Gå til innhold

Prosjekt kropp

Ephemera

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt merke til at du har gått ned mange kilo de siste mnd ved å trene osv. Kan jeg spørre hvor mye du har trent hver uke og hva du har gjort? :)

Jeg har gått ned 3 kilo siden 3. desember, så det går litt treigt, men jeg merker at kroppen blir strammere så det er vel sikkert det at det er ikke så mye som skal til lengre, og jeg har ikke så mye å ta av mer :)

En vanlig uke for meg består i: Morgenturer mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Så trener jeg aerobic mage rumpe lår på mandag, puls på tirsdag og step på torsdager, og vanligvis styrke på onsdag og av og til fredag. Så det er ganske mye :) Men jeg har ikke noe bedre å gjøre, jeg kjeder meg lett og jeg synes det er deilig å være aktiv :)

Nå er det unntakstilstand siden jeg jobber i 3 uker, så da dropper jeg morgenturene, og så løper jeg på tredemølle i 20 minutter hver dag, etterpå så tar jeg sånn fjellturprogram på tredemølla før jeg trener mitt 2-splits styrkeprogram :) Så en treningsøkt varer ca. i 75-80 minutter disse ukene her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått det som jeg ville: Mensen og verdens verste godtesyke!! Sitter på jobb og er desperat etter sjokolade.

:sur:

Hvordan skal dette gå når jeg slipper ut fra jobb om 20 minutter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Du får unne deg bittelitt sjokolade for en gangs skyld, bedre det enn at du går på veggen vel? Du kan jo spise mørk sjokolade, det orker man mindre av uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Du får unne deg bittelitt sjokolade for en gangs skyld, bedre det enn at du går på veggen vel? Du kan jo spise mørk sjokolade, det orker man mindre av uansett.

:hoppe: :hoppe:

:kyss: til Rosin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn at hvis jeg går altfor lenge uten å få noe som helst av det jeg har lyst på, så går jeg på en kjempesmell og spiser alt for mye. Det behøver derimot ikke å være så mye sjokolade jeg trenger for å bli fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest 0

Uææææææææ :sprettoy:

Jeg ble lurt med på Superstyrke av jentene i klassen! Det er det værste jeg noen gang har vært med på... Jeg klarer nesten ikke å gå nå, så jeg lurer på hvordan det blir i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 3 kilo siden 3. desember, så det går litt treigt, men jeg merker at kroppen blir strammere så det er vel sikkert det at det er ikke så mye som skal til lengre, og jeg har ikke så mye å ta av mer :)

En vanlig uke for meg består i: Morgenturer mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Så trener jeg aerobic mage rumpe lår på mandag, puls på tirsdag og step på torsdager, og vanligvis styrke på onsdag og av og til fredag. Så det er ganske mye :) Men jeg har ikke noe bedre å gjøre, jeg kjeder meg lett og jeg synes det er deilig å være aktiv :)

Nå er det unntakstilstand siden jeg jobber i 3 uker, så da dropper jeg morgenturene, og så løper jeg på tredemølle i 20 minutter hver dag, etterpå så tar jeg sånn fjellturprogram på tredemølla før jeg trener mitt 2-splits styrkeprogram :) Så en treningsøkt varer ca. i 75-80 minutter disse ukene her.. :)

Takk for svar :)

Omtrent det samme som meg, så da regner jeg med at det er håp for meg også! hehe :)

Jeg har merket at kroppen har blitt mindre og mye strammere, men det vises ikke på vekten og jeg kjenner at jeg begynner å bli frustrert! Grr! :sur::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææææææ :sprettoy:

Jeg ble lurt med på Superstyrke av jentene i klassen! Det er det værste jeg noen gang har vært med på... Jeg klarer nesten ikke å gå nå, så jeg lurer på hvordan det blir i morgen!

Etter min erfaring, så blir det verre de to neste dagene :ler:

Jeg har nettopp vært igjennom en jævlig uke med gangsperr i lårene. Jeg klarte såvidt å gå fordi jeg hadde så vondt.

Jeg trodde det skulle bli bedre for hver dag som gikk, men det var heller omvendt... :tristbla::sjenert:

Sorry at det ikke var ett oppmuntrende svar, men kan jo hende at din kropp reagerer anderledes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0
Etter min erfaring, så blir det verre de to neste dagene  :ler:

Jeg har nettopp vært igjennom en jævlig uke med gangsperr i lårene. Jeg klarte såvidt å gå fordi jeg hadde så vondt.

Jeg trodde det skulle bli bedre for hver dag som gikk, men det var heller omvendt...  :tristbla:  :sjenert:

Sorry at det ikke var ett oppmuntrende svar, men kan jo hende at din kropp reagerer anderledes  ;) 

:tristbla:

hvis det blir værre nå tror jeg at jeg må ringe og si at jeg er syk :overrasket: Klarer nesten ikke gå i det hele tatt jo!

Kanskje en liten runde med pilates hjelper? da får jeg strekki litt på kroppen i allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Flink du!

Jeg har fått i meg 1600 tror jeg :forvirret:

Litt vanskelig å gjette hvor mye jeg har spist når jeg ikke har veid tingene.... Men har iallefall spist mer enn nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jogging er også bra mot stølhet, men det spørs jo hvor støl man er, men aktiv restitusjon er iallefall å foretrekke så langt det lar seg gjøre :)

Erhmm.. Jeg synes treningskalkulatoren på vektklubb viser mer forbrent enn det som kan være fakta, for med min treningsmengde så greier jeg jo aldri å komme opp i 1300 kcal om dagen når treninga trekker fra en del.. Men jeg jobber hardt med saken, men det står jo at man ikke trenger å spise så mye ekstra hvis man er mett..

Jeg er så glad for at jeg ikke bor hjemme for tiden, for da hadde jeg sikkert gått i snoka i skapene hele tiden, og så lager mamma verdens beste vafler, og så er det alltid kokesjokolade i skapet eller noe godt i fryseren :) Folkehøgskole og type på hybel er tingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

hvis det blir værre nå tror jeg at jeg må ringe og si at jeg er syk :overrasket:  Klarer nesten ikke gå i det hele tatt jo!

Kanskje en liten runde med pilates hjelper? da får jeg strekki litt på kroppen i allefall...

Jeg tok faktisk en pilates time etter 3 dager med intens gangsperr i lårene. Jeg fikk kramper i lårene og det var som om hoftene ville gå utav ledd under den timen. Rett før tårene rant pga det var så vondt. Ganske så tragisk. :tristbla:

Enda et lite oppmuntrende svar Vampyra, men jeg satser på at det bare var jeg som hadde en skikkelig shitty uke! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg lurer på hva slags effekt jeg får hvis jeg trener superstyrke en gang i uka jeg... Blir jeg raskt sterkere da?

En gang er jo litt lite, men bedre enn ingenting! :tommelsmil:

Jeg har blitt ganske så sterkt de siste ukene etter styrketreningen, så det anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging er også bra mot stølhet, men det spørs jo hvor støl man er, men aktiv restitusjon er iallefall å foretrekke så langt det lar seg gjøre :)

Erhmm.. Jeg synes treningskalkulatoren på vektklubb viser mer forbrent enn det som kan være fakta, for med min treningsmengde så greier jeg jo aldri å komme opp i 1300 kcal om dagen når treninga trekker fra en del.. Men jeg jobber hardt med saken, men det står jo at man ikke trenger å spise så mye ekstra hvis man er mett..

Jeg er så glad for at jeg ikke bor hjemme for tiden, for da hadde jeg sikkert gått i snoka i skapene hele tiden, og så lager mamma verdens beste vafler, og så er det alltid kokesjokolade i skapet eller noe godt i fryseren :) Folkehøgskole og type på hybel er tingen :)

Jeg er enig med at treningskalkulatoren viser mer enn det som er reelt. Det er ofte jeg har stusset veldig når jeg har lagt mine resultater til. Jeg har diskutert det med flere på vektklubben og de sier det samme. Jeg har sluttet å legge det inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lagt langflat de siste fire dagene etter mensen som nesten tar livet av meg de gangene jeg må ha den, så skal jeg være flink å gå og trene i dag!

Jeg har ikke fått sovet enda, så nå tar jeg men en liten time på puten før det er full rulle!

Ha en fin og sunn dag, folkens! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, da er det ihvertfall ikke rart at jeg ikke kommer opp i kalorimengden da, hvis den viser litt mer enn det som er reelt.. Men jeg kommer til å fortsette å legge inn treningen, men jeg får heller ta litt høyde for at det er litt feil, og så justerer jeg ned mengden litt i noen aktiviteter, så kanskje det blir litt mer riktig?

I morges greide jeg å dra med meg typen opp på treningsstudioet :) Det er en seier for både meg og han, siden han liker å sove lenge og jeg liker å ha selskap på morgentreningen :) Så da gikk jeg 5,2 km på mølle, med 6% stigning en god del av strekningen i ganske høyt tempo :) Så jeg føler meg flink allerede :)

Nå skal jeg kose meg med god frokost, for vi kjøpte frokostblanding i går som vissnok ikke skulle være så verst, og så har vi kjøpt masse frukt og grønt :) Så nå ser kjøleskapet hans ut sånn som jeg vil ha det :)

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...