Gjest Frøken20 Skrevet 30. april 2006 #2201 Del Skrevet 30. april 2006 og takk for alle tips fruktkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. april 2006 #2202 Del Skrevet 30. april 2006 Du kunne jo lagt deg under dyna igjen?? Men kaldt og ingen mat høres ikke bra ut... (Kan forresten noen forklare meg hvordan jeg limer inn flere innlegg i innlegget mitt? Sånn som du gjør, Fruktkake? Skjønner ikke hvordan du får til det, jeg...) ← Tok ikke sjansen på å legge meg igjen med det første siden jeg etter glass nr. 2 løp mellom stua og toalettet... Du trykker på "siter+" på de innleggene du vil quote, og da kommer de innleggene inn når du trykker på "svar". Du er superduperflink!! Hvordan føler du deg da? føler du deg slank og sunn? ← Fruktkake: Synes du er kjempe flink jeg, har nok ikke vilje styrke til noen slik kur jeg. Blir spennende å høre hvordan det er når du endelig er ferdig. ← Jeg føler meg langt fra sunn. Føler meg fyllesjuk! Hodepine, utmattelse, svimmel... Har spist wok med kyllingstrimler til middag, og jeg hadde jammen bittelitt godteri til dessert. (fikk lov av sambo) Tror ikke jeg orker mer mat i dag, for jeg føler meg helt "vekke". Har flydd på do i hele dag, bortsett fra to timer midt på dagen hvor jeg sov. Gikk på vekta før middagen, og da viste den minus 2 kg siden i går morges. Flyr fremdeles litt på do, og regner med jeg er frisk og opplagt i morra. Hei alle sammen Hatt en kjekk helg? huff, jeg har skeiet helt ut jeg.. men det er fordi jeg har mensen, og da er jeg helt ustoppelig på snopet, spesielt sjokoladen! men jeg ska bedre meg! virker som alle dere her inne er så flinke, så det er jo en motivasjon for meg!=) satser på en ny og frisk start etter mensen! ← Jeg skal love deg at det er flere her inne som er sjokoladevrak under mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. april 2006 #2203 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg fikk skikkelig lyst på knekkebrød! Ja, jeg skal spise meg fordervet på havreknäcke med ost og paprika :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2204 Del Skrevet 30. april 2006 Håper du har fått i dag nok vann, Fruktkake?? Jeg er skikkelig imponert over at du holdt ut! Jeg skulle gjerne gjort noe sånt selv, for det er nok veldig bra å få renset kroppen. Minus 2 kilo hørtes også helt deilig ut, selv om du nok har mistet enorme mengder av både vann og avføring. Kjempeflink har du uansett vært! Det tar vel litt tid før du kommer deg helt, ja. Bra at det er fridag imorgen også da Jeg har gjort endel hagearbeid idag også - og nå er middagen straks klar. Marinert kylling og ris. Nam, nam, jeg er skikkelig sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. april 2006 #2205 Del Skrevet 30. april 2006 Har drukket en del vann ja, men kanskje ikke nok. Selv om jeg skulle holde meg til "lett mat" resten av dagen i dag, så har jeg spist fire knekkebrød (men det er kanskje lett mat?) pluss en liten bolle med is.. Jeg var helt utsultet, og jeg merket jeg ble bedre med en gang jeg fikk i meg noe. Hodepinen har jeg enda, så jeg lurer på om jeg skal ta meg en paracet og stupe i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2206 Del Skrevet 30. april 2006 Har drukket en del vann ja, men kanskje ikke nok. Selv om jeg skulle holde meg til "lett mat" resten av dagen i dag, så har jeg spist fire knekkebrød (men det er kanskje lett mat?) pluss en liten bolle med is.. Jeg var helt utsultet, og jeg merket jeg ble bedre med en gang jeg fikk i meg noe. Hodepinen har jeg enda, så jeg lurer på om jeg skal ta meg en paracet og stupe i seng. ← Drikk litt ekstra mye vann nå før du legger deg da? Tror den maten du har spist er helt lett og fin, ja. Tung mat er sikkert biff og sånt Sov godt da, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2006 #2207 Del Skrevet 30. april 2006 Sikkert mange som er lei av dette spørsmålet, men ser at en del av dere er med i vektklubber. Er det noen som kan gi meg navnet på en som er bra, men gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2208 Del Skrevet 30. april 2006 Imorgen er det mandag og veiedag... men samtidig er det jo også kosedag siden det er helligdag og fridag :klø: Ja, jeg skal i alle fall få lov til å spise helgemat imorgen også, men selvsagt med måte! Jeg tror jeg veier meg både imorgen og tirsdag, så rapporterer jeg det beste resultatet inn til VK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2209 Del Skrevet 30. april 2006 Sikkert mange som er lei av dette spørsmålet, men ser at en del av dere er med i vektklubber. Er det noen som kan gi meg navnet på en som er bra, men gratis? ← www.vektklubben.no er gratis. Vi foretrekker www.vektklubb.no, men den koster penger da. Den største forskjellen er at den som koster penger, regner ut hvor mange kalorier du kan spise per dag hvis du f.eks. skal gå ned 5 kilo på 10 uker. Dette regnes ut fra alder, høyde, vekt og aktivitetsnivå som du plotter inn. Men også på den som er gratis, kan du legge inn alt du spiser per dag, så regner systemet ut hvor mange kalorier du får i deg per måltid. Men her må du altså vite selv hvor mange kalorier du skal spise per dag. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. april 2006 #2210 Del Skrevet 30. april 2006 Drikk litt ekstra mye vann nå før du legger deg da? Tror den maten du har spist er helt lett og fin, ja. Tung mat er sikkert biff og sånt Sov godt da, vennen! ← Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. april 2006 #2211 Del Skrevet 30. april 2006 Uf ja i morgen er veiedag. Jeg har vært lite flink. Men er litt deprimert. Har vært hos legen før helgen fordi jeg har vært så utrolig sliten i det siste. Også har jeg to kuler i mellomgulvet. Har kjent de en stund, men har liksom tenkt at de går vekk av seg selv, men det gjorde de ikke. Nå er jeg henvist til sykehuset for ultralyd, røntgen med slange i halsen av magen og en sånn syremåling med en sonde som jeg skal gå med i 24 timer. Ventetiden på disse undersøkelsene er 16 uker. Uff nå må jeg gå i 16 uker med to ekkle kuler i magen. Og ikke nok med det jeg har også får få røde blodlegmer i blodet og mangler folat. Og legen min tror jeg mangler folat fordi noe udeffinert er feil med magen min så jeg klarer ikke å ta det opp gjennom kosten. Jeg har eksamen neste uke, og det fortsette gjennom tre uker, så har jeg fem uker med praksis som jeg ikke orker. Sjefen min på jobb spørr meg hele tiden om jeg kan ta ekstravakte.Jeg holder på å skrik til han at han ikke orker. Jeg orker ikke å slanke meg denne helgen, dytter i meg uante mengder av søtsaker og syntes synd på meg selv. Føler meg superfeit. Fy flate for en helg, og når venninnen min ringer å spørr om jeg har det bra så sier jeg ja jeg har det kjempe bra. Sorry jeg sporet helt ut av tråden, men måtte få dette ut et sted. Jeg kommer sterkere tilbake, stå på alle sammen dere er kjempe flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. april 2006 Forfatter #2212 Del Skrevet 30. april 2006 litt på Miracl3. Huff, så mye du har å slite med da... Ventetid for sykehusundersøkelse er noe helt forferdelig!! Det er vel lite å gjøre med det, men jeg håper legen din har greid å berolige deg med at det sannsynligvis ikke er noe farlig? Når det gjelder sjefen din, så vil jeg anbefale deg at du snakker med vedkommende og forklarer at du ikke er helt frisk for tiden, og at du dessverre ikke har krefter til ekstravakter nå - men at du snart kommer sterkere tilbake? Det er ihvertfall ikke lurt på brenne lyset i begge ender. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si for å trøste. Men jeg skjønner at slanking kommer litt bak i rekken akkurat nå. Men det er synd at du skal føle deg "superfeit" som du sier... Det er du nok ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 30. april 2006 #2213 Del Skrevet 30. april 2006 til Miracl3 , høres ikke ut som om du har det helt greit nei. Vet liksom ikke helt hva jeg skal si til deg jeg, men ønsker deg lykke til framover. Du får vel bare prøve å få fokuset litt bort i fra alt det negative ( selv om det sikkert ikke er lett). Og neste gang vennina di ringer så fortell henne akkurat hvordan du har det. Jeg vil tro at det hjelper,kanskje ikke til å begynne med, men det hjelper virkelig å få snakket om ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 1. mai 2006 #2214 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Huffda Miracl3! Dette var trist lesning. Jeg henger meg på det Alial og Ephemera sier. Snakk med venninna di. Det hjelper å snakke om de vonde følelsene. Ta vare på deg selv denne tida. Si ifra til sjefen din at du ikke orker ekstravakter på grunn av sykdom. La slankinga komme i annen rekke, men prøv å finne alternativer til trøstespisinga. F.eks. finnes det ikke bedre måte å rase fra seg på enn en skikkelig hard treningsøkt... Vi tenker på deg, Miracle3. Endret 1. mai 2006 av Fruktkake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 1. mai 2006 #2215 Del Skrevet 1. mai 2006 Veiedag, og endelig kan jeg rapportere litt nedgang. Minus 600 g siden sist. Startvekt: 76 kg Nåvekt: 70,2 Total vektnedgang: 5,8 kg Jeg lå an til å gå opp etter forrige veiing. På lørdag veide jeg 600 g MER enn forrige mandag, så kuren gjorde faktisk at jeg gikk ned 1,2 kg. Jeg kommer ikke til å nå målet mitt om 68 kg innen 7. mai, men jeg kommer til å fortsette noen uker til, kanskje helt opp mot bryllupet. I dag føler jeg meg forresten mye bedre. Tror kanskje jeg skal ut og løpe etter morrakaffen. Hm.. skal, skal ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2216 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har akkurat stått opp, og vekta viste bare 82,8 kilo. Startvekt: 90,3 Nåvekt: 82,8 Total nedgang: 7,5 kilo Grunnen til at jeg hopper av glede, er at jeg veier hele 2,1 kilo mindre idag enn jeg gjorde forrige mandag. Men da hadde også vekta stått stille i flere uker. Nå har jeg bare 2,8 kilo igjen til målet, og de må gjerne fortsette å renne av på denne måten Det hører med til historien at jeg var flere ganger på toalettet igår og jeg mener jeg har vært flink med maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #2217 Del Skrevet 1. mai 2006 En liten hilsen til Miracl3 igjen: Jeg mener selvsagt også, i likhet med Alial og Fruktkake, at du bør fortelle venninna di hvordan du har det. Hvis hun er i god venninne (noe jeg håper hun er), så vil hun støtte deg ekstra i denne perioden. Og det vil jo føles godt, ikke sant? Jeg tror kanskje du vil fremstå som perfekt ovenfor henne, og kanskje er hun ei jente som ikke har åpenlyse problemer av noe slag å stri med - men husk at de aller fleste har ting de sliter med i livene sine! Det virker bare ikke sånn av og til. Hvis du åpner deg for henne, så kommer hun sikkert til å fortelle deg ting hun sliter med også. Og det må være bedre for deg å motta støtte fra henne nå, enn å spille skuespill ovenfor henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2218 Del Skrevet 1. mai 2006 En stooor til Miracl3! Har du prøvd å se om noen andre sykehus har kortere ventetid? Husk at det er fritt sykehusvalg!! Mange som glemmer å benytte seg av det... Jeg har brukt privat sykehus på mine operasjoner og er strålende fornøyd. Man betaler bare egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 1. mai 2006 #2219 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har akkurat stått opp, og vekta viste bare 82,8 kilo. Startvekt: 90,3 Nåvekt: 82,8 Total nedgang: 7,5 kilo Grunnen til at jeg hopper av glede, er at jeg veier hele 2,1 kilo mindre idag enn jeg gjorde forrige mandag. Men da hadde også vekta stått stille i flere uker. Nå har jeg bare 2,8 kilo igjen til målet, og de må gjerne fortsette å renne av på denne måten Det hører med til historien at jeg var flere ganger på toalettet igår og jeg mener jeg har vært flink med maten. ← Så bra, Ephemera! Endelig ser det ut som du er forbi den stille perioden. Måtte kiloene bare fortsette å renne vekk! Jeg har vært ganske "hyper" i formiddag. Hun i helsekosten sa at det var en av de positive bivirkningene av C24-kuren; at man blir full av energi og tiltakslyst. Jeg har vaska klær, rydda og vaska kjøkkenet, bakt brød og vært ute på løpetur. I ettermiddag kommer mamma, søstera mi og niesene mine. Mamma skal hjelpe meg med rydding i bedene på terrassen og planting, og jeg skal servere vafler. Skal prøve å ikke stappe i meg mer enn to.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 1. mai 2006 #2220 Del Skrevet 1. mai 2006 Så var det veiedag da! Det ser ut som om jeg får resultater av slitet mittt! Jeg har vært superstreng hele uka, og trent kondis 4 dager. Jeg har ikke spist opp de kaloriene jeg har trent, og jeg skeiet kun ut med 300 kcal over grensa på lørdag. Resultatet ble -1,6kg i dag! Men jeg tør ikke hoppe av glede enda... Jeg vil se på endringen over en 3 ukers tid før jeg tør glede meg. Jeg gikk jo bare opp og ned sist... Men nå har jeg bestemt meg for å ikke skeie ut og være supersterk hele tiden. Ingen alkohol eller fete middager i helgene. Og jeg må prioritere treningen, selv om jeg egentlig ikke har tid pga eksamen som nærmer seg... Bare 10 dager til første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå