Gjest Fruktkake Skrevet 28. mars 2006 #1681 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg informerer at jeg fra nå har tirsdager som offisiell veiedag! mandager er dårlige dager for meg, så etter en tur på vekta i dag er humøret mitt så mye bedre. Minus 1.2 kg siden forrige mandag, og ned totalt 4.2 kg siden vi startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #1682 Del Skrevet 28. mars 2006 Oj, det var bra nedgang, Fruktkake! Men hvordan får du til å legge inn vekta på VK på tirsdager? Det er jo liksom låst til mandager... Og du må jo snart være i mål med slankinga di nå? Skulle du ikke ned 5 kilo? (Jeg vil også være ferdig snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. mars 2006 #1683 Del Skrevet 28. mars 2006 Veldig rart dette med tirsdagene jeg veier også mindere på tirsdag hehe. I går når jeg veide meg hadde vekten gått ned 800 gram i dag 1,2 kilo siden forrige mandag hehe. Men holder meg til mandagene det får meg til å huske at jeg må spise litt bra i helgene også. Bare 10 kilo igjen nå, håper jeg rekker det til august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #1684 Del Skrevet 28. mars 2006 Snikveide meg idag jeg også, og veide 100 gram mindre enn igår. Jeg tar det med meg til neste mandag Og jeg skal være flink denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 28. mars 2006 #1685 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen som vet sånn ca. hvor mange gram det er i en ferdigoppskåret brødskive? Er det 30, eller er det ca 60? Synes det er vanskelig å skrive inn sånn på Vektklubben, fordi jeg egentlig ikke aner hvor mye det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #1686 Del Skrevet 28. mars 2006 En skive Ingers rugbrød inneholder ca. 70 kalorier, så da er det kanskje rundt 60 i en vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. mars 2006 #1687 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen som vet sånn ca. hvor mange gram det er i en ferdigoppskåret brødskive? Er det 30, eller er det ca 60? Synes det er vanskelig å skrive inn sånn på Vektklubben, fordi jeg egentlig ikke aner hvor mye det er. ← Jeg tror det er ca 30 fordi da jeg gikk på GR så kunne jeg spise 2 ferdigoppskåret skiver og de hadde brødrasjon på rundt 50 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 28. mars 2006 #1688 Del Skrevet 28. mars 2006 En vanlig brødskive som er ganske tynn veier ca. 30 gram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 28. mars 2006 #1689 Del Skrevet 28. mars 2006 Tusen takk skal dere ha I dag spiste jeg 4 skiver speltbrød fra "Bakeren" til lunsj. Uten pålegg da, men likevel. Jeg blir jo aldri mett! Og så er brød sååå godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 28. mars 2006 #1690 Del Skrevet 28. mars 2006 I dag spiste jeg 4 skiver speltbrød fra "Bakeren" til lunsj. Uten pålegg da, men likevel. Jeg blir jo aldri mett! Og så er brød sååå godt ← Tar du på pålegg blir du sikkert fortere mett! Less på med sunt pålegg og grønnsaker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #1691 Del Skrevet 28. mars 2006 Tar du på pålegg blir du sikkert fortere mett! Less på med sunt pålegg og grønnsaker! ← Enig! Brød inneholder egentlig en del kcal, og metter jo selvfølgelig bra,mne bytter du ut 1-2 skiver med mager pålegg som skinke, lett kremost og slat i tillegg får du mer mat for litt mindre kcal. Jeg bruker ofte skinke og egg sammen med salat og litt børd/knekkebrød som lunsj, og det metter bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 28. mars 2006 #1692 Del Skrevet 28. mars 2006 I dag ringe jeg for å få resultatene for prøvene jeg tok, og vet dere hva: jeg er frisk Så nå skal jeg straks dra på ballett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. mars 2006 #1693 Del Skrevet 28. mars 2006 Oj, det var bra nedgang, Fruktkake! Men hvordan får du til å legge inn vekta på VK på tirsdager? Det er jo liksom låst til mandager... Og du må jo snart være i mål med slankinga di nå? Skulle du ikke ned 5 kilo? (Jeg vil også være ferdig snart ) ← Jeg legger til vekta på tirsdager, men det blir registrert som om det skulle være mandag jeg la den inn. Nei, jeg skulle ned 8 kg. Så jeg er cirka halvveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. mars 2006 #1694 Del Skrevet 28. mars 2006 I dag ringe jeg for å få resultatene for prøvene jeg tok, og vet dere hva: jeg er frisk Så nå skal jeg straks dra på ballett. ← Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #1695 Del Skrevet 28. mars 2006 Fruktkake: *puster lettet ut over at du blir her en stund til* Hege: Så utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little sister Skrevet 28. mars 2006 #1696 Del Skrevet 28. mars 2006 Å så godt det var å få rørt på seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 28. mars 2006 #1697 Del Skrevet 28. mars 2006 Fruktkake: *puster lettet ut over at du blir her en stund til* Hege: Så utrolig bra!! ← Ja, dere blir ikke kvitt meg så lett Jeg har på følelsen at de siste kiloene blir vanskelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 28. mars 2006 #1698 Del Skrevet 28. mars 2006 Æsj spiste smågodt i stedet for middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 28. mars 2006 #1699 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen som vet om de pølsebrødene de har inne på vektklubb er store eller små?? Det ble to wiener med store brød til middag i dag nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #1700 Del Skrevet 29. mars 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/...,797991,00.html Tips for de som lurer på hvorfor de står stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå