Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1721 Del Skrevet 30. mars 2006 Hos meg er magen problemet. Hadde jeg fått bort den, hadde jeg vært fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1722 Del Skrevet 30. mars 2006 Apropos kantinemat.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129061 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1723 Del Skrevet 30. mars 2006 Samme her. Magen er ikke noe stort problem, men jeg skulle gjerne hatt litt slankere ben og liiitt mindre rumpe. Men, jeg er alltid på trening fra ca 18/19.00-21.00. Etter dette er jeg alltid UTROLIG sulten, og sliter med å holde meg unna maten. Noen som har et godt tips til en lett og kaloriløs kveldsmat? 1300 kcal eller ikke, jeg må ha kvelds. Men jeg skjønner ikke helt dette med Vektklubb. Dersom man i utgangspunktet skal holde seg til 1300 kcal, men med trening kan spise litt mer, vil man da gå ned i vekt? Vil det ikke bare gå i null da, dersom man spiser mer enn 1300 kcal? Da spiser man jo bare på seg igjen det man nettopp har trent bort da? Eller har jeg bare misforstått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #1724 Del Skrevet 30. mars 2006 Oh herregud, du MÅ spise etter trening! Når du trener forbrenner du jo masse kalorier - og disse er det meningen at du skal spise opp! Hvis du skal ha 1300 kalorier - og trener bort 500 den dagen, så skal du spise 1800 kal! Det er kjempeviktig å spise etter trening, hvis du ikke gjør det bryter du ned kroppen! Du bør spise tilsvarende en middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 30. mars 2006 #1725 Del Skrevet 30. mars 2006 Enig i at det er viktig å spise etter trening ja! Du kan jo velge et sunt alternativ. Jeg tar ofte yoghurt med litt müsli og en frukt etter endt treningsøkt. Ellers så er jeg skikkelig deppa idag. Vet ikke helt hvorfor, en blanding av hodepine, frustrasjon over jobbsøking og at jeg føler meg litt "sprengt" på tross av at jeg har trent hver dag denne uken og vært relativt flink med spisingen. Jeg vet at jeg alltid blir slik et par dager før mensen, men det er like dritt hver gang liekvel. Uff, vil bare legge meg ned og sove til det går over, men jeg kan jo ikke det. Satser på at humøret stiger når jeg går på trening etter jobb. Det gjør jo som oftest det. Bare jeg klarer å holde meg unna trøste-sjokoladen, så er det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1726 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har også 1300 kcal om dagen, syntes egentlig det går ganske grreit. Jeg begynner dagen med en skrive Ingers rugbrød med kalkunpålegg, leverpostei eller ost, så gjentar jeg det samme til lunsj. Mellom middag og lunsj tar jeg et knekkebrød eller en youghurt og litt frukt. Til middag spiser jeg stort sett kylling, pizza, salat, pita med kjøtt elller fisk. Noen ganger strekker også budsjette til et ryvita knekkebrød til kvelds. Etter at jeg begynte med Ingers rugbrød er jeg ikke sulten i det hele tatt. Og det smaker kjempe godt, særlig med banan på Jeg er nøye med å veie maten. Selv om målet er ned 1 kg i uka så er det få uker jeg har gått ned en kilo. Er som oftes mellom 500 - 800 gram ned pr uke. Jeg digger å se at jeansene mine begynner å bli store. Men jeg har mest fett på lårene og det ser ut til at det tar tid å bli kvitt ridelår. Magen er jo helt flat, men lårene buler, dumme fassong ← Men du... Er det ikke litt vel lite å spise bare 2 brødskiver før middag?? Ser at du skriver at du er mett og ikke sulten, men... Jeg spiser 5 skiver Ingers Rugbrød (2 til frokost og 3 til lunsj) og kunne ikke klart meg med mindre. Kanskje du spiser tidlig middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1727 Del Skrevet 30. mars 2006 Sulten og godtesyk Håper jeg blir gravid denne måneden, for da må jeg avslutte slankekuren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 30. mars 2006 #1728 Del Skrevet 30. mars 2006 Sulten og godtesyk Håper jeg blir gravid denne måneden, for da må jeg avslutte slankekuren... ← Jeg anbefaler deg i så fall at du ikke setter deg i sofaen og spiser sjokolade i 9 måneder. Slankekuren etterpå blir da myyye lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1729 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg anbefaler deg i så fall at du ikke setter deg i sofaen og spiser sjokolade i 9 måneder. Slankekuren etterpå blir da myyye lenger... ← Å nei! Jeg skal helst ikke legge på meg noen ting når jeg blir gravid! Jeg skal trene og holde meg i form! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mars 2006 #1730 Del Skrevet 30. mars 2006 Oh herregud, du MÅ spise etter trening! Når du trener forbrenner du jo masse kalorier - og disse er det meningen at du skal spise opp! Hvis du skal ha 1300 kalorier - og trener bort 500 den dagen, så skal du spise 1800 kal! Det er kjempeviktig å spise etter trening, hvis du ikke gjør det bryter du ned kroppen! Du bør spise tilsvarende en middag. ← Man MÅ ikke spise det man trener bort, men man KAN. Men man skal alltid spise etter trening da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. mars 2006 #1731 Del Skrevet 30. mars 2006 Men du... Er det ikke litt vel lite å spise bare 2 brødskiver før middag?? Ser at du skriver at du er mett og ikke sulten, men... Jeg spiser 5 skiver Ingers Rugbrød (2 til frokost og 3 til lunsj) og kunne ikke klart meg med mindre. Kanskje du spiser tidlig middag? ← Mulig jeg har litt tykke skiver, hver av de er ca 50 gram. Jeg pleier å bruke ca 500 - 600 av kcal til middag Før jeg slanket meg spiste jeg aldri frokost, er ikke særlig sulten på morran. Men spise jo en frukt eller youghurt eller begge deler mellom lunsj og middag. Jeg har frokost ca kl 8, lunsj klokken 12, mellommåltid klokken 14 30 og middag mellom 17 og 18. Knekkebrød til kvelds ca 20. Funker kjeme bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. mars 2006 #1732 Del Skrevet 30. mars 2006 Å nei! Jeg skal helst ikke legge på meg noen ting når jeg blir gravid! Jeg skal trene og holde meg i form! ← Du må jo nødvendigis legge på deg ti kilo, men du trenger ikke legge på deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1733 Del Skrevet 30. mars 2006 Du må jo nødvendigis legge på deg ti kilo, men du trenger ikke legge på deg mer. ← Jo, jo... jeg vet jo det da... Men jeg skal ikke ese ut mer enn nødvendig Har sniklest litt i andre tråder her, og forstår det som at folk går opp og ned i vekt hele tiden. Det skal ikke vi i denne tråden gjøre Aldri om jeg orker å slanke meg flere ganger enn nødvendig. Jeg skal greie å holde vekta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. mars 2006 #1734 Del Skrevet 30. mars 2006 Jo, jo... jeg vet jo det da... Men jeg skal ikke ese ut mer enn nødvendig Har sniklest litt i andre tråder her, og forstår det som at folk går opp og ned i vekt hele tiden. Det skal ikke vi i denne tråden gjøre Aldri om jeg orker å slanke meg flere ganger enn nødvendig. Jeg skal greie å holde vekta!! ← Samme her jeg skal drive med den hold vekten greia på vektklubben. Dette gidder jeg ikke flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 30. mars 2006 #1735 Del Skrevet 30. mars 2006 I dag er det konsert! Det betyr øl. Seks halvlitere inneholder svimlende 1200 kcal Så jeg vil sprekke budsjettet mitt litt. Sitter her med Hansa Ultra, så jeg sparer jo på noen bittefå kalorier. I dag er det den store brøddagen for meg. Brød til lunsj, mellommåltid og middag (blæh). Middag fordi jeg fremdeles sitter på jobb. Skal være her til jeg blir henta av venninna om en time. Da venter MADRUGADA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #1736 Del Skrevet 30. mars 2006 Nå har jeg vært å trent step, det var utrolig godt. Har hatt problemer med beina i det siste (overbelastning eller beinhinnebetennelse kanskje?), men har tatt en pause fra treninga i over ei uke nesten, og så begynte jeg forsiktig igjen, og nå kjenner jeg ingenting, bortsett fra at jeg er sliten da Vi bestilte oss sydentur i dag og, det var utsolgt for 2 ukers, men siden de hadde 2 1-ukers på det hotellet vi ønsket oss etter hverandre, så var det mulig at vi kunne få en 2 ukers alikevel Skulle få svar over helgen. Håper det går i orden, men uansett skal vi være ei uke og derfor må jeg bli litt strammere i fisken ja Nå skal jeg kose meg med havregrøt med masse kanel Det er nam nam nam Ha en fin kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katerina Skrevet 30. mars 2006 #1737 Del Skrevet 30. mars 2006 Dagen i dag har vært en skikkelig drittdag! Har greid å stappe i meg en heeel pizza Grandiosa Men i morgen er det en ny dag. skal dra og trene tidlig i morgen, er nødt til å forbrenne endel kalorier. Har ikke spist godis/snacks/dessert eller noe sånt på 4 1/2 uke nå. Skal holde meg helt til påske. Gleder meg fælt til å momse läckerol når jeg er ferdig med "godteloven". Ligger og slapper av på sofaen nå. Kanskje jeg skal ta noen sit-ups, for å bøte på samvittigheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1738 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har spist et beger Fedon-is igjen - etter at jeg holdt på å dø av sjokoladesug! Genial is!! Og imorgen er det fredag og lov til å spise sjokolade! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. mars 2006 #1739 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg er helt overrasket over hvor mye fett det er i maten vi får på skolen jeg. Trodde kanskje storkjøkken var litt bevisste på slikt da, men nei.. Kaka mi på vektklubb ligner overhodet ikke på eksempel-kaken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 30. mars 2006 #1740 Del Skrevet 30. mars 2006 Sniker meg innom igjen, jeg. Jeg bare lurte på hvordan opplegget deres med trening/mat er? Feks: Sunn mat og slanking + 3 treningstimer fra mandag til fredag. Fri og litt kos(+alkohol) på lørdag og søndag, Hvordan ser oppleggene dere følger ut? Hvor mange "kosedager" unner dere dere, og hvordan legger dere de opp i forhold til mat(er det skikkelig fråtsning eller fremdeles kaloritelling)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå