Gjest gjest 0 Skrevet 16. februar 2006 #761 Skrevet 16. februar 2006 Jeg har en dårlig uke... veier 400 gram mer nå enn på mandag, men jeg gir ikke opp av den grunn! Jeg skal trene skikkelig i morgen og på søndag, så da får jeg trent litt iallefall... Neste uke får jeg skjerpe meg skikkelig! Kan ikke holde på sånn her... opp en uke, ned neste... Jaja... Det blir nok bedre etterhvert som kroppen blir vant til denne nye livvstilen!
Gillette Skrevet 16. februar 2006 #762 Skrevet 16. februar 2006 Huff! Så fælt. En ulykke eller? Skjønner godt at livet ditt er tungt... ← Takk for alle Ja det var en ulykke i skibakken på en skoletur, brukte ikke hjelm når han burde ha gjort det.. Fikk høre at det gikk litt bedre idag, men siden han ikke er ved bevissthet ennå er det ikke godt å si ennå..De holder ham i narkose pga store hevelser i hodet.
Ephemera Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #763 Skrevet 16. februar 2006 Med meg går det bra - bortsett fra at jeg har spist en nydelig, varm pirog med pepperoni til lunsj idag... Var til akupunktur før jobb idag og måtte innom en butikk i nærheten der og ta ut penger til å betale med. Måtte jo kjøpe noe da.... og endte opp med en Bocca... men jeg har ikke spist den Men det som slo meg er at det ikke er så voldsomt mye kalorier i den... Den er 55 gram. Sjokolade inneholder ca. 550 kcal. per 100 gram = en Bocca inneholder ca. 225 kalorier. Jeg har blitt fullstendig opphengt i å regne kalorier
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2006 #764 Skrevet 16. februar 2006 vampyra: hva går pilates ut på? er det en slags yoga med stretching?? :klø: og trenger man noe mer enn en pilates-dvd? jeg har nemlig gjort en avtale med Gud idag om at jeg skal kjøpe meg en pilates-dvd så jeg får beveget meg :kgblunk: og kan noen anbefale meg en dvd som er bra?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #765 Skrevet 16. februar 2006 ang pilates.tror det var i siste nr av puls at det sto skrevet en del,samt bilder og forklaringer. jeg har gått på mage/rygg på sats og det er pilatesaktig.fokus på kjernemuskulaturen i mage og rygg.man strekker og bøyer,gjør øvelser som båten og planken,hvis det høres kjent ut.det er virkelig bra trening,jeg merker det på sideflesket i alle fall. men man bør jo trene mer enn det da...
Little sister Skrevet 16. februar 2006 #766 Skrevet 16. februar 2006 (endret) vampyra: hva går pilates ut på? er det en slags yoga med stretching?? :klø: og trenger man noe mer enn en pilates-dvd? jeg har nemlig gjort en avtale med Gud idag om at jeg skal kjøpe meg en pilates-dvd så jeg får beveget meg :kgblunk: og kan noen anbefale meg en dvd som er bra? ← Jeg lastet ned Winsor Pilates på www.piratebay.com Kan jo være greit med en matte for å ligge på i tillegg. Ephemera Bocca er jo så mektig, så du trenger mindre av den enn feks stratos for å få dekket sjokolade-suget slik er det for meg i allefall. Gleder meg så til å bli frisk, så jeg får trenet igjen (det er virkelig blitt gøy å trene) Endret 16. februar 2006 av Hege_84
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2006 #767 Skrevet 16. februar 2006 pilates er bedre enn ingenting! vet ikke hvordan man laster ned eller gjør noe annet på pcn enn å slå den på og av, og surfe, hehehehe! så en dvd er best.
Little sister Skrevet 16. februar 2006 #768 Skrevet 16. februar 2006 Du kan kjøpe den på tvshop tror jeg. Ellers så har de mye på www.play.com
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #769 Skrevet 16. februar 2006 var det jeg tenkte på, ja, takk! fruktfat
Gjest gjest 0 Skrevet 16. februar 2006 #770 Skrevet 16. februar 2006 Ser du har fått en del svar her allerede. Jeg har kjøpt mine på www.tvshop.com. Du trenger en matte å ligge på, men det følger det med i noen av de pakkene der inne. Ellers trenger du bare noen lette klær. Det står masse om pilates rundt omkring på forumet også så hvis du søker finner du nok mye nyttig!
Gjest gjest 0 Skrevet 16. februar 2006 #771 Skrevet 16. februar 2006 Med meg går det bra - bortsett fra at jeg har spist en nydelig, varm pirog med pepperoni til lunsj idag... Var til akupunktur før jobb idag og måtte innom en butikk i nærheten der og ta ut penger til å betale med. Måtte jo kjøpe noe da.... og endte opp med en Bocca... men jeg har ikke spist den Men det som slo meg er at det ikke er så voldsomt mye kalorier i den... Den er 55 gram. Sjokolade inneholder ca. 550 kcal. per 100 gram = en Bocca inneholder ca. 225 kalorier. Jeg har blitt fullstendig opphengt i å regne kalorier ← Jeg røyk på en BelVita jeg da... Den er det bare 135 kcal i...
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2006 #772 Skrevet 16. februar 2006 og jeg ble sjokoladesugen av å lese her, og åt to biter mørk (70%) sjokolade... takk vampyra, skal sjekke tv shop!
Ephemera Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #773 Skrevet 16. februar 2006 Bocca-sjokoladen ligger og roper på meg i veska...
Ephemera Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #774 Skrevet 16. februar 2006 og jeg ble sjokoladesugen av å lese her, og åt to biter mørk (70%) sjokolade... takk vampyra, skal sjekke tv shop! ← Å nei... min feil igjen
Gjest Fruktkake Skrevet 16. februar 2006 #775 Skrevet 16. februar 2006 Dette er den verste kvelden min ever! Har klart å skrape opp bilen vår, som vi kjøpte for bare fire uker siden. Ø er så sinna, det er så ekkelt, og jeg er så sinna på meg selv og jeg vil bare grine!!!
Ephemera Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #776 Skrevet 16. februar 2006 Vampyra: Jeg er bare litt nysgjerrig etter de trådene om bukplastikk, som du også har vært gjennom. Har du vært mye overvektig før? Håper du ikke finner det støtende at jeg spør om dette.
Ephemera Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #777 Skrevet 16. februar 2006 Dette er den verste kvelden min ever! Har klart å skrape opp bilen vår, som vi kjøpte for bare fire uker siden. Ø er så sinna, det er så ekkelt, og jeg er så sinna på meg selv og jeg vil bare grine!!! ←
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #778 Skrevet 16. februar 2006 og nå har jeg kjøpt pilates dvd!! kjøpte pilates weight loss et-eller-annet for dummies, hehe, skal bli gøy og se hvordan dette går!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2006 #779 Skrevet 16. februar 2006 og nå har jeg kjøpt pilates dvd!! kjøpte pilates weight loss et-eller-annet for dummies, hehe, skal bli gøy og se hvordan dette går! ← fra fruktfat
fomlepung Skrevet 16. februar 2006 #780 Skrevet 16. februar 2006 Har lagt ut linken her tidligere, men kosthold og riktig trening er ALFA OMEGA! En meget godt forklart artikkel angående kosthold er blitt lagt ut på en kroppsbyggerside jeg kom over, disse gutta kan virkelig sakene sine med tanke på kosthold og fettreduksjon: Her er en oversikt over det som jeg synes det er viktig å tenke på når det kommer til kosthold. (Se bort i fra det noe suspekte domene navnet, den "biter" ikke) http://www.steroid.no/Kosthold.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå