Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktkake

Jeg informerer at jeg fra nå har tirsdager som offisiell veiedag! mandager er dårlige dager for meg, så etter en tur på vekta i dag er humøret mitt så mye bedre.

Minus 1.2 kg siden forrige mandag, og ned totalt 4.2 kg siden vi startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, det var bra nedgang, Fruktkake! Men hvordan får du til å legge inn vekta på VK på tirsdager? Det er jo liksom låst til mandager...

Og du må jo snart være i mål med slankinga di nå? Skulle du ikke ned 5 kilo?

:hoppe:

(Jeg vil også være ferdig snart :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart dette med tirsdagene jeg veier også mindere på tirsdag hehe. I går når jeg veide meg hadde vekten gått ned 800 gram i dag 1,2 kilo siden forrige mandag hehe.

Men holder meg til mandagene det får meg til å huske at jeg må spise litt bra i helgene også. Bare 10 kilo igjen nå, håper jeg rekker det til august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikveide meg idag jeg også, og veide 100 gram mindre enn igår. Jeg tar det med meg til neste mandag ;) Og jeg skal være flink denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet sånn ca. hvor mange gram det er i en ferdigoppskåret brødskive? Er det 30, eller er det ca 60? Synes det er vanskelig å skrive inn sånn på Vektklubben, fordi jeg egentlig ikke aner hvor mye det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skive Ingers rugbrød inneholder ca. 70 kalorier, så da er det kanskje rundt 60 i en vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet sånn ca. hvor mange gram det er i en ferdigoppskåret brødskive? Er det 30, eller er det ca 60? Synes det er vanskelig å skrive inn sånn på Vektklubben, fordi jeg egentlig ikke aner hvor mye det er.

Jeg tror det er ca 30 fordi da jeg gikk på GR så kunne jeg spise 2 ferdigoppskåret skiver og de hadde brødrasjon på rundt 50 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha ;)

I dag spiste jeg 4 skiver speltbrød fra "Bakeren" til lunsj. :overrasket:

Uten pålegg da, men likevel. Jeg blir jo aldri mett! Og så er brød sååå godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica
I dag spiste jeg 4 skiver speltbrød fra "Bakeren" til lunsj.  :overrasket:

Uten pålegg da, men likevel. Jeg blir jo aldri mett! Og så er brød sååå godt

Tar du på pålegg blir du sikkert fortere mett! Less på med sunt pålegg og grønnsaker!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tar du på pålegg blir du sikkert fortere mett! Less på med sunt pålegg og grønnsaker!

Enig! Brød inneholder egentlig en del kcal, og metter jo selvfølgelig bra,mne bytter du ut 1-2 skiver med mager pålegg som skinke, lett kremost og slat i tillegg får du mer mat for litt mindre kcal.

Jeg bruker ofte skinke og egg sammen med salat og litt børd/knekkebrød som lunsj, og det metter bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ringe jeg for å få resultatene for prøvene jeg tok, og vet dere hva: jeg er frisk :hoppe::hoppe::hoppe:

Så nå skal jeg straks dra på ballett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Oj, det var bra nedgang, Fruktkake! Men hvordan får du til å legge inn vekta på VK på tirsdager? Det er jo liksom låst til mandager...

Og du må jo snart være i mål med slankinga di nå? Skulle du ikke ned 5 kilo?

(Jeg vil også være ferdig snart  :sur: )

Jeg legger til vekta på tirsdager, men det blir registrert som om det skulle være mandag jeg la den inn.

Nei, jeg skulle ned 8 kg. Så jeg er cirka halvveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fruktkake
I dag ringe jeg for å få resultatene for prøvene jeg tok, og vet dere hva: jeg er frisk  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så nå skal jeg straks dra på ballett.

Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fruktkake
Fruktkake: *puster lettet ut over at du blir her en stund til*  ;)

Hege: Så utrolig bra!! 

Ja, dere blir ikke kvitt meg så lett ;)

Jeg har på følelsen at de siste kiloene blir vanskelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Noen som vet om de pølsebrødene de har inne på vektklubb er store eller små??

Det ble to wiener med store brød til middag i dag nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...