Lizzie Skrevet 9. mars 2006 #1361 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg tok meg selv i å sitte med skjeen oppi syltetøysglasset. Haha. ← Jeg syns jeg ser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 9. mars 2006 #1362 Del Skrevet 9. mars 2006 jeg tok meg selv i å sitte med skjeen oppi syltetøysglasset. Haha. ← Fnis! Jeg tror jeg klarte meg akkurat innenfor kalorigrensa i går, jeg spiste en bacon-cheese-burger og litt pommes frites. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1363 Del Skrevet 9. mars 2006 Tips til god te: Lipton Citrus Tea. Sånn ny te i pyramideformede poser med ekte fruktbiter. Den finnes også i andre smaker. Den smaker godt av frukt, ikke bare te. Selv liker jeg ikke sukker eller suketter i teen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. mars 2006 #1364 Del Skrevet 9. mars 2006 I går spiste jeg en mcfeast og en grillpøse Var på farten hele dagen, men alikevell ble det ikke mer enn litt over 1000kcal på meg Men er ikke å annbefale siden det ble en høy fettprosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #1365 Del Skrevet 9. mars 2006 *drømmer om en stor porsjon spagetti carbonara med masse bacon* Sikkert hundre tusen kalorier.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. mars 2006 #1366 Del Skrevet 9. mars 2006 Ephemera, hvordan går det med avtalen vår? Jeg tok min andre veiing i dag og det har ikke skjedd noe siden mandag... Veldig frustrernde, men nå skal jeg ha mensen til uka så det kan ha noe med det å gjøre.... Jeg har iallefall tenkt å fortsette frem til påske, og hvis det ikke skjer noe innen den tid må jeg nesten ta en tur til legen og sjekke stoffskiftet etc... Jeg har jo vært flink i 2 måneder nå og ingenting skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1367 Del Skrevet 9. mars 2006 At du skulle spørre Hehe... Jeg veide meg faktisk i natt Merkelig tidspunkt, men jeg var oppe og tisset Da tenkte jeg på deg og at jeg ikke skulle si noe Men jeg hadde gått ned 200 gram Og dette var midt på natta, så jeg veide sikkert mere da enn på morgenen. *hjelper Vampyra å forbrenne litt kalorier* Og som jeg har sagt før: du som hopper sånn hele tiden også :klø: Jeg sitter jo bare og tar meg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. mars 2006 #1368 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg tok min andre veiing i dag og det har ikke skjedd noe siden mandag... Veldig frustrernde, men nå skal jeg ha mensen til uka så det kan ha noe med det å gjøre.... Jeg har iallefall tenkt å fortsette frem til påske, og hvis det ikke skjer noe innen den tid må jeg nesten ta en tur til legen og sjekke stoffskiftet etc... Jeg har jo vært flink i 2 måneder nå og ingenting skjer ← Dette er jo veldig merkelig. Veier du maten din? mener sånn at du er sikker på kaloriene du spiser? Kan jo være lurt å gå til legen du skulle helt klart ha gått ned når du har vært flink i 2 månder, skjønner iingenting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. mars 2006 #1369 Del Skrevet 9. mars 2006 Uff jeg driver også å veier meg i tide og utide, ser ut som jeg har gått ned 600 gram siden mandag Men burde jo ikke veie meg hele tiden. Hver morgen løper jeg på vekten for å sjekke om det er skjedd noe Tror jeg begynner å bli litt rar jeg, var hos mamma i går og ble nesten sint fordi hun ville gi meg sjokoladekake. Hun vet jo at jeg slanker meg, men jeg burde ikke blitt sint på henne Også skal hun opperes i dag stakkars, har prolaps i ryggen og det var jo litt jobb for henne å bake den kaken, uff uff nærmer seg mensen skjønner jeg siden jeg blir så sentimental Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1370 Del Skrevet 9. mars 2006 Men Vampyra: Jeg presiserer at dette var den eneste veieglippen jeg har hatt altså! Jeg har ellers ikke veid meg siden mandag, og jeg skal heller ikke veie meg andre dager enn mandager! Fikk "litt" skrekken etter forrige lørdag... Og det er sikkert pga mensen at du ikke har gått ned nå. Jeg gikk vel opp en kilo sist jeg hadde den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1371 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg veier forøvrig nesten ingenting av det jeg spiser. Jeg regner en brødskive for en brødskive osv. selv om mine brødskiver av og til kan være litt tykke osv. Jeg føler jeg har kontroll på hvor mye kalorier jeg får i meg, jeg spiser liksom mye av de samme matvarene nå. Det som er suverent på VK er å legge inn egne matvarer, der jeg regner ut hvor mange kcal. det er i f.eks. et rundstykke ved å regne ut fra varedeklarasjonen på posen. Og også det å legge inn egne oppskrifter, som jeg har gjort med taco og kylling fajitas. Men er man usikker, så er det absolutt lurt å veie maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1372 Del Skrevet 9. mars 2006 Uff jeg driver også å veier meg i tide og utide, ser ut som jeg har gått ned 600 gram siden mandag Men burde jo ikke veie meg hele tiden. Hver morgen løper jeg på vekten for å sjekke om det er skjedd noe Tror jeg begynner å bli litt rar jeg, var hos mamma i går og ble nesten sint fordi hun ville gi meg sjokoladekake. Hun vet jo at jeg slanker meg, men jeg burde ikke blitt sint på henne Også skal hun opperes i dag stakkars, har prolaps i ryggen og det var jo litt jobb for henne å bake den kaken, uff uff nærmer seg mensen skjønner jeg siden jeg blir så sentimental ← Ja, sånne ting er så ekkelt... Selv skal jeg i et møte nå, hvor jeg vet at ei har med kake... Og jeg har ikke lyst til å spise kake... Kan forsåvidt skylde på at jeg akkurat har spist lunsj + at jeg slanker meg... Da er det verre å skuffe mamman sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. mars 2006 #1373 Del Skrevet 9. mars 2006 Dette er jo veldig merkelig. Veier du maten din? mener sånn at du er sikker på kaloriene du spiser? Kan jo være lurt å gå til legen du skulle helt klart ha gått ned når du har vært flink i 2 månder, skjønner iingenting jeg. ← Ja jeg veier og styrer, og selv om jeg ikke har en digital vekt kan det da ikke bli sååååå stor forskjell?? Det er mulig jeg bommer med 10 gram her og 20 gram der, men det burde strengt tatt ikke ha så mye å si, for jeg legger til litt noen ganger og trekker fra litt andre ganger, og stort sett havner jeg på 1350 kcal som jeg skal ha i følge vektklubb. Jeg får gi det en måned til så får jeg se... Jeg vet at jeg har spist mer enn 1350 hittil, men max 1600 så uansett burde jeg gått ned noe! Jeg har jo ligget på minst 3000 kcal i underskudd i uka og det tilsvarer da ca en halvkilo minus i uka... Men neida, jeg står stille Men Vampyra: Jeg presiserer at dette var den eneste veieglippen jeg har hatt altså! Jeg har ellers ikke veid meg siden mandag, og jeg skal heller ikke veie meg andre dager enn mandager! Fikk "litt" skrekken etter forrige lørdag... Og det er sikkert pga mensen at du ikke har gått ned nå. Jeg gikk vel opp en kilo sist jeg hadde den... ← Det er bra det bare er denne veiingen da! Nå må vi holde oss til mandag! Det er heldigvis bare en vanesak det som alt annet så om noen uker glemmer vi å veie oss! Ja jeg håper på at mensen har skylda jeg og, men det finner jeg ut om et par uker... Hvis mensen har skylda skal jeg iallefall ha gått ned 1 kg innen mandag 20.... Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. mars 2006 #1374 Del Skrevet 9. mars 2006 Masse info om mitt elskede rugbrød fra Dagbladet http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/08/460058.html Jeg sier det igjen ikke noe brød metter som dette brødet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1375 Del Skrevet 9. mars 2006 Masse info om mitt elskede rugbrød fra Dagbladet http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/08/460058.html Jeg sier det igjen ikke noe brød metter som dette brødet. ← JA!! Ingers rugbrød har forandret livet og slankekuren min!! Nå kan jeg ikke klare meg uten og får nesten panikk av tanken på å gå tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2006 #1376 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjøper eller baker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 9. mars 2006 #1377 Del Skrevet 9. mars 2006 I dag blir min skeie ut dag tenker jeg. Jeg og sambo skal på dansketur og vi skal kose oss skikkelig med god middag og vin. Så da får jeg heller trene litt ekstra til helga og spise litt sunnere da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1378 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjøper eller baker du? ← Jeg kjøper. Skulle ønske jeg hadde orket å bake... Skal jobbe med saken Det er ikke så mange butikker som har det, men de har det ihvertfall på Ultra i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1379 Del Skrevet 9. mars 2006 I dag blir min skeie ut dag tenker jeg. Jeg og sambo skal på dansketur og vi skal kose oss skikkelig med god middag og vin. Så da får jeg heller trene litt ekstra til helga og spise litt sunnere da.... ← Kos deg masse!! *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 9. mars 2006 #1380 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg kjøper også, for mye styr å bake. Jeg har så lyst på brunost, vaffler, pannekaker, melkesjokolade, kakao, potetgull, og loff. Dumme mens Men jeg skal spise pizza grandiosa porsjonspakke til middag i dag. Someone please call 911 jeg holder på å gå på veggen av usunne lyster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå