Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #481 Del Skrevet 6. februar 2006 Vampyra: Vektklubben har snømåking under "Hus og Hjem"- 50 minutter måke snø med middels intensitet= 502 kcal- det kaller jeg trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 6. februar 2006 Vi skal ha kylling fajitas til middag idag Er litt usikker på hvor mye jeg skal spise, men jeg mener det må være tortillalefsene som inneholder mest kalorier. Kyllingen og fajitas-mixen går jo bra, det samme med paprika, tomat, agurk og ananas. Raspet ost er det jo litt kalorier i, så den skal jeg begrense meg med. Og rømme liker jeg ikke (ps. liker rømmedressing, den er så krydret at det ikke smaker rømme ). Kyllingkjøttdeig i pitabrød med salat hørtes helt glimrende ut! Det tipset tar jeg med meg. Det samme med fiskegrateng. Tror alle typer fisk er mager mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #483 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg bruker grete roedes vektklubb jeg, og der har de ikke noe sånt Men jeg satte det på lett aerobic. Det ble 390 kcal, om det er for lite er mulig... hmm Endra det til klippe plen, da fikk jeg det til å bli 450 kcal. Det er greit nok for meg. Det viktigste er at jeg VET at jeg har trent. Middag i dag... Jeg har tatt ut kyllingfilet, så det blir antagelig noe med det. Kanskje stekt kylling med paprika og løk, ris og litt bretagne saus... Jeg får se. Det kan fort bli en del kalorier ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #484 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Vi skal ha fransk fiskegrateng, poteter, salat og bittelitt rømmedressing- Kan bli nok kalorier ut av det også... (endring etter lagt inn i vk: ja det ble nok- såvidt over 500 kcal) Endret 6. februar 2006 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #485 Del Skrevet 6. februar 2006 Et godt tips er kylling salat med ris. Det er fantastisk godt og da kan du lett kontrollere kaloriene. vei alt du putter oppi, og sjekk hvor mye av det du spiser. Ved siden av kan du ha en eller to skiver brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #486 Del Skrevet 6. februar 2006 Så ikke sitt her foran dataen!!! Kom dere ut da vel!!! Aktivitet aktivitet aktivitet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #487 Del Skrevet 6. februar 2006 Har ikke dårlig samvittighet for å sitte her nå faktisk, da jeg var på treningssenteret kl 07 i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #488 Del Skrevet 6. februar 2006 Samme her.. 1,5 time hard aktivitet får holde for en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #489 Del Skrevet 6. februar 2006 Det blir ikke noe trening på meg på leeeenge... Grunnen står i dagboka mi... snufs... Graver meg ned i puter og pledd i sofan og vurderer til og med å sultestreike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #490 Del Skrevet 6. februar 2006 Men - kan du ikke trene uten førerkort da? Perfekt anledning til å gå masse! Har du ikke treningssenter som er i gangavstand fra der du bor? Evt treningsdvd som du kan bruke hjemme, eller trene styrke hjemme? Jeg ville ikke satt hele livet på vent hvis jeg var deg - det blir ikke så mye bedre når du får førerkort, da er det lett for at andre unnskyldninger dukker opp. F.eks som nevnt tidligere her - snømåking er kjempetrening - hva med å ta over ansvaret for snømåkingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktkake Skrevet 6. februar 2006 #491 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei alle sammen! Fyttirakkeren så flinke dere er! Etter en fæl veiedag forrige mandag (opp 0,2 kg), var det en sann lykke å gå på vekta i morges. 1,4 kg har jeg gått ned tilsammen! Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 6. februar 2006 Men - kan du ikke trene uten førerkort da? Perfekt anledning til å gå masse! Har du ikke treningssenter som er i gangavstand fra der du bor? Evt treningsdvd som du kan bruke hjemme, eller trene styrke hjemme? Jeg ville ikke satt hele livet på vent hvis jeg var deg - det blir ikke så mye bedre når du får førerkort, da er det lett for at andre unnskyldninger dukker opp. F.eks som nevnt tidligere her - snømåking er kjempetrening - hva med å ta over ansvaret for snømåkingen? ← Joooo... Det er bare så mye styyyyr... Også må jeg ha kjøretimer før eller etter jobb + øvelseskjøre i helgene... Men jeg skal fatte mot og få rørt meg så mye som mulig!! Sorry for utblåsningen min.... Og jeg har jo gått ned 2,1 kilo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #493 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei alle sammen! Fyttirakkeren så flinke dere er! Etter en fæl veiedag forrige mandag (opp 0,2 kg), var det en sann lykke å gå på vekta i morges. 1,4 kg har jeg gått ned tilsammen! Hurra. ← Kjempeflink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #494 Del Skrevet 6. februar 2006 *sparker ephemera i rompa* Du vet likegodt som oss andre at du bare lurer deg selv med de unnskyldningene Det finnes uendelig mange treningsmåter man ikke trenger et senter eller spesielle apparater til. Dra med deg samboeren din ut på en skikkelig tur hver dag som straff for kjøringa. Gjør noen enkle øvelser hjemme, kjøp det en treningsvideo og bruk den, Lån naboens hund og gå tur, løp i snøen (slitsomt og morro), gjør husarbeid hver dag selv om det ikke trengs, gå av en busstopp tidligere, bruk maaaange timer på shopping, men gå raskt fra butikk til butikk, prøv masse klær du ikke engang vurderer å kjøpe osv osv Gjør du noen av disse tingene her får du maassse ekstra bevegelse!! Og du har vært veldig flink! Det skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 6. februar 2006 *sparker ephemera i rompa* Du vet likegodt som oss andre at du bare lurer deg selv med de unnskyldningene Det finnes uendelig mange treningsmåter man ikke trenger et senter eller spesielle apparater til. Dra med deg samboeren din ut på en skikkelig tur hver dag som straff for kjøringa. Gjør noen enkle øvelser hjemme, kjøp det en treningsvideo og bruk den, Lån naboens hund og gå tur, løp i snøen (slitsomt og morro), gjør husarbeid hver dag selv om det ikke trengs, gå av en busstopp tidligere, bruk maaaange timer på shopping, men gå raskt fra butikk til butikk, prøv masse klær du ikke engang vurderer å kjøpe osv osv Gjør du noen av disse tingene her får du maassse ekstra bevegelse!! Og du har vært veldig flink! Det skal du ha! ← :grine2: Må du minne meg på at jeg er kjøpeforstyrret?? Men jo - vi har store planer om å gå turer!! Og vi har hus på 3 etg. som trenger husarbeid. Jeg har treningsstrikk og ergometersykkel og... Det blir nok bra! Må bare slikke sårene mine og synes litt synd på meg selv nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #496 Del Skrevet 6. februar 2006 Treningsvideo, ja... Finnes det noen med aerobic eller step? Og i tilfelle hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 6. februar 2006 #497 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er lov å slikke sårene sine vet du Jeg vil bare ikke at du skal grave deg ned i et hull og bli der Men du, shopping er jo knallbra trim da! Har du ikke råd så legg igjen bankkort hjemme og ta bare med det du har råd til å bruke. Gå på et senter, gå inn i alle klesbutikker og prøv minst 10 plagg i hver butikk! Da får du deg en skikkelig tur! Og ja, 3 etasjer holder til maassssse trim! Søk litt på play.com der har de iallefall en del treningsvideoer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #498 Del Skrevet 6. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gillette Skrevet 6. februar 2006 #499 Del Skrevet 6. februar 2006 Hmm.. For ca èn månede siden begynte jeg å trene aktivt igjen(6 dager i uka, step,pilates, roing,tredemølle og styrke) men jeg har gått opp nesten 4 kg..! Spiser ikke noe mer enn før jeg begynte å trene... Hvordan kan dette ha seg? *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #500 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har nok rett og slett fått mye muskler. De veier jo mer enn fett. Målte du deg før du begynte å trene da? Da vil du sikkert se resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå