga kjemitentamen til torsdag. Da må jeg jobbe for å ikke småspise hele tiden ). Synd det er overskyet i dag, hvis ikke ville jeg lagt meg ut i bikini med kjemiboka for å få litt brunfarge. Gidder ikke når himmelen er grå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. mai 2006 #2367 Del Skrevet 9. mai 2006 Er det plass til en til..? Har sakte men sikkert latt forhatte kilo krype tilbake på lår og hofter, og når får jeg ikke på meg buksene mine lengre... Jeg har mellom 6-8 kilo jeg vil ned. Helst 8....minst... Kan jeg få bli med? Er ikke meldem på noe treningssted for tiden, så jeg må holde meg til hjemmetrening og tur! Hm, kanskje jeg skal begynne med pilates igjen i morgen...? Jajja, jeg får spise sunt i dag iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 9. mai 2006 #2368 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg er så glad i dag, jeg elsker sommeren (Jeg har fått en kjole som bare er helt perfekt , så skal jeg på et jobbintervju torsdag, så skal jeg på ballett i dag, så fant jeg noen skikkelig fine sko som jeg skal kjøpe de så snart lønninga kommer) Dette hadde jo lite med tråden og gjøre, men men. Og til deg Ninakanin: Nå skal jeg se på sommerklær jeg har tatt frem og vasket, blir nesten som shopping i eget klesskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sabine Skrevet 9. mai 2006 #2369 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei igjen! Takk for at jeg får være med. Hvor ofte veier dere dere egentlig? Har mest lyst til å gå på vekten hele tiden. Er av den utålmodige typen og vil se resultater RASKT! I går og i dag har jeg vært ganske flink, synes jeg, så det er vel en begynnelse. 600 kcal forsvant på elipemaskinen i dag, og i tillegg tilbrakte jeg to timer vandrende i byen på jakt etter kort treningsbukse som ikke så ut som et pølseskinn. Klarte å holde meg unna is, selv om det virket som om alle spiste is i dag. Kveldene kan bli vanskelige. Jeg har alltid lyst til å kose meg med noe da. Har planer om å lage en mango-lassie i kveld. Det er da både sunt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 9. mai 2006 #2370 Del Skrevet 9. mai 2006 Vi har veiedag på mandager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. mai 2006 #2371 Del Skrevet 9. mai 2006 Vi har veiedag på mandager. ← Okay, jeg veide iallefall 73 kg i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2372 Del Skrevet 9. mai 2006 Nina!! Velkommen til oss! Har all sofakosen med M satt seg på kroppen?? Jeg vet hvordan det der er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Katerina_* Skrevet 9. mai 2006 #2373 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har nå gått ned nye 900 g, hvilket vil si at jeg totalt har gått ned 10 kg (må klappe litt for meg selv:) I dag har jeg spist en gryte bestående av kyllingkjøttdeig, bønner, løk, champignon, chilli og tacosaus. Veldig godt og mettende. Har vært litt dårlig på å få i meg proteiner... Har vært og trent styrke i dag, regner med at jeg skal ta en økt i morgen og. Da kan jeg nemlig spise is meg god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2374 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg har nå gått ned nye 900 g, hvilket vil si at jeg totalt har gått ned 10 kg (må klappe litt for meg selv:) I dag har jeg spist en gryte bestående av kyllingkjøttdeig, bønner, løk, champignon, chilli og tacosaus. Veldig godt og mettende. Har vært litt dårlig på å få i meg proteiner... Har vært og trent styrke i dag, regner med at jeg skal ta en økt i morgen og. Da kan jeg nemlig spise is meg god samvittighet ← Hurra for 10 kilo!! Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. mai 2006 #2375 Del Skrevet 9. mai 2006 Nina!! Velkommen til oss! Har all sofakosen med M satt seg på kroppen?? Jeg vet hvordan det der er... ← Jaaaaaaaaaaaaaah!! Vi spiser og spiser begge to, er skikkelig breie over bakeeen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #2376 Del Skrevet 9. mai 2006 Har faktisk gått ned 1 kg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2377 Del Skrevet 9. mai 2006 noen som vet hvor mange kalorier det er i en stor soft-is med vaffelkjeks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 9. mai 2006 #2378 Del Skrevet 9. mai 2006 Det er myyyyyyyye!!! Skal se om jeg finner det nøyaktige tallet... Sprenger kosemerke budsjettet til Grete Roede i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #2379 Del Skrevet 9. mai 2006 noen som vet hvor mange kalorier det er i en stor soft-is med vaffelkjeks? ← Jeg vil også vite hvor mye kalorier det er i en softis... Jeg har ikke spist det på evigheter, men en vakker dag kommer jeg til å sprekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelin Skrevet 9. mai 2006 #2380 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei jenter! Da er jeg tilbake igjen etter noen uker med altfor mye reising og utskeielser. Er nå på -3 kg fra vi begynte i januar, der har jeg vært siden midten av mars. Har ikke lest gjennom alt som har skjedd siden sist, men jeg synes det er imponerende at såpass mange fra den harde kjernen fortsatt holder ut! Dere er bare flinke, altså. Og nå skal jeg også bli flink igjen, denne gangen vil jeg klare det. Finnes det noen bedre inspirasjon enn at det er bikinivær ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå