Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Stakkars meg som er liten og lubben, burde muligens satse på 50 kilo men målet er og blir 65 kilo.

Det viktigeste er å finne en trivselsvekt syntes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm.. Kyllingbrystfileter med barbequemarinade og -saus, ris, salat... Tror jammen ikke det ble så usunt gitt. To og et halvt glass rødvin. Ble fryktelig mett, men fyyy så godt!

Ephemera: Hvor høy er du nå igjen? Jeg er ganske høy selv, og jeg er av den oppfatning at det er bedre å være høy og slank (ikke syltynn da selvsagt) enn høy og lubben. Er man høy og lubben så blir man så eh.. diger liksom. Er man høy og slank er man bare elegant og sexy.

Jeg er 1,80.

Men la meg understreke at jeg ikke er høy og lubben nå heller da... selv om jeg veier såpass mye som jeg gjør :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars meg som er liten og lubben, burde muligens satse på 50 kilo men målet er og blir 65 kilo.

Det viktigeste er å finne en trivselsvekt syntes nå jeg.

Helt klart! Og dessuten så veier folk forskjellig, etter som hvordan de er bygd, hvor mye muskler man har osv. Og kiloene sitter på forskjellige plasser hos forskjellige folk. 2 forskjellige personer med samme høyde og vekt kan se totalt forskjellige ut!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 

Sans youghurten med jordbær er overraskende god! og bare 75 kcal i et beger!

Ja, jeg vet! Jeg ble også overrasket over hvor god den var! Det er jo litt gøy å oppdage magre ting som er gode også :) Vi lærer jo mye smart når vi holder på med dette! Og jeg tror vi tar med oss det meste i underbevisstheten når vi er "ferdige" med slankekuren også, vi husker hva som er lurt å spise og ikke. Vi skal jo holde vekta da også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Denne uka her tester jeg meg selv litt siden jeg ikke har ført inn noe på vektklubb enda... Blir spennende å se om jeg kalrer å gå ned når jeg ikke har kontroll på hva jeg spiser :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Få høre referat fra Trondheimsturen da? :hoppe:

På lørdag ble det bytur på formiddagen, og så spiste vi lunsj på Dickens (var sånn lørdagsjazz der) Jeg spiste burger med chips, og det er den beste burgeren jeg har smakt!

På kvelden hadde vi vors hos svigersøstra mi, og de fleste dro på byen etter det. Siden jeg ikke hadde drukket orket jeg ikke dra på byen, kan jo ikke danse heller når jeg er syk så.

Men jeg og svigersøstra mi dro en tur på samfundet, men var ikke så gøy (de var jo så unge allesammen...) så vi dro etter kort tid.

På søndag var vi bare hjemme og slappet av og lagte div kyllingretter.

På mandag var vi i byen fra formiddag til langt utpå kvelden. Vi var på peppes på dagen og spiste, og så var vi på kino, Walk the line, kjempebra film :tommel:

På tirdag var vi også i byen, men dro hjem med toget kl 16:00 så ble ikke lange tiden i byen

Så har kjøp meg en del klær og sminke nå :sjarmor:

Jeg bare elsker Trondheim, det er den beste byen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går

Den gamle damen i blokken min: Har du slanket deg?

Jeg: mm litt

Damen: Det kler deg veldig godt

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Så gøy at noen ser det, så gøy at buksene mine er litt større og det er bare 4 kilo ned :)

:) Ha en god slankedag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet! Jeg ble også overrasket over hvor god den var! Det er jo litt gøy å oppdage magre ting som er gode også  :)  Vi lærer jo mye smart når vi holder på med dette! Og jeg tror vi tar med oss det meste i underbevisstheten når vi er "ferdige" med slankekuren også, vi husker hva som er lurt å spise og ikke. Vi skal jo holde vekta da også  ;)

:enig: :enig_anim:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går

Den gamle damen i blokken min: Har du slanket deg?

Jeg: mm litt

Damen: Det kler deg veldig godt

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så gøy at noen ser det, så gøy at buksene mine er litt større og det er bare 4 kilo ned  :)

:) Ha en god slankedag alle sammen  :)

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katerina

Synes jeg har vært flink nå. Starta dagen med å trene styrke hjemme i ca.45 min. Greit å ha muligheten til å gjøre det hjemme. Ønsker å få litt fart på sakene, så nå går jeg over til lav-karbo. Har funka ok før. Holder meg unna alt av søtt/snacks/dessert fram til påske, så det blir om å gjøre å kutte ned litt på brødspisinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miracl3: Åh så deilig å høre sånt da! Jeg har også fått kommentarer om at jeg virker smalere, enda jeg bare har gått ned et par kilo. Gåturene med venninnen min virker, tror jeg!

Jeg fant frem noen "inspirasjonebilder" i går, de er 10 år gamle, og jeg veier 25 kilo mindre enn jeg gjør nå (og ti kilo mindre enn det som nok ser ok ut på meg nå), jeg var TYNN! Jeg hadde nesten sånne modellarmer, sånne tynntynne overarmer. Men, så hadde jeg sultet meg igjennom en kjærlighetssorg. Det er forresten mine mest effektive slankekurer, jeg går alltid ned masse når jeg er ulykkelig. Dog kan jeg vel ikke akkurat anbefale den kuren til noen.

Til tross for bildene, spiste jeg smågodt og småsjokolader i går... ÆSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

GRATULERER MED LAPPEN, EPHEMERA! :hoppe::klem:

er mensentid på meg og nå... og vi har en boks på over to kg med spesial småsjokokolader i kjøleskapet... :hår: MEN; den har vært der i snart to uker, og jeg har holdt meg unna! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Jeg og sambo var på smartclub i stad og mens vi stod i kø for å betale ble jeg fast bestemt på at jeg skulle unne meg en soft is når vi kom ut av kassa. Men da jeg dro frem lommeboka ombestemte jeg meg og gikk ut uten softisen! Synes jeg var ganske flink da ja! Og sambo lo av meg som ombestemte meg så brått :ler:

Men jeg har spist en belvita i dag da.... :sjenert: Men det er ikke sååå ille...

Lurer fælt på hva vekta viser til mandag, for denne uka blir veldig halvveis... ingen trening og litt godteri, og i morgen skal jeg ha home party hos meg med jentene, og da blir det ost og rødvin... Tenker jeg spiser mat før de kommer så jeg ikke orker så mye ost jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktkake
Jeg og sambo var på smartclub i stad og mens vi stod i kø for å betale ble jeg fast bestemt på at jeg skulle unne meg en soft is når vi kom ut av kassa. Men da jeg dro frem lommeboka ombestemte jeg meg og gikk ut uten softisen! Synes jeg var ganske flink da ja! Og sambo lo av meg som ombestemte meg så brått :ler:

Men jeg har spist en belvita i dag da.... :sjenert:  Men det er ikke sååå ille...

Lurer fælt på hva vekta viser til mandag, for denne uka blir veldig halvveis... ingen trening og litt godteri, og i morgen skal jeg ha home party hos meg med jentene, og da blir det ost og rødvin... Tenker jeg spiser mat før de kommer så jeg ikke orker så mye ost jeg!

:klappe: Så bra Vampyra! En belvita er da ingenting i forhold til en softis! Du er flink. Jeg skjønner hva du mener når det gjelder "halvveis uke". Får ikke trent noe jeg heller. Skulle egentlig i dag, men sambo har tatt bilen. Og da blir det jo mye vanskeligere! Og så er jeg trøtt. Tror jeg skal køye supertidlig i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hos meg står det mest på vilja til å trene da... Har hatt en skikkelig lat uke, men jeg får prøve å skjerpe meg til uka. Jeg ga meg med vilje treningsfri denne uka fordi jeg merka at jeg stressa så mye med det i hodet mitt.. Men jeg håper vilja blir bedre til uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg spist pannekaker til middag :sikle: Det var kjempe godt, jeg stekte de i teflonpanne slik at jeg kunne unngå smør ved steking.

Jeg har ikke trent noe i det hele tatt denne uken, bare vært lat men spist bra. Blir spennende å se hvordan det går på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grtulerer med lappen :blomst:

Jeg er veldig fornøyd dvs vi er begge to veldige fornøyde, det går rett vei, vi ser det godt nå og ikke minst merkes det godt på klærene :hoppe:

Ikke føler vi at vi er på slankekur heller, bare at vi har lagt om kostholdet. Det er en god følelse.

Nå har jeg de siste kg igjen, men vet jeg skal klare det, bare ta tiden til hjelp og ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff...

var inne på vektklubb og la inn det jeg har spist idag.

endte opp med 374 kcal...(og neida, jeg har ikke regna feil) i tillegg har jeg 3 treningspoeng idag. (gym på skolen og pulsspinn i kveld).

Etter at jeg var syk mista jeg matlysta, så har gått ned en del i vekt.. Men ikke på en sunn måte..trener minst en time intensivt hver eneste dag, så har sikkert et stort energibehov.

:tristbla:

Noen forslag for å få opp matlyst...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Uff da...

Det eneste jeg kan tenke meg er at du spiser akkurat det du har lyst til, bare for å øke inntaket litt.

Det eneste jeg fikk i meg da jeg hadde kjærlighetssorg og null matlyst var honningmelon og en loffskive nå og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...