Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #961 Del Skrevet 25. februar 2006 Nå har jeg avtalt spinningtime med ei venninne kl 14 i morgen! Så da dropper jeg treningssenteret i dag og tester ut den nye pilatesvideoen min etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #962 Del Skrevet 25. februar 2006 Jeg skal holde meg unna fastelavensboller *holder meg for ørene* Jeg har lyst til å nå målet mitt idag! Lurer på om jeg kommer til å holde på til jeg når 75 kilo eller om jeg kanskje blir fornøyd med 80? Det får tiden vise... Skal begynne å ta sol snart nå, så jeg blir brun og fin også Vet ikke helt hvordan det kommer til å gå kalorimessig denne helga. Jeg og sambo må øvelseskjøre i ettermiddag og jeg vet jeg kommer til å mase om rullekebab med kylling I tillegg blir det sjokolade i kveld. Men vi må kose oss litt i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #963 Del Skrevet 25. februar 2006 Nå har jeg avtalt spinningtime med ei venninne kl 14 i morgen! Så da dropper jeg treningssenteret i dag og tester ut den nye pilatesvideoen min etterpå! ← Da kan du spise med god samvittighet! Spinning er utrolig kaloriforbrennende!! Gleder meg til jeg også skal begynne å trene Selv om jeg fortrinnsvis kommer til å trene step, skal jeg også legge inn noen timer pump (vekttrening) og spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #964 Del Skrevet 25. februar 2006 Da kan du spise med god samvittighet! Spinning er utrolig kaloriforbrennende!! Gleder meg til jeg også skal begynne å trene Selv om jeg fortrinnsvis kommer til å trene step, skal jeg også legge inn noen timer pump (vekttrening) og spinning. ← nja... det er en grunn til at jeg ikke har gått ned noe de to siste ukene, så da får jeg vel prøve å være litt streng i helga også... Kanskje det hjelper litt... Men jeg MÅ seriøst bli flinkere med treninga hvis jeg skal ha noen resultater. Jeg ligger 1,5 kg etter målet mitt så jeg må virkelig sette inn skikkelig skjerpings fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #965 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) slettet Endret 25. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #966 Del Skrevet 25. februar 2006 PS! Jeg elsker cola light!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #967 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) *slettet* ← Får ikke sett det... Må være innlogget der vet du Endret 25. februar 2006 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #968 Del Skrevet 25. februar 2006 Måtte slette det nå fordi navnet mitt sto der.... puh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #969 Del Skrevet 25. februar 2006 Kan du slette linken i ditt innlegg også, Vampyra?? Skal prøve å få limt inn linken i et eget innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #970 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja men det er bare du som får sett det uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #971 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) - Syk av lettbrus KAN HEMME VEKTNEDGANG: Fedmeprofessor Grethe Støa Birketvedt sier at lettbrus som inneholder aspartam kan hindre vektnedgang. Foto: Aftenposten Dessverre er det mange som ikke er klar over hvilken skade lettbrus kan gjøre i kroppen, og hvilket hinder denne nullkaloridrikken kan være for vektreduksjonen. En av mine overvektige pasienter i USA var hos sin faste lege og fikk konstatert at hun hadde multippel sklerose (MS), som er en nervesykdom som angriper sentralnervesystemet. Da hun satt på kontoret mitt i rullestol med tårene rennende, gikk jeg gjennom matdagboken hennes. Jeg kommenterte at hun drakk minst fem flasker Coca-Cola light pr. dag, og flere kopper te søtet med aspartam. Det viste seg at hun brukte aspartam i kaker, brød og desserter, fordi hun hadde kuttet ut alt sukkeret i husholdningen. Innlegget er redigert i hht. kopinor. Remyline Moderator Endret 25. februar 2006 av Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #972 Del Skrevet 25. februar 2006 Sånn nå er den slettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #973 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Eksperter i strid om lettbrus ADVARER MOT LETTBRUS: Vektklubb-ekspert Grethe Støa Birketvedt advarer slankere mot å drikke for mye lettbrus, fordi hun er svært kritisk til det kunstige søtningsstoffet aspartam som brukes i lettbrus. Storforbrukere av lettbrus kan få helseplager, hevder vektklubb-ekspert Grethe Støa Birketvedt. Det er sentrale fagfolk helt uenige i. Innlegger er redigert i hht. kopinor. Remyline Moderator Linken Endret 25. februar 2006 av Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #974 Del Skrevet 25. februar 2006 Sånn nå er den slettet! ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #975 Del Skrevet 25. februar 2006 Nå inneholder riktignok den nye cola light'en sucralose isteden for aspartam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #976 Del Skrevet 25. februar 2006 Oi shit!! Jeg skal iallefall kutte ned på aspartam... (E 951) Jeg har ikke et stort forbruk nå, men det blir fort en halvliter om dagen... Og så elsker jeg sukketter i teen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #977 Del Skrevet 25. februar 2006 Men de innleggene får nok ikke ligge lenge.. Det er jo ikke lov i henhold til kopiloven dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #978 Del Skrevet 25. februar 2006 Nei, du må nok bare linke Ephemera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #979 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) De står jo der enda da Var jo ikke mulig for andre å lese linkene heller, fordi man må være innlogget på VK for å lese det... Men når det forsvinner, så står det under "ekspertene" på VK, hvis man blar litt nedover. Jeg skulle likt å vite hvor skadelig det nye søtningsmiddelet Sucralose er. Kan jo prøve å google det. Sambo er sint for at jeg drikker lettbrus, han har prøvd å banke inn i hodet mitt at aspartam er skadelig. Nå har jeg på en måte forstått det selv også... ... men det var dette med mengden da... Endret 25. februar 2006 av Ephemera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 25. februar 2006 #980 Del Skrevet 25. februar 2006 Har hatt besøk.... De hadde med wienerbrød og skolebrød..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå