Lizzie Skrevet 24. april 2006 #2041 Del Skrevet 24. april 2006 til Fruktkake, Ephemera, Little me og Remyline Det er kjempekoselig og inspirerende å få så koselige og oppmuntrende tilbakemeldinger. Fruktkake: Jeg har som mål å komme ned til 65 kilo og nå har jeg da 4,4 kilo igjen. Etter planen skal målet være nådd innen 19. juni, så jeg blir her en stund til. Ikke vet jeg med sikkerhet om jeg vil trives med den vekta heller? Men så veldig mye lenger ned bør jeg ikke med min høyde (176). Dog må det nevnes at beinbygningen min veier så godt som ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 24. april 2006 #2042 Del Skrevet 24. april 2006 For en helg! Har vært på jentetur i trondheim (og vi har kjørt bil). Det ble litt for mye god/fet mat og alkohol på meg Så jeg tør ikke veie meg, fordi jeg vet jeg har gått opp. Skal prøve å få trent en time i dag, og i morgen er det ballett. Så får håpe denne uka blir bedre! Til alle som er så flinke her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katerina Skrevet 24. april 2006 #2043 Del Skrevet 24. april 2006 Da var det nok en veiedag. Var kjempespent da jeg gikk på vekta, og fikk meg en skikkelig overraskelse. Hadde gått ned to kilo siden forrige uke Har gått og vært fornøyd i hele dag. Har tilsammen gått ned 8 kg, og er kjempefornøyd! Har vært og trent styrke nå, godt å få det unnagjort. Prøver å trene et eller annet hver dag, så får jeg ikke så dårlig samvittighet nåe jeg ligger og slapper av i sofaen om kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2006 #2044 Del Skrevet 24. april 2006 Så flinke alle er!! wow Katerina!! 2 kg!! Det er jo supert! Jeg stod på stedet hvil, men jeg har spist masse godteri denne uka selv om jeg har gått fire 90 minutters turer. I dag har jeg skjerpet inn maten og har foreløpig spist grovt brød, leverpostei og gulerøtter. Jeg skal snart ut på nok en 90 minutters tur. Det er veldig kjekt å forplikte seg til turer med venninner for da må man bare! Nå sitter jeg å tenker ut et magert måltid med kyllingfilet som smaker skikkelig godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2045 Del Skrevet 24. april 2006 Flink Vampis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 24. april 2006 #2046 Del Skrevet 24. april 2006 Hvor mye forbrenner man når man bare står oppreist? Skal på fotballkamp i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2047 Del Skrevet 24. april 2006 Hvor mye forbrenner man når man bare står oppreist? Skal på fotballkamp i kveld... ← Da må du jo hoppe og skrike litt så blir nok en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2006 #2048 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg forbrenner visst 154 kcal hvis jeg spiser stående i en time..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 24. april 2006 #2049 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg går opp og opp.. Lurer på om det kan være noe væskeansamlinger, for jeg synes ikke det synes... Uansett, jeg fortsetter og trene. I dag har jeg trent styrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2006 #2050 Del Skrevet 24. april 2006 Prøv å drikke en del te Hercuba. Da vil du iallefall miste litt ekstra vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katerina Skrevet 24. april 2006 #2051 Del Skrevet 24. april 2006 Tusen takk, Vampyra! Tenkte jeg skulle dele en oppskrift med dere som jeg fant på en annen side, nemlig gele basert på fun light og gelatin. Man lager saft av 1 liter vann og fun light, gjerne litt sterkere enn om du skal drikke det. Så koker man opp dette. Gelatinen (10 plater evt et par til) legges i kaldt vann i ca. 5 min, før man legger det i 1 dl. kokende vann og rører det ut. Deretter heller man det oppi saften og rører godt. Så heller man det over i en bolle og setter det kaldt. Prøvde oppskriften i helga. Ble ikke så verst, og så kommer hele på rundt 80 kcalorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 24. april 2006 #2052 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg gikk sikkert ned en halvkilo da jeg dreit idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fruktkake_* Skrevet 24. april 2006 #2053 Del Skrevet 24. april 2006 Da må du jo hoppe og skrike litt så blir nok en del ← Hehe.. Får håpe Start scorer mange mål, for da blir det iallfall hyling og hopping!! Men om de taper, er det større sjans for at jeg setter meg ned.. Jeg forbrenner visst 154 kcal hvis jeg spiser stående i en time..... ← Heheh.. Ganske teit at de har et punkt på vektklubb som heter "spise stående", og ikke bare "å stå". Hvis jeg spiser stående går det gjerne fort unna, så da er det ikke snakk om mer enn et par minutter max. Tror jeg skal plotte det inn på spise stående jeg. Så får jeg heller sørge for å ha en tyggis i kjeften til enhver tid slik at tyggemuskulaturen jobber litt Ellers fikk jeg SINNSYKT lyst på en Sandwich-is nettopp... Sitter på jobb og venter på at Ø skal hente meg, og jeg vet at fryseren her er full av is. Men jeg var flink og gikk og tok meg en banan heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 24. april 2006 #2054 Del Skrevet 24. april 2006 Prøv å drikke en del te Hercuba. Da vil du iallefall miste litt ekstra vann! ← Drikker 2-3 kopper grønn te/rense te om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 24. april 2006 #2055 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg går opp og opp.. Lurer på om det kan være noe væskeansamlinger, for jeg synes ikke det synes... Uansett, jeg fortsetter og trene. I dag har jeg trent styrke! ← Har du trent mye? I såfall må du huske at muskler veier mer enn fett, så det kan være lurt og måle seg og kansje ta noen bilder for å sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 24. april 2006 #2056 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg veide meg i dag, men skrev ikke opp resultatet på vektklubben. 1 kilo opp fra forrige mandag, og det stemmer ikke. Var på spinning i går, og jeg veier vanligvis mye mer dagen etter jeg har vært på trening. Derfor blir det offisiell veiedag på meg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 24. april 2006 #2057 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg veide meg i dag, men skrev ikke opp resultatet på vektklubben. 1 kilo opp fra forrige mandag, og det stemmer ikke. Var på spinning i går, og jeg veier vanligvis mye mer dagen etter jeg har vært på trening. Derfor blir det offisiell veiedag på meg i morgen. ← Gjør som deg, jeg.. Forstod at det var en kg opp etter påske.. men det at det var enda en kg opp en uke senere igjen synes jeg var litt mystisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 24. april 2006 #2058 Del Skrevet 24. april 2006 Minner meg selv om at jeg snart skal i gang her jeg også..! Kjenner jeg begynner å bli motivert nå og det er deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2006 #2059 Del Skrevet 24. april 2006 Det er helt utrolig hva man kan legge inn i vektklubb av "trim"... Jeg legger bare inne det jeg gjør for å trimme, ikke alt annet. Nå har jeg gått tur og ble skikkelig svett og andpusten! (gikk opp en lang bakke på slutten). Og så har jeg spist kylling korma til middag. Jeg synes det er vanskelig å lage sunne middager som metter. Hvis man skal ha poteter, ris eller pasta blir det fort mange kalorier... Kanskje vi kan hjelpe hverandre med oppskrifter med få kalorier i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 24. april 2006 #2060 Del Skrevet 24. april 2006 Det er helt utrolig hva man kan legge inn i vektklubb av "trim"... Jeg legger bare inne det jeg gjør for å trimme, ikke alt annet. Nå har jeg gått tur og ble skikkelig svett og andpusten! (gikk opp en lang bakke på slutten). Og så har jeg spist kylling korma til middag. Jeg synes det er vanskelig å lage sunne middager som metter. Hvis man skal ha poteter, ris eller pasta blir det fort mange kalorier... Kanskje vi kan hjelpe hverandre med oppskrifter med få kalorier i? ← Høres ut som et knall forslag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå